IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Nissan GT-R 2012 ще получи над 500 к.с.

Появи се информация за бъдещата "Годзила".

Nissan GT-R 2012 ще получи над 500 к.с.
Японската супермашина - GT-R успя да постави на колене много доказани спортисти и както изглежда в Nissan са решени да продължат с добрите постижения, като направят колата още по-сериозен атлет.

Последните автомобилни слухове около бъдещата версия на Nissan GT-R сочат, че под капака на автомобила ще се таят поне 500 к.с. и 600 Нм.

Очакват се и промени във външния вид, но те ще бъдат направени с цел да се подобрят динамичните показатели на GT-R 2012. Сред новостите ще бъдат аеродинамични добавки, нови спирачки, оптимизирано окачване и др. Под капака вероятно ще бъде интегрирана доработена версия на познатия 3.8-литров V6 twin-turbo двигател.

Запознати твърдят, че Nissan GT-R 2012 е вече на Nurburgring, като дори е отбелязал по-добро време от настоящата версия на "Годзила". С колко точно е по-добро това време ще разберем най-късно в началото на следващата година, когато спортистът ще бъде представен.
0 от 500
  • #51
    1 rate up comment 3 rate down comment
    БМФ ( преди 15 години )
    Ето нещо и за ГТР-аджиите тук, че нещо взеха да се превъзбуждат:
  • #50
    0 rate up comment 1 rate down comment
    БМФ ( преди 15 години )
    Ние гледаме, а ти като гледаш виждаш ли нещо?! Като това например:
  • #49
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Herkules ( преди 15 години )
    Ам да ти кажа теоротично имам приятел в Русия който има gtr switzer p 800 и точно срещу такова абуди rs6 е със 10000$ нареде чат ли си :)))
  • #48
    1 rate up comment 3 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    има някой фенове на gtR които упорито продължават да се държата така, сякаш те са го проектирали този нисан или имат два в гаража си или пък поне имат 10% от акциите на нисан. айде моля. всички знаем че е яка кола ама и тя има недостатъци. айде стига с тая тема.
  • #47
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    Нарочно не го споменах, че там ще почнат едни безкрайни спорове :)
  • #46
    1 rate up comment 0 rate down comment
    ravn ( преди 15 години )
    Еми то като ще е така, този участък да е планински със завои. Или на писта да се пуснат :) Тези магистрални гонки не са толкова впечатляващи, отколкото да се гонят на пистата със завои и прави. Просто тези коли са в различни класове и с различни цели ;) Да беше споменал R8 V10, по-интересно щеше да бъде :D
  • #45
    4 rate up comment 0 rate down comment
    Bob ( преди 15 години )
    GTR-a ще бие, защото разпределя по-голям въртящ момент към задните колела.При голяма скорост задното е най-добро.Гледай драг при БМВ и Ауди със еквивалентни възможности. Първоначално Аудито дърпа, защото е 4x4 в последствие бмвто го настига и бие, ако скоростта и наистина голяма.
  • #44
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Triforce ( преди 15 години )
    А какво мислиш за последното - ако ги пуснем на 10 километра участък? :)
  • #43
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Bob ( преди 15 години )
    Твърдо GTR-a ще бие. В този сайт съм чел какво ли не, но тук коментарите са наистина не на място. - GTR тръгва 4X4 и в последствие прехвърля въртящия момент към задните колела - така вади най-доброто при драг, не превърта гуми, сещевременно е добър на висока скорост. - Да окачването е твърдо - добро утро, коя спортна кола не е с твърдо окачване? Голяма част от пилотите в Ф1 имат контузии в кръстта поради съчетенание - твърдо окачване и голямо G.- Да го сравнявате с БМВ 5 или RS6 e нелепо.
  • #42
    0 rate up comment 1 rate down comment
    trex ( преди 15 години )
    И отново ли няма да има международна гаранция и прецакан лаунч контол. Едва ли, за 2 години все ще им дойде акъла.