Японската компания Toyota показа нова версия на хибридната модификация на седана Camry. Основната задача пред инженерите на компанията бе да увеличат икономията на горивото. Сега версията вече харчи 4,5 литра бензин на 100 км в смесен цикъл.
Модификацията е създадена върху модулната платформа TNGA. Както се знае, още в началото разработчиците на тази архитектура решиха да обърнат много голямо внимание на интегрирането на хибридни и електрически двигатели. В това тя се различава, да речем, от платформата MQB на Volkswagen.
Под капака на Camry е монтиран 2,5-литров бензинов двигател, който работи в тандем с електромотор. Общата мощност на системата е 175 коня. Честно казано, трудно е да се повярва, че двигател с такава възвръщаемост консумира само 4,5 литра гориво в реални употреба. Най-вероятно резултатът е показан в тестови цикъл в лабораторията.
Независимо от това, седанът в конфигурацията SL Hybrid е най-икономичният в историята на модела Toyota Camry. Новата хибридна модификация версия се готви да дебютира в САЩ, а кога ще се появи на пазарите в Европа още не е ясно.