IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Главният тест-пилот на Toyota загина зад волана на Lexus LF-A

При челен сблъсък с BMW на двулентов, обществен път.

Главният тест-пилот на Toyota загина зад волана на Lexus LF-A
Първата информация за инцидента, която се появи късно снощи, гласеше, че при челен сблъсък с висока скорост между Lexus LF-А Nurburgring Edition и BMW е загинал 67-годишен мъж.

Днес немско списание съобщи, че загиналият е главният тест-пилот на Toyota - Hiromu Naruse. Катастрофата е станала само на няколко километра от пистата Nurburgring, където японците тестват спортното возило.

Според непотвърдена информация, жълто-оранжевият Lexus LF-А Nurburgring Edition е навлязъл в насрещното платно при опит да вземе остър завой с висока скорост.

Пътуващите в немското возило, за които се твърди, че са също тест-пилоти са откарани в болница с тежки наранявания и опасност за живота. Причината за инцидента все още се разследва.

"Когато карах LFA по високоскоростното трасе на Nardo, Italy, си помислих, че може да не се завърна жив в Япония", заяви Hiromu Naruse при последното си интервю на 26 май 2010 година. "Правим тези тестове, за да проверим поведението на автомобила при постоянна скорост от над 320 км/ч. Изпитанието на колата бе през нощта, движех се с повече от 300 км/ч., а срещу мен летяха птици - представете си, ако някоя от гумите се беше спукала! Тези тестове са опасни, но са неразделна част от процеса по създаването на суперавтомобил като Lexus LFA", уточни той.

Освен главен тест-пилот на Toyota Hiromu Naruse беше шеф на Gazoo Racing и личен шофьор на Akio Toyoda (президент и главен изпълнителен директор на Toyota Motor Corporation).
0 от 500
  • #43
    3 rate up comment 13 rate down comment
    SuzukiMaruti ( преди 15 години )
    Nz dali e gadna reklama,ama tova e prototip,ne e finalniq wariant,seriiniq 6te bude mnogo po-izpipan.
  • #42
    3 rate up comment 7 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Спорите излишно. В крайна сметка това е лоша реклама за Лексус и супер реклама за БМВ. Какво повече искате?
  • #41
    2 rate up comment 18 rate down comment
    SuzukiMaruti ( преди 15 години )
    Iskam da kaja,4e po-golqmata Energiq 6te ponese kolata,koqto se dwiji s po-visoka skorost i ima po-golqma plo6t.
  • #40
    3 rate up comment 16 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    Да луд съм,какво си представяш под еднаква, силата е СБОР от силата на двете коли и се измерва в Нютони...
  • #39
    4 rate up comment 28 rate down comment
    ужас ! ( преди 15 години )
    Малко спортен прототип на тойота се удря челно в серийно вмв 3ка и пилота на тойотата загива а тези в бмвто оцеляват.срам за тойота и браво на бмв - това е кола !!!
  • #38
    6 rate up comment 1 rate down comment
    az sam ( преди 15 години )
    sqka6 nqma traseta po sveta kadeto moje da se upravlqva s nad 300 km /h.ne e nujno tova da stava na ob6testven pat,moje6e i po-golqma kasapnica da stane zaradi nerazumno 6ofirane na neto4no mqsto.ne vqrvam ot toyota da poemat vinata.prosto ne se kara taka na tolkova tesen pat,kakto vijdam i v gorata.
  • #37
    5 rate up comment 27 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    айде сега коланите били,еърбеговете били,ми според мен на жълтъркото му е била малка *** и това може да е причината да умре, незнам според вас коя е причината?
  • #36
    2 rate up comment 20 rate down comment
    SuzukiMaruti ( преди 15 години )
    4akai be pi4,ti iska6 da kaje6,4e kato se blasnat 2 tela s razli4na masa i skorost energiqta na udara 6te e ednakwa.Ti lud li si?
  • #35
    24 rate up comment 0 rate down comment
    misho ( преди 15 години )
    leka mu pr1st na 4oveka se pak godini na red si e riskuval jivota za da moje nie posle da se ka4im v stabilna kola ne nqkoi nedov1r6en *** :(
  • #34
    5 rate up comment 16 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    Никой не спори за това което казваш,просто MxV^2 на Лесуса + MxV^2 на БМВ'то се събират и се получава колко точно енергия е отделена при удара,който и показател да се промени,промяната засяга всички участници в ПТП'то еднакво....