IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

На пазара идва „горещата” Fabia RS

Новата Skoda Fabia RS все още не е в дилърските центрове на фирмата, но вече може да се поръча в много европейски страни.

На пазара идва „горещата” Fabia RS
Докато при първата генерация на Fabia RS двигателят беше турбодизел, сега нещата идват на мястото си и „горещата” версия е с подходящия бензинов двигател. 



Все още не се знае дали Fabia RS ще се предлага и с турбодизел, както е при SEAТ Ibiza FR 2.0 TDI (105 kW). Спортната версия на Fabiа, чиято премиера видяхме в Женева, ще струва в Чехия 499 900 крони (около 38 300 лева), а спортното комби 515 000 крони (около 39 450 лева). 



Новата Fabia RS предлага уникален интериор, който ще видим само при този модел – кожен волан с три спици, от който може да се превключват и седемте скорости на трансмисията DSG, спортни седалки регулируеми на височина и с логото на RS на облегалките, електрически прозорци, табло Onyx, климатична система Climаtronric, аудиосистема Swing и др. 



Модел RS на Fabia може лесно да бъде разпознат благодарение на дневните LED светлини и халогенните фарове, летите джанти с размер 17 цола Gigaro и спойлерът на покрива (при хечбека) в цвета на каросерията. 



Спортно окачване е комбинирано със системите ESP, ABS, ASR, като предлага и нещо ново – функция наречена XDS, която при преминаване през остър завой електронно задейства спирачката на предното вътрешно (за завоя) колело, което повишава въртящия момент на външното предно колело. 



Двигателят на Fabia RS е 1.4 TSI (132 kW, 250 Nm), същият който използва и най-силната Ibiza Cupra и новото Polo GTI. Двигателят 1.4 TSI работи в комбинация със системата за директно впръскване на горивото и има освен турбина също и компресор. 



Бензиновата помпа доставя горивото до инжекторите под налягане от 150 бара. Комбинацията между турбина и компресор позволява хармонично нарастване на мощността с увеличаване на оборотите. При максимум до 2400 обороти в минута, въздухът в цилиндрите се нагнетява от механичния компресор. При по-високи обороти (към 3500) компресорът се изключва и работи турбината. 









 
0 от 500
  • #17
    3 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Mirizma niakoi da ti e iskal mnenieto.
  • #16
    4 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Mirizma. niakoi da te e pital.
  • #15
    5 rate up comment 9 rate down comment
    MaXx^GaBbeR ( преди 15 години )
    Ако ще и да лети ... просто ми е грозна за отвътре да не говорим колко е спестено от качеството на материалите ... Старата поне имаше някаква загатваща спорт визия.
  • #14
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ok nishto ne moje da se kaje dokato ne se izpraviat na pravata edin do drug ;) no da.. dori i da ima razlika niama da e goliama. tova ne e ot znachenie
  • #13
    3 rate up comment 1 rate down comment
    X ( преди 15 години )
    Както неведнъж съм споделял, притежавам нова Шкода Фабия и съм повече от доволен от този автомобил. За парите си предлага много и обслужването е евтино. С удоволствие бих покарал и спортния модел.
  • #12
    1 rate up comment 1 rate down comment
    Бреййй ( преди 15 години )
    Ехеее тая Фабийка с много нисък разход бе, Ибисата и тя а за Полото да не говорим. Gt автомобил да е чак толкова икономичен. Верно са малки моторчета ,но си е направо забележително на тази динамика, такъв разход.
  • #11
    1 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Понякога, комбитата имат малко по-твърди настройки на задното окачване, т.к. се предполага че по-често се товарят.Пак са минимални разликите де.
  • #10
    0 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    На теория има, ама на практика е толкова малко, че не може да се усети, а само понякога може да се измери.То си е една и съща кола с друга форма на задницата.
  • #9
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ok moje i taka da e niama da sporia.. no spored teb ima ili niama razlika v uskorenieto konkretno za tezi dve versii
  • #8
    0 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Същото е окачване, шаси и пр.Малко ламарина е разликата.За всяка марка важи. Можеш да провериш ако желаеш, минимални са разликите в теглото мжеду комбитата и стандартните модели (от 30 до 80 кг. да кажем).