IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Главният тест-пилот на Toyota загина зад волана на Lexus LF-A

При челен сблъсък с BMW на двулентов, обществен път.

Главният тест-пилот на Toyota загина зад волана на Lexus LF-A
Първата информация за инцидента, която се появи късно снощи, гласеше, че при челен сблъсък с висока скорост между Lexus LF-А Nurburgring Edition и BMW е загинал 67-годишен мъж.

Днес немско списание съобщи, че загиналият е главният тест-пилот на Toyota - Hiromu Naruse. Катастрофата е станала само на няколко километра от пистата Nurburgring, където японците тестват спортното возило.

Според непотвърдена информация, жълто-оранжевият Lexus LF-А Nurburgring Edition е навлязъл в насрещното платно при опит да вземе остър завой с висока скорост.

Пътуващите в немското возило, за които се твърди, че са също тест-пилоти са откарани в болница с тежки наранявания и опасност за живота. Причината за инцидента все още се разследва.

"Когато карах LFA по високоскоростното трасе на Nardo, Italy, си помислих, че може да не се завърна жив в Япония", заяви Hiromu Naruse при последното си интервю на 26 май 2010 година. "Правим тези тестове, за да проверим поведението на автомобила при постоянна скорост от над 320 км/ч. Изпитанието на колата бе през нощта, движех се с повече от 300 км/ч., а срещу мен летяха птици - представете си, ако някоя от гумите се беше спукала! Тези тестове са опасни, но са неразделна част от процеса по създаването на суперавтомобил като Lexus LFA", уточни той.

Освен главен тест-пилот на Toyota Hiromu Naruse беше шеф на Gazoo Racing и личен шофьор на Akio Toyoda (президент и главен изпълнителен директор на Toyota Motor Corporation).
0 от 500
  • #73
    0 rate up comment 13 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    пораженията са различни,а кинетичната енергия е еднаква и за двете тела...това че ако прасна един шамар на жена и тя изпадне в безсъзнание,а ако прасна същия шамар на Кличко и той се засмее,какво по слаб е бил шамара защото боксьора е по тежък от жената???хора размърдайте си мозъците малко....
  • #72
    1 rate up comment 13 rate down comment
    sd ( преди 15 години )
    Но за сметка на това "това малко парче от 10-тина метра" ще се изпари, а на Земята ще остане кратерът. Та кой е понесъл повече поражения?
  • #71
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Субарувич ( преди 15 години )
    Лека му пръст на човека.Що се отнася до дребнаво спорещите кое е по-здраво, може би ще обърнете внимание че в БМВ-то е сериен автомобил с пълен комплект еърбеци, сайдбеци и прочее, докато Тойота-та явно е предсериен образец без еърбеци, или поне такива не се виждат. Преди години един италианец загина с Ферари край Харманли при сблъсък със 110 км.ч., но никой не е казал че Ферари са зле. При такива трагедии обикновено се събират много фактори, за да се стигне дотам.
  • #70
    2 rate up comment 14 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    Много яасно че ако зблъскаш едно тяало с голяма маса и площ и едно малко таковато голямото понася по малки деформаци но това не означава че силата от зблъсака му е повлиала по малко от това на малкото и обратно:)давам ти един мног нагледен примерс метеор които се блъсква с земяата само едно малко паче от 10тина метра е зардено с толкова много кенетична енергия че при зблъсак с земята отделия енергия равностоина на 10ки водородни бомби и саздава кратер с диаметър няколко мил :)
  • #69
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Иван ( преди 15 години )
    Ако ще и 50 години да е спал в коли и да не е слизал в тях на възраст 67 години за всякакъв вид спорт екстремен и свързан с бързи реакции и изчисления си загубен! По добре да бяха избрали някой по младо шофьорче от автомоблините спортове! На тоя 67 годишния може и да му е прилошало зад волана, което е най вероятната причина за навлизането му в насрещната лента на движение
  • #68
    4 rate up comment 23 rate down comment
    Иван ( преди 15 години )
    Който какво ще да говори БМВ то е излязло по - кораво в случая от Тойотата (Лексуся) и никакви оправдания от рода на 67 годишен водач не могат да оправдават това, че супер автомобил на свръх цена не спасява живота му срещу БМВ 3 серия!!! Вие с какви реакции си го представяте този 67 годишен японец и с какъв визуален обхват на очите сравнене с 25 - 35 годишен тест пилот! Такава спортна кола не бива да се управлява по такъв каруцарски начин от толкова възрастен човек!
  • #67
    1 rate up comment 19 rate down comment
    TI ( преди 15 години )
    А ти, ти си неграмотен.
  • #66
    1 rate up comment 18 rate down comment
    SuzukiMaruti ( преди 15 години )
    Sega po4nahme s obidite na li4nostna osnova,az nau4ih tova,koeto mi trqbva6e,zatova i pitah.
  • #65
    26 rate up comment 0 rate down comment
    BVSMP ( преди 15 години )
    Гадна работа.Тука спекулации за марки са неуместни, престанете.
  • #64
    2 rate up comment 19 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    Пич всъшност знаеш ли изобщп за каво спорисш:))нимаш и обща култира относно механиката на взимодеиствие на телата и физичните закони които я оправляават а си трагнал да спориш и ставаш смешен:)СинбатО ти обяасни като на първолак силата на удара е сборна от скоростта и масата на 2те тела които се колаидват и кенетичната енергиа от сблъсака влиае еднакво на 2те тела независимо от тяхната маса и скорост:)аа промените в структора на обектие след зблъсака зависят от куп други фактори:)