IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Главният тест-пилот на Toyota загина зад волана на Lexus LF-A

При челен сблъсък с BMW на двулентов, обществен път.

Главният тест-пилот на Toyota загина зад волана на Lexus LF-A
Първата информация за инцидента, която се появи късно снощи, гласеше, че при челен сблъсък с висока скорост между Lexus LF-А Nurburgring Edition и BMW е загинал 67-годишен мъж.

Днес немско списание съобщи, че загиналият е главният тест-пилот на Toyota - Hiromu Naruse. Катастрофата е станала само на няколко километра от пистата Nurburgring, където японците тестват спортното возило.

Според непотвърдена информация, жълто-оранжевият Lexus LF-А Nurburgring Edition е навлязъл в насрещното платно при опит да вземе остър завой с висока скорост.

Пътуващите в немското возило, за които се твърди, че са също тест-пилоти са откарани в болница с тежки наранявания и опасност за живота. Причината за инцидента все още се разследва.

"Когато карах LFA по високоскоростното трасе на Nardo, Italy, си помислих, че може да не се завърна жив в Япония", заяви Hiromu Naruse при последното си интервю на 26 май 2010 година. "Правим тези тестове, за да проверим поведението на автомобила при постоянна скорост от над 320 км/ч. Изпитанието на колата бе през нощта, движех се с повече от 300 км/ч., а срещу мен летяха птици - представете си, ако някоя от гумите се беше спукала! Тези тестове са опасни, но са неразделна част от процеса по създаването на суперавтомобил като Lexus LFA", уточни той.

Освен главен тест-пилот на Toyota Hiromu Naruse беше шеф на Gazoo Racing и личен шофьор на Akio Toyoda (президент и главен изпълнителен директор на Toyota Motor Corporation).
0 от 500
  • #53
    0 rate up comment 14 rate down comment
    SuzukiMaruti ( преди 15 години )
    Ne,to4no 6toto se dwiji s po-wisoka skorost 6te ima powe4e porajeniq.Prosto e-ti4ai sre6tu stena s 1km w 4as i s 5 i se udari da widim koga 6e te boli powe4e?
  • #52
    4 rate up comment 14 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    Май некой много ми се кефи щом ми лепи минуси въпреки , че не може да ме обори...
  • #51
    3 rate up comment 13 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    По твоята логика бързия Лексус трябваше да убие на място хората в БМВ'то а на него да му е по леко...
  • #50
    3 rate up comment 13 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    това се опитвам да ти кажа,че болката при по силен удар ще е и за теб и за този който ти удря шамара /увеличението е еднакво за двамата/ пораженията са различни
  • #49
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    На 67г и да си тестов пилот на кола, вдищага над 300 за норматив?!? Не го разбирам това нещо и политиката на японците.Човекът можеше да си остане жива легенда за марката, ако дават път на младите момчета да тестват подобни машини. Опита е до едно време. R.I.P
  • #48
    5 rate up comment 16 rate down comment
    Вдовеца ( преди 15 години )
    Все едно някой го е накарал да иде в насрещното,***.Колите са тестват на пистата,а не на пътя към нея.Ако беше изчакал още 1-2 километра щеше да е жив,ама...Заради него и тези от BMW-то са пострадали.
  • #47
    9 rate up comment 2 rate down comment
    ( преди 15 години )
    Още едно доказателство, че супер-автомобилите са една голяма простотия за пияни руснаци, *** шейхове и какви ли не комплексари с възможности. При толкова пари е добре да се вземе самолет. При скорости от над 200 км/ч автомобилът не е нищо повече от летящ ковчег и нито пилотът може да реагира навреме, нито техниката адекватно да подчинява колата. Лобитата на акули като ФВ и Тойота няма да позволи да се продават всички автомобили с електронно ограничение на 160 км/ч, а това е правилното решение
  • #46
    1 rate up comment 14 rate down comment
    SuzukiMaruti ( преди 15 години )
    Elementarno e-ako me udari6 s po-golqma i tejka raka 6te me zaboli powe4e otkolkoto s po-malka i leka.
  • #45
    1 rate up comment 14 rate down comment
    SuzukiMaruti ( преди 15 години )
    Hahahahahaa,emi skorostta e ot golqmo zna4enie,ina4e gledah po tv,4e pri udar s djip plo6ta na udara e po-golqma i sledowatelno drugata kola ne djipa 6te ima powe4e porajeniq
  • #44
    3 rate up comment 13 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    По твоята логика ако човек ти изплющи един шамар ще го заболи ръката,а на теб няма да ти има нищо????Ако човек с по голяма ръка ти забие шамар още повече ще го боли,а на теб пак ще тие същото като първия шамар????искам бърз и точен отговор