IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Nissan GT-R 2012 ще получи над 500 к.с.

Появи се информация за бъдещата "Годзила".

Nissan GT-R 2012 ще получи над 500 к.с.
Японската супермашина - GT-R успя да постави на колене много доказани спортисти и както изглежда в Nissan са решени да продължат с добрите постижения, като направят колата още по-сериозен атлет.

Последните автомобилни слухове около бъдещата версия на Nissan GT-R сочат, че под капака на автомобила ще се таят поне 500 к.с. и 600 Нм.

Очакват се и промени във външния вид, но те ще бъдат направени с цел да се подобрят динамичните показатели на GT-R 2012. Сред новостите ще бъдат аеродинамични добавки, нови спирачки, оптимизирано окачване и др. Под капака вероятно ще бъде интегрирана доработена версия на познатия 3.8-литров V6 twin-turbo двигател.

Запознати твърдят, че Nissan GT-R 2012 е вече на Nurburgring, като дори е отбелязал по-добро време от настоящата версия на "Годзила". С колко точно е по-добро това време ще разберем най-късно в началото на следващата година, когато спортистът ще бъде представен.
0 от 500
  • #21
    5 rate up comment 8 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    R8 и RS5 са с "quattro with sport diferential?", който предава в нормално състояние 40:60 въртящ момент в полза на задната ос (при rs5), а при r8 не съм сигурен за стойностите (мисля че бяха същите), щом колата е в режим "спорт" при завиване, към задните колела подавания въртящ момент се увеличава около 20:80 за нарочно леко свръхзавиване/занасяне/дрифт. А при лоши/мокри условия стабилността се запазва (отношението се връща 40:60 или 50:50). Мисля че "спортно то куатро" се предлага като опция...
  • #20
    17 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ей - глупав! По твойте т.нар. "мисли" БМВ-то е по-добро и от Порше, Ферари, Ламборгини - щото улиците не били пълни с тях!!?Всъщност ума ти е като запалка-еднодневка, вече загаснала...
  • #19
    11 rate up comment 3 rate down comment
    GT-R ( преди 15 години )
    Я да обясниш на "народонаселението" тук с какво твойто "спортно" куатро превъзхожда /дава предимство за дрифт, спортно каране и т.н./ и системата на GTR - 4x4 електронна система от 100% задно предаване до 50:50 предно /задно предаване (ATTESA ET-S)?Че май фантазьорските писания за теб ще излязат чиста истина...
  • #18
    4 rate up comment 14 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ako naistina e tolkova dobar po ulicite 6te6e da e palno s nego...a ne bmw-ta.kato gledame samo ot bmw ne mogat da smognat na kliantelata si nali??a tozi nissan e kato zapalkite ednodnevki.
  • #17
    7 rate up comment 6 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    GT-R е по-мощен, с по-нисък център на тежестта и е по-балансиран. Няма смисъл. А за каруците - отиди и погледни пред вас.
  • #16
    2 rate up comment 2 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    да редуцираха оборотите. но мисля че кутията е английска от Рикардо. това трябва да са тези които правят на вейрон кутията.така мисля. други недостатъци са че гори доста повече от порше и много износва спирачките - пак сравнено с порше. и разбира се че вози твърдо.
  • #15
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Ти явно не си карал/не можеш да караш кола със задно или спортно quattro...
  • #14
    11 rate up comment 4 rate down comment
    trax ( преди 15 години )
    Бенчо - фантазьорчо! Я да вземеш твоята над 20годишна каруца - Алуди, дето дигала 318км/ч!!! И да потрошиш тоя GTR! Ми така я - кво ще ти се пери на фантазиите!! ;))
  • #13
    7 rate up comment 2 rate down comment
    GT-R ( преди 15 години )
    Е кефа за някои е да доминират на пистата и пътя при всякакви климатични условия! За други - ами да карат предимно на сухо с вратите напред, избягвайки поредната канавка... Хора всякакви!
  • #12
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Nabludatel ( преди 15 години )
    Великолепна спортна кола, може би само с 1 недостатък - скоростната кутия от Borg Warner! Проблемът е, че при първоначалният лънч-контрол до 5000об/мин тази кутия дава често дефекти - просто не издържа...За това в моделите за Европа от 2010г. лънча е намален до 3000об/мин, от там и ускорението до 100 пада от 3.5 до 3.9сек. Дреболия, все пак...Може би някоя японска кутия щеше да е по-доброто решение...