IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi официално показа R8 GT

Audi пуска по-мощна и по-лека версия на суперавтомобила си R8, наречена GT. Тя ще бъде произведена в къса серия ограничена до 333 бройки, като в Германия колата ще струва 193 000 евро.

Audi официално показа R8 GT
Автомобилът е с по-мощна версия на двигателя V10 с обем 5.2 литра, който ще предлага 560 к.с. Общото намаляване на личното тегло на новия R8 GT е с около 100 кг. 



Това позволява Audi R8 GT да ускорява от място до 100 км/час за 3.6 секунди и да има максимална скорост от 320 км/час. Намаляването на теглото със 100 кг става за сметка на използвани олекотени материали и сплави, като точното собствено тегло на супер колата е 1525 кг. 



Промените в стандартния двигател V10 с обем 5.2 литра включват промени в електронното му управление, които прибавят още 35 к.с. към мощността (560 к.с.), а максималният въртящ момент е повишен с 10 Nm и достига 540Nm при 6500 об/мин. 



Движението се предава към четирите колела чрез трансмисия тип R tronic с 6 степени. При нормални условия на пътя към предната ос се изпращат 15% от движещия момент, а към задните колела отиват 85%. Ако обстановката го наложи, към предните колела може да бъдат изпращани до 30% от движещата сила. 



R8 GT е с механично заключващ се диференциал на задната ос. Колата е с механично регулирано окачване, което може да я приближава до пътя с 10 мм. В допълнение на това, GT има и тунингова ESP стабилизационна система, която може да бъде превключена към режим на работа Sport с натискането на един бутон. 



Спирачките са карбоново керамични с дискове 380 мм отпред и 356 мм отзад. Джантите на GT са с размер 19 цола и имат гуми 235/35 отпред и 295/30 отзад. 



За тези, които искат да ползват GT като пистов автомобил, Audi предлага специален пакет, включващ предпазна рама в червено и черно и предпазни колани с четири точки на хващане. 

По отношение на дизайна R8 GT се отличава по оцветената в цвят титан рамка на матово черната радиаторна решетка, новата предна броня с карбонов сплитър, страничните отвори с предпазни кори в матово черно, LED фаровете и надписите GT, фиксираното задно крило от матово черен карбон и нов заден дифузьор. 



Новият Audi R8 GT ще се предлага в 4 цвята – оранжев (Samoa Orange metallic), сив (Gray metallic), сребърен (Ice Silver) и черен (Phantom Black pearl effect). 



В интериора волана, централната конзола, тавана, ръчната спирачка и спортните седалки са покрити с Alcantara с контрастни шевове.
0 от 500
  • #58
    1 rate up comment 0 rate down comment
    hhh ( преди 15 години )
    Ще си помисля, и ще пиша пак в статията, ако измисля нещо ;)
  • #57
    7 rate up comment 0 rate down comment
    САВАТА до hhh ( преди 15 години )
    Благодаря колега.С paint-a,е натурално ина секундата-изразяващо твоето виждане...На фото-шопа са чужди идеи,взети наготово,и все едно си ти...paint-a е като вселената-креативно и постоянно променящо се...-Но интересно ми е ти как би искал даизглежда?Какви фарове и като какво да елицето на предницата?Имаш ли някакви идеи?Ще съм радостен да науча!Ще съм"жаден"за твоите виждания!
  • #56
    7 rate up comment 0 rate down comment
    hhh ( преди 15 години )
    Браво САВА, само кръглите фарове не ме кефят, и как са остри(триъгълници), но като цяло си се справил много добре с paint-a ;)
  • #55
    15 rate up comment 1 rate down comment
    САВАТА ( преди 15 години )
    Не ги разбирам тия работи аз!?!......То не бяхафарове-очи;не бяха вежди-Вежди Рашидов......,то не бяхазавъртулки и запетайки;не бяха светодиоди,та отпред ли не щеш,та отдзад ли!?! Заприлича на дърта,дърта ***,която се клепа,та да има вид някакъв,макар и жалък....Защо просто не направят заинтригуващ дизайн?!?....А?!?Не ги разбирам тия работи аз....ама знам ли?-нещо такова:http://pics.data.bg/categories/1/общи/8f2e7cbd1679f7b1f2ec7d62dc696835/copy_of_mtm_audi_r8_rwd_404
  • #54
    12 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Ами то и Fokus RS постигна време 7.59 минути, но въпросът е кой и как кара. При друг тест с друг автомобил и пилот, Fokus RS постигна 8.26 мин. И двете постижения имат клипове в You Toube. Има твърде малко официални резултати, за да вземаме всичко насериозно.
  • #53
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ГЛЕДАЙТЕ JEREMY CLARKSON КАК Я ЦЕЛУВА И И СЕ РАДВА,Гледайте как аудито БИЕ НА ПИСТА корвет ZR1 който е 620 к.с ТОП ГИЪР И ТЕ ЛИ НЕ РАЗБИРАТ ОТ КОЛИ?
  • #52
    1 rate up comment 1 rate down comment
    баф мамаму ( преди 15 години )
    ГЛЕДАЙТЕ КАК FIFTH GEAR сравняват р8 с 911 и накрая аудито излезе по добро. -АКО КАЖЕТЕ ЧЕ ТЕ НЕ РАЗБИРАТ ОТ КОЛИ!!!!
  • #51
    1 rate up comment 12 rate down comment
    ( преди 15 години )
    Мислех, че имаш поне малко ум в главата. Има едно М3 с по-добро време от R8. Вярвам се сещаш каква трябва да е разликата между един нисък спортен болид и един седан. Тези БМВ и Мерцедеси въобще не са мислени като спортни супер автомобили и пак са с почти същите времена.
  • #50
    3 rate up comment 0 rate down comment
    ( преди 15 години )
    Що да е кисело? Само Ауди ли правят спортни коли? Дай да говорим за Ферари, Порше, Нисан, Шевролет и т.н. Това са марките, които имат модели за които си струва да се дават пари.
  • #49
    1 rate up comment 3 rate down comment
    hhh ( преди 15 години )
    *** копелетата които пишат против Аудито...Гроздето е кисело, радвайте се жалки ***, на жалките си лади и жигули, които карате по селата...*** OFF - Не ти се виждат снимките, слагай линкове само ;)