
Това позволява Audi R8 GT да ускорява от място до 100 км/час за 3.6 секунди и да има максимална скорост от 320 км/час. Намаляването на теглото със 100 кг става за сметка на използвани олекотени материали и сплави, като точното собствено тегло на супер колата е 1525 кг.

Промените в стандартния двигател V10 с обем 5.2 литра включват промени в електронното му управление, които прибавят още 35 к.с. към мощността (560 к.с.), а максималният въртящ момент е повишен с 10 Nm и достига 540Nm при 6500 об/мин.
Движението се предава към четирите колела чрез трансмисия тип R tronic с 6 степени. При нормални условия на пътя към предната ос се изпращат 15% от движещия момент, а към задните колела отиват 85%. Ако обстановката го наложи, към предните колела може да бъдат изпращани до 30% от движещата сила.
R8 GT е с механично заключващ се диференциал на задната ос. Колата е с механично регулирано окачване, което може да я приближава до пътя с 10 мм. В допълнение на това, GT има и тунингова ESP стабилизационна система, която може да бъде превключена към режим на работа Sport с натискането на един бутон.
Спирачките са карбоново керамични с дискове 380 мм отпред и 356 мм отзад. Джантите на GT са с размер 19 цола и имат гуми 235/35 отпред и 295/30 отзад.
За тези, които искат да ползват GT като пистов автомобил, Audi предлага специален пакет, включващ предпазна рама в червено и черно и предпазни колани с четири точки на хващане.
По отношение на дизайна R8 GT се отличава по оцветената в цвят титан рамка на матово черната радиаторна решетка, новата предна броня с карбонов сплитър, страничните отвори с предпазни кори в матово черно, LED фаровете и надписите GT, фиксираното задно крило от матово черен карбон и нов заден дифузьор.
Новият Audi R8 GT ще се предлага в 4 цвята – оранжев (Samoa Orange metallic), сив (Gray metallic), сребърен (Ice Silver) и черен (Phantom Black pearl effect).
В интериора волана, централната конзола, тавана, ръчната спирачка и спортните седалки са покрити с Alcantara с контрастни шевове.


2