Някои биха казали, че днес по пътищата се движат страхотни коли. Въпрос на вкус. Изборът от модели наистина е голям, но истинските автомобилни фенове често предпочитат да се обърнат към пазара втора ръка в търсене на изключителни екземпляри. В момента, в света на новите автомобили най-много "се харчат" кросоувърите. Но до края на миналия век на върха бяха седаните, които традиционно се считат за царете на автомобилната индустрия. През седемдесетте години се появиха автомобили, които дори като нови можеха вече да претендират, че са класика. В днешно време този техен образ, разбира се, само се засилва. Сега колекционерите преследват всяка един такъв модел. Добре запазени екземпляри все по-рядко се намират, а цените се покачват. Колко струват най-добрите европейски седани от 70-те години според британското издание AutoЕxpress ще разберете в галерията.
Колко струват най-добрите седани от 70-те днес (ГАЛЕРИЯ):
Audi 100 стана един от първите модели, пуснати на пазара, след като Volkswagen Group купи германската марка от Daimler-Benz. По това време основният приоритет на концерна беше да увеличи производството на VW Beetle. Ето защо появата на седан с разположен отпред двигател с течно охлаждане изглеждаше обречено на провал.