IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото поколение на Passat идва тази есен

Премиерата на VW Passat от ново поколение ще бъде през есента на тази година, а продажбите в Европа най-вероятно ще започнат от началото на 2011.

Новото поколение на Passat идва тази есен
Според немското издание Autobild, дизайнът на новия Passat ще бъде в стила на новите генерации на Touareg и Golf. Това означава, че VW Passat ще получи характерната хоризонтална решетка на радиатора с хромирани лайсни, ъгловати фарове със диодни елементи и по-стилни линии на каросерията. 



Един от възможните варианти на бъдещия Passat е показан на този компютърен образ. 

Според Autobild, в наборът от двигатели с които ще се предлага на пазара бъдещия VW Passat, са само турбодвигатели с директно впръскване на горивото. 

Базов ще бъде бензиновият турбодвигател с обем 1.2 литра с мощност 105 к.с., който ще замени сегашния двигател с обем 1.6 литра. След него ще бъдат два или три варианта на двигателя с обем 1.4 литра (с мощност от 122 до 150 к.с.). По-скъпите варианти на автомобила ще бъдат с турбодвигатели с обем 1.8 и 2.0 литра и мощност съответно 160 и 211 к.с. На върха ще бъде V6 с мощност 300 к.с. 

Дизеловите двигатели ще започват с обем 1.6 литра и мощност 105 к.с., а след него ще идва двулитров турбодизел с няколко варианта на мощност – от 140 до 220 к.с. 

Повечето версии на новия Passat ще бъдат със системата stop-start и системата за регенериране на енергия от спирачната система. 

Днешното шесто поколение на VW Passat е на пазара от 2005 година и освен във версии седан и комби се произвежда и като купе с четири врати Passat CC, което се появи през 2008 г.  
0 от 500
  • #67
    6 rate up comment 35 rate down comment
    до BGRS ( преди 15 години )
    Да го духаш,***!Един ред не съм ти прочел.И цяла нощ да се кьориш на монитора,все същия *** ще си останеш!Ще си караш дъртия клозет и ще цъкаш с език след новите коли.И това ме кефи максимално,готино ми е!
  • #66
    5 rate up comment 8 rate down comment
    magelan05 ( преди 15 години )
    4OWEK,TI GOWORI6 ZA TOQ S GOLFA,4E BIL SUPER ZAKLET,AMI TI? :D.NE,4E NE6TO,AMA PO-FANATIZIRAN 4OWEK KUM DADENA MARKA OT TEBE 4ESTNO NE SUM WIJDAL.:)
  • #65
    16 rate up comment 3 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Аз водих подобен спор за "вечният пациент" в една друга тема и бях негов защитник. Сега май ме поставяте на другия полюс :) Тезата ми бе, че точно в тоя случай, вина за много слабото представяне на колата имаше един смотан датчик. В линковете, които дадох, по-важните неща съм обградил в жълто и съм посочил със стрелка. Според VW, тоя датчик е подобрен през 2007 година, така, че вече няма подобни проблеми. Със запушването на дюзите не е точно така. По вашата логика трябва да пренебрехнем злобните коментари за френските дизели на Форд. Да, но тогава Форд няма да има недостатъци и ще е номер едно. Айде, да не се правим по-католици от папата. Passat е отлична кола, но дори и самите германци признават, че е най-ненадеждният Фолксваген. Не визирам само Ауто Билд. Просто това е кола от средният клас, което за Фолксваген е и най-високият, ако изключим непродаваемият Файтон. В този клас автомобили се монтират много нововъведения, пълно е с какви ли не нови системи, които естествено в един момент показват и някой друг дефект. Но ако се върна към собствениците на старите Пасати от деветдесетте години, се забелязва една тенденция. А тя е да се хвали колата, като ремонтите се представят за нищожни. Ето и сега колегата каза, че са дали 2000 лева за съединител. Това си е сериозна сума. А за загряването на Пасата не съм толкова сигурен. Един колега имаше Пасат, който бе много зле с охлаждането. Имаше и куп други проблеми. Добре, че жена му го продаде без да го пита за 2000-2500 лева, защото той и досега щеше да твърди, че няма да го даде за по-малко от 4 бона. После се набута с един Голф четворка за 8 бона и ... това е то. *** селянин в истинския смисъл на думата. Дори прилича и на Бай *** по физиономия и маниери. Типичен голфаджия, за който всички други автомобили са ***. Между другото, когато си мечтаех още за западна кола, Пасат Комби бе моят фаворит номер едно и сигурно щях да взема такъв, но едно нещо ме отблъсна тогава твърдата возия и смотаното осветление на арматурното табло. Иначе тоя Пасат ми харесва, за разлика от стария, който бе малко на вие с дизайна. Всъщност, сегашната дизайнерска линия на Фолксваген ме кефи, което не може да се каже за 90 % от другите марки.
  • #64
    3 rate up comment 10 rate down comment
    steve ( преди 15 години )
    Пасата е машина един пътНа хората който ми цитарат статията за вечния пациент ще ми кажа еднаЗАМИСЛЕТЕ СЕ ЗАЩО КАТО ТОЛКОВА МНОГО СЕ ЧУПЯТ ПЪТИЩАТА СА ПЪЛНИ С ПАСАТИ Да не говорим че 6.ците вече не са рядкостА тези които го плюят те си знаят приказката за лисицата и гроздетоОсвен това като няма кола която да не дава никакви дефекти дори прехвалените БМВ-ца
  • #63
    5 rate up comment 8 rate down comment
    sss1 ( преди 15 години )
    IMA 2 WERNI NE6TA ZA BALGARINA-ILI 6TE OPLUE TOWA,KOETO NQMA,ILI 6TE PREHWALI TOWA,KOETO IMA ;).AZ SI MISLQ,4E TI W MOMENTA SI OT 2RITE,GLEDAI PO-REALNO NA NE6TATA.
  • #62
    8 rate up comment 1 rate down comment
    автофен ( преди 15 години )
    Помпа-дюза или помпа-линия-дюза, както е при камионите, не е много удачен при малките мотори. Разхода не е по-нисък от комън-рейла,а самото производство на този мотор е по -скъпо. При големите мотори, над 6000куб.см е за препоръчване, защото там вече разликата в разхода е осезаема и при един камион, който навърта по 250 000на година си е от голямо значение.
  • #61
    4 rate up comment 6 rate down comment
    franc ( преди 15 години )
    noviq model i 6te si go pora4ame.A i da dobavq ne6to za fenivete na bmw imame x5 kato se pokara 40 50 km sam skorost po magistralata 220 230 kolata po4va da vdiga temperatura dokato pri passata nqma takova ne6to ne vdiga temperatura strelkata sedi kato zakovana. Kato cqlo 6esticata e strahoten avtomobil no ustarq ve4e vreme e za smqna na modela za horata koito te parva 6te si go kopuvat moga da kaja ne se i zamislqite kolata e strahotna sega 4akam zaqdlivite vi komentari aide sas zdrave !!!!!!!!
  • #60
    2 rate up comment 7 rate down comment
    franc ( преди 15 години )
    ne moga da razbera koi im vqrva. polovin balgaria ima tozi model passat 6 2.0 tdi pak horata sa dovolni a tuk nqkakvi si se opitvat na davat mnenie sadeiki kakvo sa 4uli ot nqkade mojete da davate mnenie ako ste imali takava kola az imam i moga da dam mnenie za modela.Za mom4eto po dolo koeto kazva 4e ima sa6tiq passat mu kazvam da si kara kolata i da ne slu6a takiva kompleksari tuk. Na vseki koito me e piotal za kolata mu q prepora4vam no ve4e ustarq kato model i e vreme da q smenqme 4akame
  • #59
    2 rate up comment 8 rate down comment
    franc ( преди 15 години )
    abe *** imam passat 6 ot parvite v semeistvoto ni e ot 2006 g. govorq za 2.0 tdi sega e na 275 000 km. smenili sme samo konsumativi i e pompa duza kolata e perfekna na skoro i smenihme saedinitelq toi e denferov i struva kam 2000 lv i 6te izkara o6te tolkova 4eta tuk nqkakvi razbira4i tehni priqteli raboteli v vw i bili mnogo kompetentni za modela palna laja balgarina kato ne moje da si pozvuli ne6to po4va da upluva modela s 4etene po forumi i po spisaniq a znaem koi sedqt tam samo
  • #58
    2 rate up comment 11 rate down comment
    sss1 ( преди 15 години )
    AIDE,AIDE,WSI4KI ZNAEM,4E TI SI AZ,TOI,TQ,TO,NIE WIE,TE :D