IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Audi официално показа R8 GT

Audi пуска по-мощна и по-лека версия на суперавтомобила си R8, наречена GT. Тя ще бъде произведена в къса серия ограничена до 333 бройки, като в Германия колата ще струва 193 000 евро.

Audi официално показа R8 GT
Автомобилът е с по-мощна версия на двигателя V10 с обем 5.2 литра, който ще предлага 560 к.с. Общото намаляване на личното тегло на новия R8 GT е с около 100 кг. 



Това позволява Audi R8 GT да ускорява от място до 100 км/час за 3.6 секунди и да има максимална скорост от 320 км/час. Намаляването на теглото със 100 кг става за сметка на използвани олекотени материали и сплави, като точното собствено тегло на супер колата е 1525 кг. 



Промените в стандартния двигател V10 с обем 5.2 литра включват промени в електронното му управление, които прибавят още 35 к.с. към мощността (560 к.с.), а максималният въртящ момент е повишен с 10 Nm и достига 540Nm при 6500 об/мин. 



Движението се предава към четирите колела чрез трансмисия тип R tronic с 6 степени. При нормални условия на пътя към предната ос се изпращат 15% от движещия момент, а към задните колела отиват 85%. Ако обстановката го наложи, към предните колела може да бъдат изпращани до 30% от движещата сила. 



R8 GT е с механично заключващ се диференциал на задната ос. Колата е с механично регулирано окачване, което може да я приближава до пътя с 10 мм. В допълнение на това, GT има и тунингова ESP стабилизационна система, която може да бъде превключена към режим на работа Sport с натискането на един бутон. 



Спирачките са карбоново керамични с дискове 380 мм отпред и 356 мм отзад. Джантите на GT са с размер 19 цола и имат гуми 235/35 отпред и 295/30 отзад. 



За тези, които искат да ползват GT като пистов автомобил, Audi предлага специален пакет, включващ предпазна рама в червено и черно и предпазни колани с четири точки на хващане. 

По отношение на дизайна R8 GT се отличава по оцветената в цвят титан рамка на матово черната радиаторна решетка, новата предна броня с карбонов сплитър, страничните отвори с предпазни кори в матово черно, LED фаровете и надписите GT, фиксираното задно крило от матово черен карбон и нов заден дифузьор. 



Новият Audi R8 GT ще се предлага в 4 цвята – оранжев (Samoa Orange metallic), сив (Gray metallic), сребърен (Ice Silver) и черен (Phantom Black pearl effect). 



В интериора волана, централната конзола, тавана, ръчната спирачка и спортните седалки са покрити с Alcantara с контрастни шевове.
0 от 500
  • #48
    3 rate up comment 2 rate down comment
    vilza ( преди 15 години )
    *** the AUDI !!!!!!!!
  • #47
    16 rate up comment 5 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Ми виж и "прехвалените" БМВ-та М и Мерцедеси АМГ къде са...
  • #46
    3 rate up comment 5 rate down comment
    ( преди 15 години )
    Щастливи сте, че никога няма да седнете в такъв автомобил и ще продължавате да вярвате, че е най-доброто, защото има 4 кръгли нули на решетката си. Времената от пистите казват друго. Скъп и ненужен ***, точно както и Вейрон с време 7:40
  • #45
    1 rate up comment 2 rate down comment
    ( преди 15 години )
    Ей, тука се е напълнило с адвокати на един метален ***! Но недейте да лъжете! Най-добрият опит на Nissan GT-R - 7:27. Стандартен Nissan GT-R!!! Следващ, по лош опит - 7:29. Добавен е текст: The test used a stock GT-R with stock tires. Video confirmed!!! И след камара коли стигаме до Ауди R8 - 8:04! Малко по-надолу - Рено Меган - 8:17! Каквато и разлика да дава шофирането, разликата между Нисан и Ауди е огромна, а Рено е твърде близо до прехваления ви спортен автомобил.
  • #44
    4 rate up comment 3 rate down comment
    NANI ( преди 15 години )
    Жалко,че съм простосмъртен ;(
  • #43
    3 rate up comment 0 rate down comment
    az ( преди 15 години )
    ne e lo6a samo 4e cenata malko ..!?!?.. V USA R8 V10 zapo4va ot malko nad $ 140 000.... .Tozi model sa go slojili na malka dieta, nqkoi druga konsa sila sa pribavili i kakvo ...lepnali sa mu cena ot po4ti 200 000 EVRO ! Kolata e strahotna ama tiq pari da ne rastat po durvetata
  • #42
    5 rate up comment 3 rate down comment
    huso ( преди 15 години )
    tezi koito narekat tazi kola *** i te samite sigorno sa *** tazi kola prosto super tova moga da kaja samo
  • #41
    2 rate up comment 1 rate down comment
    hhh ( преди 15 години )
    Махни го тоя, като не може да я има, почва да приказва глупости..Нали знаеш все пак какви сме българите,няма да се оправим скоро...
  • #40
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Fuck oFF ( преди 15 години )
    Porsche 911 Turbo vs Nissan GT-R vs Audi R8 V10
  • #39
    2 rate up comment 4 rate down comment
    Fuck oFF ( преди 15 години )
    Bezimenniq:"И кое му е спортното на R8 след като на писта дава време като на Рено Меган?"Vij napil si se posred bql den ok varvi si lqgai nese izlagai!vij tozi test!---> V10 dava sus sekunda po slabo vreme ot 911 turbo i GT-R a e kola koqo se proizvejda i razviva ot 2006 a 911 turbo go pravqt ot 30 i skyline ili kato e ve4e samo GT-R!Razbiram 4e si *** zaklet dojivot fen na izgnilata si 318-ka no stavash smeshen s izkazvaniq bez da imash fakti!