IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10-те най-вбесяващи тенденции при новите коли

От пиано лака и фалшивите ауспуси до турбините и SUV-лудостта

Техническият напредък е нещо чудесно и, ако се вярва на нашумелия историк Ювал Ноа Харари, е и единственият начин човечеството да поддържа сегашния си разгулен начин на живот. Но далеч не всичките му прояви, особено в автомобилния сектор, ни изглеждат смислени и необходими. Постарахме се да подберем десетте най-досадни и безумни тенденции при съвременните коли.



 

0 от 500
  • #10
    8 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Благодаря, колега, наистина ми беше интересно. Вероятно имат значение и настилката, и други неща. Иначе не виждам логика по-високата гум да прави колата по-лесна за овладяване. Ако някой има теория , нека сподели :)
  • #9
    11 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Поради незнайна причина освен заглавието и подзаглавието чета само номер 1 за SUV, но БРАВО!!! Трябват повече такива новини и хората ще прогледнат!!! Дерзайте!
  • #8
    5 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    До колегата с въпроса: Пиша от собствен опит. При 100 км/ч на 17-ки при гръмнала предна и задна лява гуми успях да удържа колата на пътя, при 70 км/ч на 14-ки преди години и гръмнала предна лява се обърнах в канавката. Не съм пипал спирачките и при двата инцидента. Не съм пилот или състезател. Някой с повече опит може й да ме обори ;)
  • #7
    17 rate up comment 8 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Автомобилът е двигател, шаси/купе, скоростна кутия и четири колела. Всичко останало е излишно. Ако ви трябва нещо електрическо, купете си тостер или чушкопек, ако ви трябва нещо с екран, купете си телевизор. Всички тези идиотщини - навигации, помощни системи, "автономни" системи и т.н.т. само вдигат цената с 50%, а реалната полза от тях е в рамките на 0,1%.
  • #6
    16 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Е вие какво искате - да продават само желязо с ниска добавена стойност? Не искате успокояваща синя светлина в салона? Не искате старт-стоп система, която смъква разхода с 50 грама/100 в най-яките задръствания, но за сметка на това ви държи без парно зимата? Учудвате ме с вашите капризи - повечето ни клиенти си мечтаят за това!
  • #5
    18 rate up comment 6 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Проблемът са милениалите с кинти (от мама и тате). Те мечтаят за автомобил с всички безумия от тази статия, за да не изглеждат старомодни и според тях "скучни". За тях "не-скучно" е нещо шарено, мигащо като коледна елха и подсвиркващо.
  • #4
    35 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Не мога да повярвам, че прочетох толкова хубава и добре написана статия тук. Поздравления, дано не чакаме още една година за следващата такава.
  • #3
    29 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Доживях без всякаква конотация да похваля статия с тема автомобили. Само Браво за написаното, което на фона на останалите е несравним по качество, а дори само за себе си е постижение. Иначе за долно пишещите спорно е дали каркасът на по-нископрофилната гума, ще задържи МПС да не се усуче по надлъжната си ос и дори да се преобърне. Високо профилните обикновено са съпътствани с по-твърдо окачване и при тях просто голямата загуба на ниво води до проблем.
  • #2
    8 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Интересно мнение. Защо смятате, че шансът да се обърнете с по-големи колела е по-малък?
  • #1
    10 rate up comment 4 rate down comment
    анонимен ( преди 7 месеца )
    Интересна статия. Държа да отбележа, че някои производители предлагат повечето си модели само с големи джанти и няма опция за купуване на по-малки т.е. купувате каквото ви продават. Също така трябва да се каже, че наред с недостатъците на въпросните по-големи джанти, основно предимство при тях е по-малките шанс да се обърнете ако спускате гума с висока скорост