IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Mercedes-Benz показа най-малките си хибриди

Германците ударно електрифицират цялата си моделна гама

Mercedes-Benz показа най-малките си хибриди

Слуховете се оказаха верни - германският автомобилен производител Mercedes-Benz най-накрая електрифицира някои модели от компактната си гама, като оборудва с хибридна трансмисия с плъг-ин модул хечбека и седана A-Class, както и минивана B-Class. Трите автомобила в значителна част съхраняват дизайна на моделите с традиционните ДВГ, но, разбира се, имат допълнително гнездо, разположено на десния заден калник, за зареждане на батерията с капацитет от 15,6 кВтч.

В основата на версиите 250e е същият четирицилиндров 1,33-литров бензинов двигател с турбокомпресор, който се среща в стандартните A или B-Class. Той развива 158 коня и 250 Нм въртящ момент, като работи заедно с електромотор с мощност 101 к.с. и 300 Нм. Системата PHEV осигурява комбинирана мощност от 215 к.с. и 450 Нм, които се предават на четирите колела чрез 8-степенна автоматична скоростна кутия с два съединителя.


Още снимки - вижте в галерията.

Хибридната система помага на 5-вратия хечбека да ускори до 100 км/ч за 6,6 сек, докато на седана са му нужни една десета част от секундата повече. За същото упражнение на хибридната B-Class са й нужни 6,8 сек. Максималната скорост и на трите модела е 240 км/ч., а само на ток я е 140 км/ч. Батерията с водно охлаждане тежи около 150 кг и осигурява пробег до 68 км с едно зареждане на хечбека, до 69 км на седана и до 67 км на минивана.

Германският автомобилен производител вече приема поръчки за електрифицираните си модели от A-Class, а ще обяви началото на продажбите на Mercedes-Benz B250e в следващите седмици. На вътрешния пазар цената на хечбека A250e започва от 36 943 евро, на  седана от 37 300 евро, а на минивана - от 37 663 евро.

Снимки: Mercedes-Benz

 

0 от 500
  • #11
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Сега го проверих, отвътре е Рено, нищо против тази марка ама за *** ли ни вземат?
  • #10
    3 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Аз ли съм сляп или старата А класа (2016) изглежда мноого по-добре, това чудо прилича на първото поколение на А класата и е някакво бледо копие на ... Мазда.
  • #9
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    И аз залагам на корейците.
  • #8
    5 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Може някой да ме намрази, ама тези малките коли и онези големи джугани за мен не могат да се нарекат Мерцедес - Мерцедес може да е само и единствено лимузина.Ама било премиум, ама незнам си какво - булшит.Иначе ако ще е ток, бих си взел eNIRO или Kona без да се замисля, Корейците набараха технологията и скоро ще имат по-ефективни коли и от Тесла.
  • #7
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    хаха мерседес преминава нa zf
  • #6
    1 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    От ZF
  • #5
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Брандо ( преди 5 години )
    Този 8 степенен автоматик откъде изскочи ?!
  • #4
    3 rate up comment 2 rate down comment
    До 4 ( преди 5 години )
    Пропускаш дребни неща като че Кона е 2К евро повече, А-класата е луксозен сегмент и в страни като Германия с по-скъп ток извънградско дали хибрид/дизел или на ток е приблизително еднакво даже има тест на Е-трон и Кю 8 и Е-трона харчи малко повече
  • #3
    5 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    За съшите пари има Hyundai Kona и 450км на ток. Това е бъдещето, а не тези лъскарки.
  • #2
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    70км за европа е оптималното - тук хората не изминават много големи разтояния до работа и 70км са достатъчни за повечето в ежедневието. Така цената на колата е по-ниска защото батерията е по-малка. Ясно е че за дълги пътувания нестава на ток тези коли.