IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Главният тест-пилот на Toyota загина зад волана на Lexus LF-A

При челен сблъсък с BMW на двулентов, обществен път.

Главният тест-пилот на Toyota загина зад волана на Lexus LF-A
Първата информация за инцидента, която се появи късно снощи, гласеше, че при челен сблъсък с висока скорост между Lexus LF-А Nurburgring Edition и BMW е загинал 67-годишен мъж.

Днес немско списание съобщи, че загиналият е главният тест-пилот на Toyota - Hiromu Naruse. Катастрофата е станала само на няколко километра от пистата Nurburgring, където японците тестват спортното возило.

Според непотвърдена информация, жълто-оранжевият Lexus LF-А Nurburgring Edition е навлязъл в насрещното платно при опит да вземе остър завой с висока скорост.

Пътуващите в немското возило, за които се твърди, че са също тест-пилоти са откарани в болница с тежки наранявания и опасност за живота. Причината за инцидента все още се разследва.

"Когато карах LFA по високоскоростното трасе на Nardo, Italy, си помислих, че може да не се завърна жив в Япония", заяви Hiromu Naruse при последното си интервю на 26 май 2010 година. "Правим тези тестове, за да проверим поведението на автомобила при постоянна скорост от над 320 км/ч. Изпитанието на колата бе през нощта, движех се с повече от 300 км/ч., а срещу мен летяха птици - представете си, ако някоя от гумите се беше спукала! Тези тестове са опасни, но са неразделна част от процеса по създаването на суперавтомобил като Lexus LFA", уточни той.

Освен главен тест-пилот на Toyota Hiromu Naruse беше шеф на Gazoo Racing и личен шофьор на Akio Toyoda (президент и главен изпълнителен директор на Toyota Motor Corporation).
0 от 500
  • #83
    15 rate up comment 0 rate down comment
    187 ( преди 15 години )
    лека му пръст на човечеца, поне готина професия е имал...
  • #82
    15 rate up comment 0 rate down comment
    Бай Ставри до колеги ( преди 15 години )
    Тази статия,е дадена -информационно,за повод за размисъл в къщи!А не дискусионно,да изнасяме високопарни речи(99%,без покритие-само за показ)и да се правим наумни-НА ЧУЖД ГРЪБ !!!! RS1600,неможем да повярваме!Имахме те за внимателен и културен колега!Става дума за СМЪРТ!А ти се прикачи към sinbad0 и SuzukiMaruti които всички ги знаем колко са завистливи и злобни!Те нямат ценности,но ти!!!!!Молиме те,не ни разочаровай!-Мир на праха му,и да е на по хубавомясто...Ние да се пазиме един друг!
  • #81
    0 rate up comment 19 rate down comment
    SuzukiMaruti ( преди 15 години )
    Abe kwi gluposti gowori6 be,dai da se blusnem ti s 1 fiat 500 novoto i az s 1 audi q7 da widim dali 6e mi ima ne6to izob6to.
  • #80
    1 rate up comment 19 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    :)Разбирам каво искам да ми кажеш но в краина сметка всичко зависи от скорстта(кенетичната енергиа с коиато са заредени 2те тела) ако скоростта е прекалено високоа примерно ако вапросната 10метрова скла се движи с скрост близка до тази на светлината честно казано небих имал осбенни претенции защото при зблъсака ще изпари циалата земя:))така че при сумарна скорост от около 300км.ч. при подчертвам-челен удар! едвали има особенно значение дали ще си в няакой голиам СУВ или в Мини се гушкаш букета:)
  • #79
    2 rate up comment 29 rate down comment
    sd ( преди 15 години )
    Абе кой е тоя ***, който слага по 10 минуса?
  • #78
    2 rate up comment 27 rate down comment
    sd ( преди 15 години )
    Земята била по-прецаканата?! Значи в момента на сблъсъка би предпочел да си на 10-метровото парче скала отколкото на Земята (не в диапазона на удара естествено)? Примерът ти е ***.
  • #77
    5 rate up comment 26 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Ами леко по-различен удар (например ъгъл или площ/припокриване) може да даде коренно различен резултат. Това ми е мисълта. Изоводи коя по кола е по-безопасна могат да се правят само от контролирани тестове при еднакви външни фактори. Дори и тогава, те ще важат само за конкиретно тестваните условия.Както и да е. Дано поне дискусията поизясни някои неща на аудиторията, за съжаление по неприятен повод.
  • #76
    0 rate up comment 12 rate down comment
    SuzukiMaruti ( преди 15 години )
    W momenta se opitwa6 da si za6titi6 teoriqta,koqto e palna glupost kakto i italianskite koli ;)
  • #75
    0 rate up comment 12 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    :))) Даа така е ще се изпари но заедно с него ще се изпарят стотици тонове земен матерял превъзхождащи многократно собственното му тегло :)))така че опредлено земята е по прецаканата хаха:))и подобно но малко по голямо парче е изтрило 90% от живота на земяата и е сложило край на ерата на динозаврте :))благодарение на него сега имаме възможността да си спорим тук :)
  • #74
    0 rate up comment 13 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    колега радвам се че има хора като теб,които мислят...само немога да се съглася че не е показателно коя кола е по здрава,айде не по здрава ама по добре конструирана.....