Всички автомобили ръждясват, но при някои това става по-бързо. Това накара изданието Auto.drom да припомни 10 модела от края на миналия и началото на настоящия век, при които този процес е най-често срещан. Авторите на класацията са се консултирали с търговци на автомобили на старо, както и със сервизи, през които минават голям брой коли. Тези 10 модела са присъствали в повечето случаи. Разпитани са също така специалисти от фирми, които изкупуват коли на старо, както и собственици на автомобили от съответните модели.
Факт е, че класацията е доста субективна и може да предизвика спорове. Затова нейните автори се опитват да подкрепят твърденията си с конкретни примери от практиката.
В случая става дума за второто поколение на Teanа, при които дори леки драскотини по боята се оказват сериозен проблем заради тънкия слой грунд, който трябва да пази именно от ръжда. Обикновено това става след инцидент на пътя, като корозията бързо се разпространява. Подобен процес се забелязва дори при коли, които все още са в гаранция. Сериозно страдат капакът, вратите, праговете и багажникът. В случая, също няма значение къде е произведен автомобил. Ръжда се среща дори при сглобените в Япония коли.
"Проблемът е тънкият слой лак, така че ако сте се насочили към Teana, задължително прегледайте всички части, до които можете да стигнете. Ако няма ръжда, този автомобил си заслужава", съветват от компания, която продава модели на Nissan втора ръка.