
Форд е заредил при напускането на Великобритания на входа на тунела за Франция и със същото гориво е стигнал до Мюнхен и обратно до Лил отново във Франция. Това е дистанция от 1629 км. Макар Форд да признава, че не е ползвал климатика и радиото, той казва, че не е използвал и специални техники на управление на колата.
Според него, на път за Мюнхен той е постигнал среден разход от 3.7 литра на 100 км, като не е надхвърлял разход от 4.4 литра на 100 км през целия път. След завръщането му компютърът е отчел средна скорост на движение от 95.4 км/час и среден разход на гориво за целия път от 4.1 литра на 100 км.

„Не очаквах автомобилът да е толкова икономичен. Мислех си, че няма да постигне фабрично даваните стойности за разход. Оказа се, че бъркам”, казва Форд и продължава. „Помислете си ако управлявате толкова икономично, че да изминавате по 1600 км с един резервоар. Та това означава да зареждате само 12 пъти в годината”.
Седанът на BMW 320d EfficientDynamics е с двулитров дизелов турбодвигател с мощност 163 к.с. и максимален въртящ момент от 360Nm наличен между 1750 и 3000 об/мин. С него седанът на BMW ускорява от място до 100 км/час за 8.2 секунди и има максимална скорост от 220 км/час. Средният разход на гориво (потвърден и от опита на Форд), е 4.1 литра на 100 км.

За да се постигне това, в автомобила са използвани редица съвременни технологии, като Аuto Start-Stop, Brake Energy Regeneration, Electric Power Steering, специални джанти и гуми Michelin EnergySaver.


0