IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

10-те най-вбесяващи тенденции при новите коли

От пиано лака и фалшивите ауспуси до турбините и SUV-лудостта

Техническият напредък е нещо чудесно и, ако се вярва на нашумелия историк Ювал Ноа Харари, е и единственият начин човечеството да поддържа сегашния си разгулен начин на живот. Но далеч не всичките му прояви, особено в автомобилния сектор, ни изглеждат смислени и необходими. Постарахме се да подберем десетте най-досадни и безумни тенденции при съвременните коли.


10-те най-дразнещи тенденции при новите коли (ГАЛЕРИЯ):

0 от 500
  • #23
    13 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Като продължение - AutoBild имат три теста - ускорение, спиране, 18 метров слалом. Ако гледате редовно тествовете ще забележите че на втория и третия тест SUV се представят по-зле от автомобили и ванове. Без значение коя марка сравняваме. Дори и вътре в една марка.
  • #22
    13 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    СУВ имат по-добра проходимост зимата и сигурност,и видимостСигурност - по-високия център на тежестта означава по-голям крен при челен удар, ерго риск от изместване под възд.възглавници. Същото и за активната безопасност - SUV се характеризират с по-ниска гранична скорост при лосовия тест от автомобилите и MPV-тата. Също и с по-дълъг спирачен път заради крена.Видимост - видимостта в нито една посока от SUV не е по-добра от MPV. Сравни Еспейс 2005 с РАВ4 например и ще ти се дореве.
  • #21
    11 rate up comment 1 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    С големи гуми през дупките наистина е по-добре през дупките, но само ако са високопрофилни и съчетани с истинско офроуд окачване, каквото кросоувърите нямат.С нископрофилни и с твърдото окачване на любимите ви паркетни лъвове не е особено приятно, а може и да излезе скъпо в един момент.
  • #20
    14 rate up comment 3 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Как по-точно е по-безболезнено преминаването през дупки с по-големи гуми :D
  • #19
    1 rate up comment 13 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Не всичко е маркетинг и безмислица.Няма нищо лошо да сваляш въздушното съпротивление с различно нововъведения,какво и е лошото на мултимедията?СУВ имат по-добра проходимост зимата и сигурност,и видимост!По-големите гуми предлагат повече сцепление(чиста физика,контактната част с пътя е по-голяма),в пада ускорението и вдигат малко разхода,но пък и правят преминаването през дупки по-безболезнено.Виж за червени лентички ,боички и разни лъскави перца -съм съгласен!Но пък питайте някоя жена?!
  • #18
    27 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Да добавим (или отделим) и "харизания" таблет (навигация) при последните модели, стърчащ като соларен панел на покраив на селска къща. При това и в "премиум" марки и модели.
  • #17
    6 rate up comment 31 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Авторът е доста неграмотен по някои въпроси, например съвременни турбокомресори и ползи от големите по размер джанти. Явно живее с около 25 години в миналото.
  • #16
    28 rate up comment 11 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    До Каращия СУВ понеже бил висок - защо не караш MPV. Повече място, повече комфорт и по-малко разходи. Само че MPV нямат мачо визия и не са подходящи за комплексари. Затова и народа лудна по СУВ - да се изживява като голямата работа.
  • #15
    15 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Баце, пиши си ЕСЕ там и не се затруднявай с по-сложни думи :D
  • #14
    8 rate up comment 26 rate down comment
    анонимен ( преди 5 години )
    Ама кой ти брои Европа за нещо ве! Тигана бил продаван най-много тук. Голям праз. А в света как е? Те в гАйропата и Гоуфа и Клиото и Полото са най-продавани, а по света даже не ги смятат за коли, защото и не са, а са най-обикновени евтини табуретки за стиснати и бедни хора. Какъв най-изнасян ве дженди. Кой го интерва колко се изнася! Говорим за продажби нали, а не за износ! Разлика правиш ли между круши и ябълки?