IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Главният тест-пилот на Toyota загина зад волана на Lexus LF-A

При челен сблъсък с BMW на двулентов, обществен път.

Главният тест-пилот на Toyota загина зад волана на Lexus LF-A
Първата информация за инцидента, която се появи късно снощи, гласеше, че при челен сблъсък с висока скорост между Lexus LF-А Nurburgring Edition и BMW е загинал 67-годишен мъж.

Днес немско списание съобщи, че загиналият е главният тест-пилот на Toyota - Hiromu Naruse. Катастрофата е станала само на няколко километра от пистата Nurburgring, където японците тестват спортното возило.

Според непотвърдена информация, жълто-оранжевият Lexus LF-А Nurburgring Edition е навлязъл в насрещното платно при опит да вземе остър завой с висока скорост.

Пътуващите в немското возило, за които се твърди, че са също тест-пилоти са откарани в болница с тежки наранявания и опасност за живота. Причината за инцидента все още се разследва.

"Когато карах LFA по високоскоростното трасе на Nardo, Italy, си помислих, че може да не се завърна жив в Япония", заяви Hiromu Naruse при последното си интервю на 26 май 2010 година. "Правим тези тестове, за да проверим поведението на автомобила при постоянна скорост от над 320 км/ч. Изпитанието на колата бе през нощта, движех се с повече от 300 км/ч., а срещу мен летяха птици - представете си, ако някоя от гумите се беше спукала! Тези тестове са опасни, но са неразделна част от процеса по създаването на суперавтомобил като Lexus LFA", уточни той.

Освен главен тест-пилот на Toyota Hiromu Naruse беше шеф на Gazoo Racing и личен шофьор на Akio Toyoda (президент и главен изпълнителен директор на Toyota Motor Corporation).
0 от 500
  • #123
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 12 години )
    На Лексуса изобщо я няма предницата. Какво стъкло видя? Да на БМВ-то се е напукало предното стъкло, но няма никакви изменения по геометрията. На Лексуса чак задния багажник се е отворил. Но това е нармално за Дошо той вижда нещата винаги на обратно.
  • #122
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Morizo ( преди 15 години )
    Ето тук има снимки от друг ъгъл:http://***.autobild.de/artikel/toyota-testfahrer-toedlich-verunglueckt_1203313.html
  • #121
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ili ( преди 15 години )
    Kolega kak vidya ot tazi pozicuya,che na Lexus-a prednoto stuklo e samo napukano i prednata os ne e mrudnala daje milimetur,shtoto kachestvoto na snimkata ne e tolkova dobro i prednicite sa leko razmazani na taya snimka.Daje vratata na Lexus-a e otvorena i nyama shans da se prednoto kolelo ili moje puk da si bil i na myastoto na incidenta no ne mi se vyarva
  • #120
    3 rate up comment 1 rate down comment
    politics of ecstasy ( преди 15 години )
    Ей, колко глупости сте изписали само... Ако някой си беше направил труда да разгледа по-обстойно снимките от катастрофата, щеше да установи че Лекса е много по-запазен - предната ос не е мръднала с милиметър, докато предно дясно колело на БМВ-то е практически в купето. Предното стъкло на лекса е само напукано, докато това на БМВ-то е полу-изпаднало заради зверското усукване на купето. Ама къде такива интелектуални напъни у профанизирани БМВ-фенчета??
  • #119
    4 rate up comment 1 rate down comment
    azzzz ( преди 15 години )
    ti si nekav mnoo glupav 4ovek taka da govori6 za sobstvenicite i fenove na bmw...za nai-skapata marka,ti taka sam se pliue6 be pi4-ko kakvo ti stava glavata li te boli ili guza ti e 6irok???vzemi se stegni malko,koeto se otnasq i za drugite kato teb...NALI.
  • #118
    13 rate up comment 5 rate down comment
    C ( преди 15 години )
    Е такива като тебе запълват 90% за които говориш . Фенчета на бмв , най-скъпия ковчег ?????? Важно е не само на каква марка си фен , а дали имаш достатъчно мозъчни клетки .И си прав че това е скъп и нов модел на лексус , но БМВ-то с което се е блъснал не е старо и изобщо не е спряно от производство!!!
  • #117
    14 rate up comment 1 rate down comment
    IT ( преди 15 години )
    ТАКА Е ! ето защо е мнооог важно да имаме един наистина сигурен и устоичив на краш автомобил за да може максимално да ни предпази от всички тези малумници за койото спомена но също така е важно и ни самите да не забравяаме че всепак колко и здрав да е той неможе да ни предпази от собственната ни глупост и простащина по пътищата !!!Лично аз винаги тръгвам на път с едно наум и мног ме е яад и страх от такова безразсъдство и смятам че даржавата триабва да е безкомпормисна за хората които го проят!
  • #116
    4 rate up comment 13 rate down comment
    sinbad0 ( преди 15 години )
    Пиша ти плюс за последното изречение....
  • #115
    11 rate up comment 17 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Като караш по пътищата и видиш надгробни паметници с цветя и некролози по завоите, да знаеш ,че 90% от тях са от фенчета на БМВ. Ако пък знаеш ,колко приятели на такива фенчета са си отишли, само защото приятеля им ги поканил да им демонстрира "спортните" качества на бавареца. По-добре да замълчим, зщщото тия с БМВ-то може и да са издържали на удара на Лексуса, но дърветата са по-здрави и не прощават. А извода относно Лексус е, Японците са направили най-скъпия ковчег в света.
  • #114
    4 rate up comment 13 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Май Лексус не стават. Като се има предвид, че по принцип спортните версии са по здрави от конвеционалните, двойно подсилени рама,шаси, окачване, купето е двойно подсилено против усукване и огъване, при състезателните се поставят и ролбар, в случая установяваме, че всъщност при Японците не е така. Дори е интересно ,че последен модел и то най-скъпия Японски модел произвеждан някога, станал на трески от старо БМВ и то модел спрян от производство от почти 10г. и въпреки това запазило пасажерите.