IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi официално показа R8 GT

Audi пуска по-мощна и по-лека версия на суперавтомобила си R8, наречена GT. Тя ще бъде произведена в къса серия ограничена до 333 бройки, като в Германия колата ще струва 193 000 евро.

Audi официално показа R8 GT
Автомобилът е с по-мощна версия на двигателя V10 с обем 5.2 литра, който ще предлага 560 к.с. Общото намаляване на личното тегло на новия R8 GT е с около 100 кг. 



Това позволява Audi R8 GT да ускорява от място до 100 км/час за 3.6 секунди и да има максимална скорост от 320 км/час. Намаляването на теглото със 100 кг става за сметка на използвани олекотени материали и сплави, като точното собствено тегло на супер колата е 1525 кг. 



Промените в стандартния двигател V10 с обем 5.2 литра включват промени в електронното му управление, които прибавят още 35 к.с. към мощността (560 к.с.), а максималният въртящ момент е повишен с 10 Nm и достига 540Nm при 6500 об/мин. 



Движението се предава към четирите колела чрез трансмисия тип R tronic с 6 степени. При нормални условия на пътя към предната ос се изпращат 15% от движещия момент, а към задните колела отиват 85%. Ако обстановката го наложи, към предните колела може да бъдат изпращани до 30% от движещата сила. 



R8 GT е с механично заключващ се диференциал на задната ос. Колата е с механично регулирано окачване, което може да я приближава до пътя с 10 мм. В допълнение на това, GT има и тунингова ESP стабилизационна система, която може да бъде превключена към режим на работа Sport с натискането на един бутон. 



Спирачките са карбоново керамични с дискове 380 мм отпред и 356 мм отзад. Джантите на GT са с размер 19 цола и имат гуми 235/35 отпред и 295/30 отзад. 



За тези, които искат да ползват GT като пистов автомобил, Audi предлага специален пакет, включващ предпазна рама в червено и черно и предпазни колани с четири точки на хващане. 

По отношение на дизайна R8 GT се отличава по оцветената в цвят титан рамка на матово черната радиаторна решетка, новата предна броня с карбонов сплитър, страничните отвори с предпазни кори в матово черно, LED фаровете и надписите GT, фиксираното задно крило от матово черен карбон и нов заден дифузьор. 



Новият Audi R8 GT ще се предлага в 4 цвята – оранжев (Samoa Orange metallic), сив (Gray metallic), сребърен (Ice Silver) и черен (Phantom Black pearl effect). 



В интериора волана, централната конзола, тавана, ръчната спирачка и спортните седалки са покрити с Alcantara с контрастни шевове.
0 от 500
  • #18
    4 rate up comment 2 rate down comment
    сторм ( преди 15 години )
    времената са публикувани официално в уикипедиа, заповядай http://en.wikipedia.org/wiki/N%C3%BCrburgring_lap_times и нали точно това обяснявам, че истинските възможности на една кола си проличават на писта, а не на драг , така че не ми говори 20, 30, 40 метра
  • #17
    7 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    А ти къде видя времената на това Р8? Със сигурност това Р8 ще остави тия коли зад себе си. А ако се коментира стандартно Р8 с 420к.с. ,то струва същите пари като М5. И трябва да си много странен човек ,за да избереш М5. Още повече ,че има и RS6 и в Ю Туб бъка от клипчета с гаврите на RS6 над М5 а какво остава за Р8 с 525к.с.? А въобще не коментираме тази лимитирана серия. Та тя още докато вдигне 100км. и М5 ще е изостанало с 20-30м.
  • #16
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Petrov ( преди 15 години )
    За хората с финансови възможности, семейство и деца, от Audi имат най-доброто предложение - RS6 Avant ;)
  • #15
    6 rate up comment 4 rate down comment
    storm ( преди 15 години )
    първо погледнете времената на Нордшлайфе, пък тогава спорете за Ауди и БМВ, на пистата всичко се вижда. БМВ е46 М3 CSL, дава време 7:50, БМВ е90 М3 8:05, а R8 - 8:04, правете сметка при бмв са седани, а аудито е двуместна суперкола! Все пак това напомпано ауди от статията все още не е тествано, така че за него нищо не казвам!
  • #14
    4 rate up comment 7 rate down comment
    asdasdas ( преди 15 години )
    Тука ще ти кажа:BMW 5 Series Gran Turismo xDrive ;))
  • #13
    16 rate up comment 0 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    принципно си прав. но дори ти не знаеш какво ще ти е в главата ако имаш няколко милиона евра.
  • #12
    12 rate up comment 9 rate down comment
    Мен ( преди 15 години )
    аз съм семеен човек с 2 деца и нищо, което няма 4 врати и голям багажник не може да ме впечатли. знам, че сега ще започнете да злорадствате, но така стоят нещата при мен. тази кола за мен е безсмислена...
  • #11
    16 rate up comment 3 rate down comment
    ФЕН ( преди 15 години )
    На мен и нормално R8 да ми дадат да покарам, пак ще се изкефя!
  • #10
    11 rate up comment 8 rate down comment
    бавареца ( преди 15 години )
    и кое му е смотаното на М5. и не знаех че струва 200к. ана това ауди колкото и да е добро поне можеха по добра трансмисия да му сложат.
  • #9
    11 rate up comment 15 rate down comment
    ( преди 15 години )
    Виждал съм го на живо и още как! Преди години на Пловдивския панаир бяха изтъпанили едно такова и го бяха обградили тълпа лузъри, някои от тях с анцузи, събрали камара листовки в найлонови торби, гледат и им текат лигите. А то - абсолютна подметка! Смешка и половина! Малко по нататък беше Нисан GTR. Доста по-сдържан, но на пистата истински брутален. Никакви ХАЛОСИИ, никакви ЛИГАВЩИНИ във формата, но истинска СИЛА, истински СПОСОБНОСТИ!