Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Колко струват най-добрите седани от 70-те години

Или може ли един френски модел да бъде добра алтернатива на четири германски

Някои биха казали, че днес по пътищата се движат страхотни коли. Въпрос на вкус. Изборът от модели наистина е голям, но истинските автомобилни фенове често предпочитат да се обърнат към пазара втора ръка в търсене на изключителни екземпляри. В момента, в света на новите автомобили най-много "се харчат" кросоувърите. Но до края на миналия век на върха бяха седаните, които традиционно се считат за царете на автомобилната индустрия. През седемдесетте години се появиха автомобили, които дори като нови можеха вече да претендират, че са класика. В днешно време този техен образ, разбира се, само се засилва. Сега колекционерите преследват всяка един такъв модел. Добре запазени екземпляри все по-рядко се намират, а цените се покачват. Колко струват най-добрите европейски седани от 70-те години според AutoBild ще разберете в галерията.

0 от 500
  • #9
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 2 седмици )
    Доста тенденциозна класация. Няма ги японците, които са доказани в кефа с малко коне. Единствено Хондата, но, като се сетя точно те имат поне още 5 модела, които си заслужават мястото тук. Да не говорим за Тойота, Субару, Нисан, Митсубиши, Мазда, Сузуки и Дайхатцу които имат по поне 3 модела в гамите си, които са изключително за кеф и са под 100 к.с.
  • #8
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 3 седмици )
    мерц-а единствено си заслужава да бъде притежаван... другите са кошници. В сравнение с 504 всичко изброено е трошливо като стъкло. Колкото и да превъзнасят старите мерцедеси Пежо 504 е вероятно най-здравата кола произвеждана по онова време. Въпреки че е френска!!!
  • #7
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Опел Сенатор ( преди 1 месец )
    Къде е Опел Сенатор от 77-ма? Салона му няма аналог +/- 10 години, окачването също. Дизайна е по-модерен от на всички показани. Има версия 180 коня с 5 степенна ръчна кутия, която тежи 1370 кг.
  • #6
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Факт! ( преди 1 месец )
    Камаро Рс 1970 ***.
  • #5
    1 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Я дай да го видим това Камаро от онова време.
  • #4
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Дизайна на Опел Рекорд е най-добър от колите тук а интеора на Ауди100 пък е най-добрия от колите тук. Като техника и возия Мерцедеса е най-добър, БМВ-то е най-спортно.
  • #3
    3 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    мерц-а единствено си заслужава да бъде притежаван... другите са кошници..
  • #2
    10 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    При положение, че Алфа правят дефиницията на спортния седан през 60-70-те години на миналия век, да ги няма тук е демнострация на неинформираност.
  • #1
    8 rate up comment 6 rate down comment
    Факт! ( преди 1 месец )
    Е що да не може та френските коли винаги са били по-добри от немските!