IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi официално показа R8 GT

Audi пуска по-мощна и по-лека версия на суперавтомобила си R8, наречена GT. Тя ще бъде произведена в къса серия ограничена до 333 бройки, като в Германия колата ще струва 193 000 евро.

Audi официално показа R8 GT
Автомобилът е с по-мощна версия на двигателя V10 с обем 5.2 литра, който ще предлага 560 к.с. Общото намаляване на личното тегло на новия R8 GT е с около 100 кг. 



Това позволява Audi R8 GT да ускорява от място до 100 км/час за 3.6 секунди и да има максимална скорост от 320 км/час. Намаляването на теглото със 100 кг става за сметка на използвани олекотени материали и сплави, като точното собствено тегло на супер колата е 1525 кг. 



Промените в стандартния двигател V10 с обем 5.2 литра включват промени в електронното му управление, които прибавят още 35 к.с. към мощността (560 к.с.), а максималният въртящ момент е повишен с 10 Nm и достига 540Nm при 6500 об/мин. 



Движението се предава към четирите колела чрез трансмисия тип R tronic с 6 степени. При нормални условия на пътя към предната ос се изпращат 15% от движещия момент, а към задните колела отиват 85%. Ако обстановката го наложи, към предните колела може да бъдат изпращани до 30% от движещата сила. 



R8 GT е с механично заключващ се диференциал на задната ос. Колата е с механично регулирано окачване, което може да я приближава до пътя с 10 мм. В допълнение на това, GT има и тунингова ESP стабилизационна система, която може да бъде превключена към режим на работа Sport с натискането на един бутон. 



Спирачките са карбоново керамични с дискове 380 мм отпред и 356 мм отзад. Джантите на GT са с размер 19 цола и имат гуми 235/35 отпред и 295/30 отзад. 



За тези, които искат да ползват GT като пистов автомобил, Audi предлага специален пакет, включващ предпазна рама в червено и черно и предпазни колани с четири точки на хващане. 

По отношение на дизайна R8 GT се отличава по оцветената в цвят титан рамка на матово черната радиаторна решетка, новата предна броня с карбонов сплитър, страничните отвори с предпазни кори в матово черно, LED фаровете и надписите GT, фиксираното задно крило от матово черен карбон и нов заден дифузьор. 



Новият Audi R8 GT ще се предлага в 4 цвята – оранжев (Samoa Orange metallic), сив (Gray metallic), сребърен (Ice Silver) и черен (Phantom Black pearl effect). 



В интериора волана, централната конзола, тавана, ръчната спирачка и спортните седалки са покрити с Alcantara с контрастни шевове.
0 от 500
  • #38
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Fuck oFF ( преди 15 години )
    Bezimenniq:"И кое му е спортното на R8 след като на писта дава време като на Рено Меган?"Vij napil si se posred bql den ok varvi si lqgai nese izlagai!vij tozi test!---> V10 dava sus sekunda po slabo vreme ot 911 turbo i GT-R a e kola koqo se proizvejda i razviva ot 2006 a 911 turbo go pravqt ot 30 i skyline ili kato e ve4e samo GT-R!Razbiram 4e si *** zaklet dojivot fen na izgnilata si 318-ka no stavash smeshen s izkazvaniq bez da imash fakti
  • #37
    8 rate up comment 2 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    ... и времето на R8-мицата е с 4.2 двигателя (атмосферен) ... Щом с 420 коня R8мицата е направила по добри времена от M5 и M6, които са с 500+ коня значи е доста добре балансирана кола...
  • #36
    9 rate up comment 2 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Ми погледни пак - на Мегана времето е много близко до Audi R8, BMW M5 e60, Porsche Cayman, M3 E92, M6, Ferarri 355 GTB, Mercedes C63 AMG... Да не би тези коли да не са спортни? Разликата е че мегана го е карал професиорален шофьор, а тези, които аз ги изброих са ги карали журналисти... Рекорда от GT-R -а всички разбраха че е от тунингован нисан. А с това R8 от тази статия или версията на MTM със задно предаване и 700+ коня и проф. шофьор винаги може да мине времената на *** или Енцото...
  • #35
    3 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Може би доста ***, но определено значително по-умен от теб - осъзнал е една очевадна истина :)
  • #34
    5 rate up comment 5 rate down comment
    ( преди 15 години )
    И кое му е спортното на R8 след като на писта дава време като на Рено Меган? И недей се бърка, тук говорим за серийни автомобили. Рали-отборите са съвсем отделна тема, там могат да се правят всякакви чудеса, но това няма нищо общо със серийните автомобили. Иначе Ситроен и Форд щяха да са най-добрите марки! А това, че фантазираш за някакъв Клюндай и дърто БМВ си е твоя работа. Не съм имал, намам и не възнамерявам да имам подобен автомобил.
  • #33
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Колко *** трябва да е човек, за да нарече подобен автомобил "***"?
  • #32
    4 rate up comment 2 rate down comment
    hhh ( преди 15 години )
    Пожелавам я на секи но не и на тея дет само прикаат против нея...злетаци
  • #31
    4 rate up comment 4 rate down comment
    Fuck oFF ( преди 15 години )
    Smeshen ako beshe izlizal ot selo i beshe idval v grada da vidish najivo R8 nqmashe da pishesh gluposti ot sorta 4e e grozen i zalizan ("zalizan" :D Po- tupo opisanie ne bqh vijdal!)Mnogo razbira4i tuka no samo na teoriq mnogo razbirat!
  • #30
    2 rate up comment 10 rate down comment
    ( преди 15 години )
    Всички сте големи злетаци!Дори моята 318-ka и на бащами служевбната Хюндай i30 варвят повече от това смотан *** зализан и грозен!!!
  • #29
    7 rate up comment 4 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Да бе ***, въобще не могат да правят спортни коли... Нито да печелят 24-те часа на ЛьоМан 6 поредни години, нито да направят сензация в Група "Б" и да въведат 4х4 в съвременното рали, нито да въведат дизеловите болиди в ЛьоМан, въобще пълен *** са, не са като твоята 318ка или i30 за която постоянно те майтапят...