Едно от най-сериозните предизвикателства при създаването и развитието на последното поколение на Porsche 911 е било правилното съчетаване на цветовете, които компанията използва в интериора на спортния модел. Това призна пред списание Autocar директорът в компанията, който отговаря за качеството на продукцията, Франк Мозер.
Така той продължи тенденцията Porsche да осигурява информация от кухнята на компанията след признанията, че на година фирмата произвежда сигурно едва две бройки 911, които да си приличат по оборудване и характеристики.
Но статистиката на Мозер заслужава човек да се замисли върху комбинациите и обема информация, които трябва да бъдат обработени за конфигуриране на интериора на едно ново 911.
Той потвърди, че компанията предлага 11 интериорни цвята за новото 911, нивата на оборудване са 16, а в интериора има 300 видими от водача и пасажера елементи като тапицерии, капаци и т.н., като за тяхното изработване се използват точно 51 различни материала, които пък идват от 76 различни производители.