IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Главният тест-пилот на Toyota загина зад волана на Lexus LF-A

При челен сблъсък с BMW на двулентов, обществен път.

Главният тест-пилот на Toyota загина зад волана на Lexus LF-A
Първата информация за инцидента, която се появи късно снощи, гласеше, че при челен сблъсък с висока скорост между Lexus LF-А Nurburgring Edition и BMW е загинал 67-годишен мъж.

Днес немско списание съобщи, че загиналият е главният тест-пилот на Toyota - Hiromu Naruse. Катастрофата е станала само на няколко километра от пистата Nurburgring, където японците тестват спортното возило.

Според непотвърдена информация, жълто-оранжевият Lexus LF-А Nurburgring Edition е навлязъл в насрещното платно при опит да вземе остър завой с висока скорост.

Пътуващите в немското возило, за които се твърди, че са също тест-пилоти са откарани в болница с тежки наранявания и опасност за живота. Причината за инцидента все още се разследва.

"Когато карах LFA по високоскоростното трасе на Nardo, Italy, си помислих, че може да не се завърна жив в Япония", заяви Hiromu Naruse при последното си интервю на 26 май 2010 година. "Правим тези тестове, за да проверим поведението на автомобила при постоянна скорост от над 320 км/ч. Изпитанието на колата бе през нощта, движех се с повече от 300 км/ч., а срещу мен летяха птици - представете си, ако някоя от гумите се беше спукала! Тези тестове са опасни, но са неразделна част от процеса по създаването на суперавтомобил като Lexus LFA", уточни той.

Освен главен тест-пилот на Toyota Hiromu Naruse беше шеф на Gazoo Racing и личен шофьор на Akio Toyoda (президент и главен изпълнителен директор на Toyota Motor Corporation).
0 от 500
  • #63
    20 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Така е. Това не е никакъв повод за изводи коя кола по-здрава и коя марка по-читава. По никакъв начин не е показателно.Жалко за човека.
  • #62
    8 rate up comment 14 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Клетката може да е здрава и пак да е фатално за пътниците, т.к. несгъването води до много по-агресивно отрицателно ускорение , което вътрешните органи не издържат. Затова и колите се мачкат. Ако се треснеш с танк с 50 км/ч в неподвижна бариера си мъртъв, въпреки че на танка няма да му има нищичко.Просто тялото ти ще спре от 50 км/ч до 0 за частица от секундата при хиляди g. Фатално е.Поради тази причина и коланите са предвидени са се отпускат (постепенно), а възглавниците да спадат.
  • #61
    24 rate up comment 1 rate down comment
    чепа ( преди 15 години )
    Аве тъпани, стига с тия *** коментари, бог да го прости човека, никой не знае с каква скорост са се движели колите, тепърва ще се се изяснява, за да умреш в кола не е задължително да се движиш с висока скорост. Човека може от инфаркт да е починал, кво говорите пълни простотии тука без да знаете подробности, ***
  • #60
    8 rate up comment 16 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    В такава катастрофа са намесени безброй фактори - скоростта на двата автомобила (за физиците: да, събира се, все едно е дали си с 20 другия с 200 или обратно), припокриването и площта на сблъсъка, посоката, височината на автомобилите (по-високо разположените зони на деформация дори с 1 см дават предимство) и пр. и пр.Автомобилите са проектирани да се смачкват по точно определен начин, за да потушат кинетичната енергия възможно и да я разпределят встрани от клетката на пътниците.
  • #59
    4 rate up comment 2 rate down comment
    Ники Големия Чеп ( преди 15 години )
    остъви ги тея тука са малумници не ръзбират ама пак спорят а аз не ръзбирам ама си мълча
  • #58
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Крум ( преди 15 години )
    RIP - това е истински самурай - и затова е на 67 още тест пилот. Истинският самурай не се отказва от войната - ЩОТО ВЕЧЕ Е СТАР. Hiromu - почивай в мир - ти си взе своето количество от СКОРОСТТА.
  • #57
    0 rate up comment 14 rate down comment
    SuzukiMaruti ( преди 15 години )
    To qsno e tova,prosto iskah da kaja,4e kolkoto s po-golqma skorost se dwiji6 i tolkowa plo6ta na udara e po-golqm tolkowa tebe 6te te boli powe4e.Drug wapros e,4e i drugiq obekt 6te polu4i porajeniq.
  • #56
    7 rate up comment 2 rate down comment
    adn ( преди 15 години )
    Явно и двете коли са достатъчно здрави ,щом са понесли такъв зверски удар а двигателите им не са влезнали в купетата въобще,просто пичовете с BMW-то са си сложили примерно коланите,а пък за съжаление Hiromu Naruse е пропуснал да направи това и....жалко за човека,но не мисля ,че проблема е в lexus-a!
  • #55
    3 rate up comment 13 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    евала почна да ме разбираш....мислиш ли че силата която аз прилагам върху стената не се вдига,колкото повече се засилвам толкова повече ще ме боли,но и стената я боли/само дето неможе да си каже/ако все по силно удрям стената ТЯ ще рухне....разбираш ли?/аз също/
  • #54
    3 rate up comment 13 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    увеличението на скороста и тежеста,влияе върху двата обекта,сега разбра ли?