IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Volkswagen представи бюджетната си марка

Брандът се казва Jetta и стартира с 3 модела

Volkswagen представи бюджетната си марка

Германският концерн Volkswagen официално представи в централата си във Волфсбург своята нова марка, под която ще се пускат по-евтини модели. Тя ще казва Jetta, като на първо време ще се предлага са китайския пазар.

Изборът на името не е случаен - през 1991 г. Volkswagen решава да засили позициите си в Китай, като създава първото си съвместно предприятие в страната - FAW-Volkswagen. Преди това на местния пазар се предлагат моделите Audi 100 и Volkswagen Santana, но FAW-Volkswagen започва да продава второто поколение на седана Jetta, което се задържа в производство до 2012 г.

Така за Китай названието Jetta става нарицателно, като се използва за простите, но много надеждни немски автомобили. От Volkswagen са категорични, че именно този модел се превръща в символ на мобилността в най-многолюдната държава на планета, като го сравнят с ефекта, който оригиналният "Бръмбар" има в Европа.

На първо време, моделната гама на новия бранд ще включва един седан и два кросоувъра. Всъщност те представляват по-прости версии на самата Jetta и на кросоувъра VW Tharu. Трите модела ще излязат на пазара през есента, като за целта се планира създаване на 200 дилърски центъра.

VW new brand

Босовете на Volkswagen не крият, че основните конкуренти на Jetta ще бъдат китайските брандове, като целта им е да бъдат привлечени младите купувачи от средната класа в големите мегаполиси на Китай. Плановете предвиждат продажби на около 10 млн. бройки годишно, което си е доста амбициозна цел.

Засега остава открит въпроса за продажби на други пазари, освен китайския. Според редица европейски автомобилни издания, това ще стане със сигурност. Идеята е, новите технологии - не само на автомобилите, но и на продажбата им (предвиждат се цифрови бутици, специални търговски центрове и подвижни дилърства), да бъдат тествани в Китай, след което да започнат продажби и в други държави.

Най-важното в случая си остава цените на моделите, като от Volkswagen обещават, че те ще стартират от 7000-8000 долара, което си е сериозно предизвикателство за останалите производители.

Снимки: Volkswagen

0 от 500
  • #14
    1 rate up comment 0 rate down comment
    kaska ( преди 4 месеца )
    само фактът че споменавате Dacia и ги сравнявате като качество говори колко ви бърка в .............. смешници !!!!!
  • #13
    2 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Мойте лични впечатления от 100 000 км. с нов Голф 6 са за една здрава и добре направена кола - НО - две седмици след изтичането на гаранцията ми се обади ЕГР клапата и трябваше да се сменя целия модул, което струваше над 600 лева. Също така почнаха да поскърцват тампоните на окачването. Демек, по-добре колата да се продаде малко преди да изтече гаранцията, защото тогава явно почват проблемите.
  • #12
    3 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Моля, качество и ФВ не ги слагайте в едно изречение! От Гоуф 2 до сега нямат модел с прилично качество. Всичко е пълен талаш на висока цена. Тези новите брички поне обещават да са ро-евтини. Колко обаче? Да не де окаже, че Дачия е много по-добра оферта, както между впрочем е и сега.
  • #11
    1 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    Свършено е с дачия. При фолцвсген качеството е десетократно!
  • #10
    1 rate up comment 3 rate down comment
    До waso ( преди 4 месеца )
    Харесва ми комбинацията - добро качество, добър дизайн и евтини цени :))
  • #9
    2 rate up comment 3 rate down comment
    Перничанин ( преди 4 месеца )
    Единственият конглокент на Volkswagen e... Volkswagen.
  • #8
    1 rate up comment 6 rate down comment
    waso ( преди 4 месеца )
    Най после се сетиха.Фолксваген отдавна вече не е народна кола.Крайно време е да съчетаят високото качество,добрият дизайн и евтини цени.Да му мислят азиатските полуфабрикати.
  • #7
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Volk_bez_Volkswagen ( преди 4 месеца )
    Голяма грешка! Вместо Jetta трябваше да се казва Gouf.
  • #6
    15 rate up comment 5 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    джетата си е направо Типо :)
  • #5
    9 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 4 месеца )
    какво ли е "по-прости версии" на джета и тару? махнати всякакви изолации, екстри и сисгеми за безопасност?