Когато стане дума за "премиум", най-често си представяме модели на Mercedes-Benz или BMW. Има, разбира се, и още няколко марки, чиито автомобили се свързват с лукс и висока цена. През годините обаче някои от така наречените "масови производители" също се опитаха да създадат коли от този клас. Ето 6 такива машини, които така и не успяха да се наложат на пазара - най-вероятно именно заради името на компанията, която ги произвежда.
6 неуспели автомобилни кариеристи (ГАЛЕРИЯ):
Daewoo Chairman
Флагманът на корейците се произвежда от 1998 по 2001 г. В технически план той е много близък до Е320 - двигателят е същият 3,2-литров с 220 к.с. и 330 Нм, като работи с 4-степенна автоматична скоростна кутия на Mercedes. Седанът ускорява от 0 до 100 км/ч за 8,5 секунди и развива максимална скорост от 230 км/. Салонът е по-съвременен от този на донора от Mercedes, като включва навигация и двузонов климатик.
Флагманът на корейците се произвежда от 1998 по 2001 г. В технически план той е много близък до Е320 - двигателят е същият 3,2-литров с 220 к.с. и 330 Нм, като работи с 4-степенна автоматична скоростна кутия на Mercedes. Седанът ускорява от 0 до 100 км/ч за 8,5 секунди и развива максимална скорост от 230 км/. Салонът е по-съвременен от този на донора от Mercedes, като включва навигация и двузонов климатик.