IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Новото поколение на Passat идва тази есен

Премиерата на VW Passat от ново поколение ще бъде през есента на тази година, а продажбите в Европа най-вероятно ще започнат от началото на 2011.

Новото поколение на Passat идва тази есен
Според немското издание Autobild, дизайнът на новия Passat ще бъде в стила на новите генерации на Touareg и Golf. Това означава, че VW Passat ще получи характерната хоризонтална решетка на радиатора с хромирани лайсни, ъгловати фарове със диодни елементи и по-стилни линии на каросерията. 



Един от възможните варианти на бъдещия Passat е показан на този компютърен образ. 

Според Autobild, в наборът от двигатели с които ще се предлага на пазара бъдещия VW Passat, са само турбодвигатели с директно впръскване на горивото. 

Базов ще бъде бензиновият турбодвигател с обем 1.2 литра с мощност 105 к.с., който ще замени сегашния двигател с обем 1.6 литра. След него ще бъдат два или три варианта на двигателя с обем 1.4 литра (с мощност от 122 до 150 к.с.). По-скъпите варианти на автомобила ще бъдат с турбодвигатели с обем 1.8 и 2.0 литра и мощност съответно 160 и 211 к.с. На върха ще бъде V6 с мощност 300 к.с. 

Дизеловите двигатели ще започват с обем 1.6 литра и мощност 105 к.с., а след него ще идва двулитров турбодизел с няколко варианта на мощност – от 140 до 220 к.с. 

Повечето версии на новия Passat ще бъдат със системата stop-start и системата за регенериране на енергия от спирачната система. 

Днешното шесто поколение на VW Passat е на пазара от 2005 година и освен във версии седан и комби се произвежда и като купе с четири врати Passat CC, което се появи през 2008 г.  
0 от 500
  • #77
    3 rate up comment 1 rate down comment
    .................... ( преди 15 години )
    Миризма ти вече 2 месеца след статиите ли влизаш да пишеш завистривите си и *** коментари ли бе. Миризма така си мислиш ,че няма да те нареждат и можеш на спокойствие да обиждаш колите на хората които ти се присмиват всеки ден по улиците ,че караш най-скапаната марка на планетата . ха ха ама вземи си смени гащите, че пак си събрал облаци от мухи зад гърба си. Вече си като ходеш и *** миризлив транспарант. Добре че си некадърен за добра кола, че щеше да си я вмирисал и осрал.
  • #76
    2 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    koko6arnik
  • #75
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Absurde ( преди 15 години )
    То по-грозно от предишното ...
  • #74
    8 rate up comment 2 rate down comment
    САВАТА ( преди 15 години )
    ХИ-ХИХ....
  • #73
    11 rate up comment 1 rate down comment
    САВАТА ( преди 15 години )
    Съгласен съм с теб за всичко колега,освенс едно. Ако те изостави електрониката есмешно да дадеш примерно 50 000лв.,и дависиш като паяк да чакаш пътна помощ.И после да те питат къде ти е колата съседите,а тя да виси по сервизите и дапуши като"Бенати",заради"паразитна"грешка в компютъра!По месец да я няма,заради нещо дребно и в сервиза да се потят докато изучат причината за отклонението и решат как капацитетът С n моментално се зарежда до напрежение Е к . В този случай токът през индуктивността L нараства линейно в участъка t 0 до t 1 . По време на правия ход на лъча върху индуктивността е приложено напрежение След диференциране на (3.15) се получава В момента t 1 ключът К се отваря. Образува се трептящ кръг LС n като токът по време на обратния ход Т обр / t 1 до t 3 / се изменя по косинусоидален закон. Намалявайки той достига нулева стойност в момента t 2 , променя посоката си и отново започва да се увеличава по абсолютна стойност. Ако ключът К остане отворен, токът в кръга ще има формата, показана с пунктир: Напрежението върху индуктивността L за времето на обратния ход Т 0бр ще се променя по синусоидален закон, фиг. 3.43, в. 239
  • #72
    3 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Малко е трудно да намериш нова кола с малко електроника. Може би има някои китайски, индийски и руски модели, но те не са пример за надеждност, нали? Не мога да разбера, защо всички обвиняват електрониката, като тя дава наравно дефекти със спирачки, ходова част и кормилно управление. Докато проблем с електрониката най-много да те остави на пътя, проблемите с останалите възли може да те убият.
  • #71
    7 rate up comment 2 rate down comment
    Steve ( преди 15 години )
    Истината е следната За новите коли важи правилото колкото по-малко електроника има по нея толкова по-малко ядове и от там разходи
  • #70
    4 rate up comment 1 rate down comment
    steve ( преди 15 години )
    Относно старите пасати и т.нар нищожни ремонтиАми не знам дали са им скъпи части но ангренажен ремък с ролка за 25 лвНа фона на 500- 600 лв на 6-цатаАми аз самия карам Пасат 3-ка от 88 година и не казвам че не е влизал в сервиза но за ремонти които се валагат от дългата експлоатация а той си е на 360 000 км Отностно загряването проблем съм имал веднъж със термостата и веднъж с датчика на перката на вентилатора и от както ги смених съм пей сърце
  • #69
    9 rate up comment 4 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Е, моля ти се :) Ако някога се заяждам с някоя марка го правя, защото някой е оплюл моята кола. На тебе, ако някой *** жената, колкото и да си либерален, ще мълчиш ли ;) Хиляда пъти писах, че не смяам моята кола за най-добра. хората каквото са казали, са го казали. Щом им харесва Голф и го купуват най-много в европа, значи е хубава кола. Поне моята логика е такава. Нещо ако не е хубаво, няма да се купува. Същото мога да кажа и за Хюндай, който също се купува някъде и има успехи.
  • #68
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Idtf do до BGRS до: ( преди 15 години )
    ABE NESTASNIK!KOITO I DA SI!!!TI POSTAVI REKORD NA MINYSITE!!!!!!!!