IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

10-те най-вбесяващи тенденции при новите коли

От пиано лака и фалшивите ауспуси до турбините и SUV-лудостта

Техническият напредък е нещо чудесно и, ако се вярва на нашумелия историк Ювал Ноа Харари, е и единственият начин човечеството да поддържа сегашния си разгулен начин на живот. Но далеч не всичките му прояви, особено в автомобилния сектор, ни изглеждат смислени и необходими. Постарахме се да подберем десетте най-досадни и безумни тенденции при съвременните коли.



 

0 от 500
  • #30
    10 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 месеца )
    Това е отлична статия. Автомобилната индустрия отдавна е тръгнала в грешна посока. И тази статия показва доста от безсмислено вложените пари. Поздравления, аутомедия!
  • #29
    0 rate up comment 3 rate down comment
    И да и не ( преди 7 месеца )
    По-големия диаметър гума ли има по-голяма контактна повърхност с пътя или по-малкия,проста геометрия!Само малката височина на гумата пречи на комфорта не диаметъра,купувайте си ги разумно !Спирачния път бил по-висок на СУВ,ами не при всички,само на тези дето предните дискове са малък диаметър!За съжаление тук се дават кинти, но се ъпгрейдва до по-големи дискове и спирачни апарати и готово,спира н по-зле от автомобил с същите!
  • #28
    2 rate up comment 1 rate down comment
    И да и не ( преди 7 месеца )
    СУВ-само разхода не ми харесва,падна сняг,и предимствата проличаха,по-тежка стабилна,модерно неперманентно 4х4 ,задуржаш на едни обороти и оставяш електрониката да си свърши работата,измъквал съм се винаги,досега не съм оставал(верно -Конти Уинтър Спорт също помагат).Наближаваш кръстовище,паркирали така че имаш глокец видимост,опа,седиш височко и виждаш,виждаш,не мрънкайте!Ще паркираме,бордюра висок-няма проблеми,врата се отваря без да я осуркаш отдолу!
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Умник съм и си карам ван-а през дупките. Вози добре, над 100 хил. км не съм пипал окачване, влиза във всички паркинзи и събирам повече хора и багаж от СУВ. Харчи малко. За черно не става - не съм ловец.
  • #26
    1 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Умници айде карайте ванове и коли през дупките.къде живеете. И нещо още важно-на SUV гумите са с по-висок товарен индекс.И не на последно място влизането в подземни паркинзи с по-голям наклон е невазможно с кола с малък клиренс.айде чао
  • #25
    5 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Напълно съм съгласен и с десетте. Пълни простотии...Особено тъпи са тези дисплеи,закачени някъде по таблото, без козирки...Отврат
  • #24
    5 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Като продължение - AutoBild имат три теста - ускорение, спиране, 18 метров слалом. Ако гледате редовно тествовете ще забележите че на втория и третия тест SUV се представят по-зле от автомобили и ванове. Без значение коя марка сравняваме. Дори и вътре в една марка.
  • #23
    7 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    СУВ имат по-добра проходимост зимата и сигурност,и видимост Сигурност - по-високия център на тежестта означава по-голям крен при челен удар, ерго риск от изместване под възд.възглавници. Същото и за активната безопасност - SUV се характеризират с по-ниска гранична скорост при лосовия тест от автомобилите и MPV-тата. Също и с по-дълъг спирачен път заради крена. Видимост - видимостта в нито една посока от SUV не е по-добра от MPV. Сравни Еспейс 2005 с РАВ4 например и ще ти се дореве.
  • #22
    4 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    С големи гуми през дупките наистина е по-добре през дупките, но само ако са високопрофилни и съчетани с истинско офроуд окачване, каквото кросоувърите нямат. С нископрофилни и с твърдото окачване на любимите ви паркетни лъвове не е особено приятно, а може и да излезе скъпо в един момент.
  • #21
    10 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    Как по-точно е по-безболезнено преминаването през дупки с по-големи гуми :D