IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10 икономии на производителите, които са за сметка на купувача

От алуминиевите блокове до светодиодните фарове: "хитростите", които могат да ви излязат скъпо

"Какъвто искате цвят, стига да е черен", казвал Хенри Форд за своя знаменит Model T. Това е първият пример за извечната война, която се води между производители и клиенти. Производителят, естествено, се стреми да спести колкото е възможно повече, без обаче да създаде у клиентите лошо отношение към марката.
Съвременната автомобилна промишленост е пълна с примери за икономии, които далеч не са толкова безобидни и после излизат през носа на нищо неподозиращите собственици. Очевидната тенденция е автомобилите да се правят все по-сложни за ремонт. Ето някои от най-често срещаните доказателства.


10 икономии на производителя за сметка на клиента (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #22
    2 rate up comment 0 rate down comment
    до 19 ( преди 1 месец )
    тук става дума за атмосферния 1.6, не за турбо. А и турбо само една от трите версии има хидроповдигачи
  • #21
    3 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Километрите на стара кола не значат абсолютно нищо, защото 90% са пипани и 1км градско е 10км магистрала. Освен това и на 15хил. км да е ако не е поддържана все тая.
  • #20
    5 rate up comment 3 rate down comment
    Доктора ( преди 1 месец )
    Да този акорд 2.4 е пълен ***. Как може в толкова скъпа кола да не сложат хидравлични повдигащи. Освен това, има много тънки пръстени и яде масло.
  • #19
    9 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Аз работя в сервиз, и виждам неточност в статията. Турбо двигателя 1.6 на корейците е с хидравлични повдигачи. Лично съм го видял, заради замяна на гумената гарнитура на капака наклапаните. Не знам кой 1.6 имат предвид. Дори старите им 1.3 и 1.5 на Акцент, бяха с хидроповдигачи. Не съм чул на корейска кола да и тракат клапаните, както на голф 3 и Голф 4, например.
  • #18
    9 rate up comment 1 rate down comment
    356 ( преди 1 месец )
    До Наивник Всяка кола се чупи все повече и повече с напредване на годините и експлоатацията и. Има умора на метала, корозия,топлинни и вибрационни изменения в материалите и тяхн.стареене и мн.др. Няма начин. Тук въпроса обаче е кога започват тези изменения и в кои точно части на автомобила. И Фокуса се чупи, това е неизбежно. Но при др.коли мн.често се започва още от самото начало с ремонти на повеч.основни възли и компоненти, и често повредата в едно, веднага води до повреда в нещо друго и т.н.
  • #17
    18 rate up comment 9 rate down comment
    Наивник ( преди 1 месец )
    Японски фенчета ме зарибиха и си купих Хонда Акорд 8 на 110 хил. с двг. 2,4. Заради липса на хидрокомпенсатор на 20 хил. трябва реглаж на клапани и си пийва масълце ! На всичкото отгоре не върви, въпреки, че е 201к.с. Яд ме е да я гледам !
  • #16
    12 rate up comment 0 rate down comment
    #15 ( преди 1 месец )
    По начало статии за цената на поддръжката се отнасят за купувачи втора ръка. А средната възраст на автопарка в България е 20,4 години.
  • #15
    6 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    "...като първия Logan и Nissan Almera,...", страшно информативно, (за предната греда) модели от преди 15 години...!
  • #14
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Аз лично за 12години, от крушките (като изключим тези за къси) съм сменил тази на номера и на единия стопФорд , сменил съм акумулатор, стартер и тампони на двигателя, и предни накладки , защото реших че 8 години им е достатъчно.
  • #13
    10 rate up comment 2 rate down comment
    анонимен ( преди 1 месец )
    Никъде не пише, че двигателите на корейците имат нужда от ремонт на 100 000 км.! Ако беше чел, нямаше да пиешеш простотии. Става въпрос за реглаж на клапани,защото са без хидравлични компенсатори и се изисква регулиране на клапаните ръчно след определени километри. Нищо по двигателя не се сменява. Мисля,че този е двигателят на Хюндай Елантра такситата,които изкарват по 1 млн. километра без ремонт.