IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10 икономии на производителите, които са за сметка на купувача

От алуминиевите блокове до светодиодните фарове: "хитростите", които могат да ви излязат скъпо

"Какъвто искате цвят, стига да е черен", казвал Хенри Форд за своя знаменит Model T. Това е първият пример за извечната война, която се води между производители и клиенти. Производителят, естествено, се стреми да спести колкото е възможно повече, без обаче да създаде у клиентите лошо отношение към марката.
Съвременната автомобилна промишленост е пълна с примери за икономии, които далеч не са толкова безобидни и после излизат през носа на нищо неподозиращите собственици. Очевидната тенденция е автомобилите да се правят все по-сложни за ремонт. Ето някои от най-често срещаните доказателства.


10 икономии на производителя за сметка на клиента (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #22
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Димитър Кънев ( преди 5 месеца )
    Е и кои са другите девет икономии. Кои са.
  • #21
    13 rate up comment 1 rate down comment
    Българина ( преди 3 години )
    Карам автомобили на години от вмеме оно. Не, че не мога да си купя нова, просто ми харесват по-ставите модели.
  • #20
    14 rate up comment 0 rate down comment
    Rav4 2006 ( преди 3 години )
    По т. 5 от 10 - Разтракано каре - и офертата в Тойота Русе беше за цял кардан - 4400 лв.Познайте дали си купих от там или 200 лв употребяван, нови каренца с гресьорки и балансиране в Кубрат. :)
  • #19
    8 rate up comment 0 rate down comment
    до 19 ( преди 4 години )
    тук става дума за атмосферния 1.6, не за турбо. А и турбо само една от трите версии има хидроповдигачи
  • #18
    14 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Километрите на стара кола не значат абсолютно нищо, защото 90% са пипани и 1км градско е 10км магистрала. Освен това и на 15хил. км да е ако не е поддържана все тая.
  • #17
    11 rate up comment 6 rate down comment
    Доктора ( преди 4 години )
    Да този акорд 2.4 е пълен ***. Как може в толкова скъпа кола да не сложат хидравлични повдигащи. Освен това, има много тънки пръстени и яде масло.
  • #16
    20 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 4 години )
    Аз работя в сервиз, и виждам неточност в статията. Турбо двигателя 1.6 на корейците е с хидравлични повдигачи. Лично съм го видял, заради замяна на гумената гарнитура на капака наклапаните. Не знам кой 1.6 имат предвид. Дори старите им 1.3 и 1.5 на Акцент, бяха с хидроповдигачи. Не съм чул на корейска кола да и тракат клапаните, както на голф 3 и Голф 4, например.
  • #15
    15 rate up comment 1 rate down comment
    356 ( преди 4 години )
    До Наивник Всяка кола се чупи все повече и повече с напредване на годините и експлоатацията и. Има умора на метала, корозия,топлинни и вибрационни изменения в материалите и тяхн.стареене и мн.др. Няма начин. Тук въпроса обаче е кога започват тези изменения и в кои точно части на автомобила. И Фокуса се чупи, това е неизбежно. Но при др.коли мн.често се започва още от самото начало с ремонти на повеч.основни възли и компоненти, и често повредата в едно, веднага води до повреда в нещо друго и т.н.
  • #14
    33 rate up comment 13 rate down comment
    Наивник ( преди 4 години )
    Японски фенчета ме зарибиха и си купих Хонда Акорд 8 на 110 хил. с двг. 2,4.Заради липса на хидрокомпенсатор на 20 хил. трябва реглаж на клапани и си пийва масълце !На всичкото отгоре не върви, въпреки, че е 201к.с.Яд ме е да я гледам !
  • #13
    18 rate up comment 0 rate down comment
    #15 ( преди 4 години )
    По начало статии за цената на поддръжката се отнасят за купувачи втора ръка. А средната възраст на автопарка в България е 20,4 години.