IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Концептът Toyota TJ Cruiser става сериен модел

Продажбите на кръстоската между всъдеход и миниван стартират догодина

Концептът Toyota TJ Cruiser става сериен модел

Инженерният отдел на Toyota започна разработването на производствената версия на концепцта TJ Cruiser, който бе представен на автомобилното изложение в Токио през 2017 г. Моделът е кръстоска между всъдеход и миниван.

Освен задвижването на четирите колела и просторния салон, концептът можеше да се похвали и с още едно нещо, което значително разшири товарните му възможности: всички седалки, с изключение на шофьорските, могат да бъдат сгънати и да образуват равен под. Това позволява да се превозват товари с дължина до три метра.

Очевидно, японците най-накрая са взели окончателното решение по отношение съдбата на "крос-вана". Според местното издание на Best Car, което се позовава на служителя от Toyota Тору Ендо, серийната  версия на модела може да види светлината в следващите няколко месеца.

По предварителни данни автомобилът ще бъде изграден на модулната платформа TNGA, което предполага, че се продава не само в Япония. Моделът ще има хибридно задвижване, съставен от 1,8-литров двигател и електромотор. Клиентите ще могат да избират също така и модификация само с 2-литров бензинов двигател. Задвижването ще бъде предно или на четирите колела.

Автомобилът ще се предлага в пет- и седемместни версии. В същото време той ще бъде доста компактен: само 4300 мм дължина с междуосие от 2750 мм. Възможно е производителят да се откаже от плъзгащите се задни врати, каквито имаше концептът. Това ще опрости производството и ще намали разходите.

Очаква се производствената версия на Toyota TJ Cruiser да бъде представена през октомври тази година на автомобилното изложение в Токио. През декември японците ще започнат да приемат предварителни поръчки за модела, а продажбите ще започнат в началото на 2020 година.

Още снимки - в галерията по-горе

0 от 500
  • #6
    4 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    На нашите жълтури и такива жени харесват.
  • #5
    5 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Оффф, тойота имат добри модели, но това прилича на пост-съветска интерпретация на ГАЗ-24, със сходни технически характеристики (като изключим хибридния елемент). И от кога плъзгащите врати са твърде скъпи за внедряване на сериен модел? Нещо им куца в тойота...
  • #4
    4 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    1,8 хибрида на това нещо ще е пълна скръб. Особено новия, който е 122 к.с. Стария със 136 к.с. по-става, но и той ще е слабичък. Най-добре е 2.4 хибрида с 200 к.с. и въртящ момент от нула оборота. Карал съм Камри и колата наистина върви сериозно. До към 120 км/ч е като все едно си на 6-так с 3-3.5 мотор. после почва да омалява заради хибридната система, която е настроена да бъде икономична, а не динамична във високите скорости.
  • #3
    7 rate up comment 9 rate down comment
    Оризарина ( преди 5 години )
    Поредният *** на Койотата. Няма такива мошеници.
  • #2
    4 rate up comment 9 rate down comment
    Ви ( преди 5 години )
    Кутия за обувки
  • #1
    4 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Колата кефи! Точно това ми трябва! Агрегатите обаче нещо не ми допадат. 2.0 бензина е ОК, но аз искам хибрид да си взема. С този слабия 1,8 и размерите и теглото на тази кола не се вързват нещата. Вероятно той ще е само на предно, което също не е за мен. Защо не сложат по-мощната хибридна система с 2,4 мотора на РАВ4 хибрида? Точно той ще пасне най-добре на купето и може спокойно да е 4х4. Доказано здрав (от 10тина години системата се слага на Камри и Лексуси и се е доказала)! 1,8 не е оферта!