IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

На пазара идва „горещата” Fabia RS

Новата Skoda Fabia RS все още не е в дилърските центрове на фирмата, но вече може да се поръча в много европейски страни.

На пазара идва „горещата” Fabia RS
Докато при първата генерация на Fabia RS двигателят беше турбодизел, сега нещата идват на мястото си и „горещата” версия е с подходящия бензинов двигател. 



Все още не се знае дали Fabia RS ще се предлага и с турбодизел, както е при SEAТ Ibiza FR 2.0 TDI (105 kW). Спортната версия на Fabiа, чиято премиера видяхме в Женева, ще струва в Чехия 499 900 крони (около 38 300 лева), а спортното комби 515 000 крони (около 39 450 лева). 



Новата Fabia RS предлага уникален интериор, който ще видим само при този модел – кожен волан с три спици, от който може да се превключват и седемте скорости на трансмисията DSG, спортни седалки регулируеми на височина и с логото на RS на облегалките, електрически прозорци, табло Onyx, климатична система Climаtronric, аудиосистема Swing и др. 



Модел RS на Fabia може лесно да бъде разпознат благодарение на дневните LED светлини и халогенните фарове, летите джанти с размер 17 цола Gigaro и спойлерът на покрива (при хечбека) в цвета на каросерията. 



Спортно окачване е комбинирано със системите ESP, ABS, ASR, като предлага и нещо ново – функция наречена XDS, която при преминаване през остър завой електронно задейства спирачката на предното вътрешно (за завоя) колело, което повишава въртящия момент на външното предно колело. 



Двигателят на Fabia RS е 1.4 TSI (132 kW, 250 Nm), същият който използва и най-силната Ibiza Cupra и новото Polo GTI. Двигателят 1.4 TSI работи в комбинация със системата за директно впръскване на горивото и има освен турбина също и компресор. 



Бензиновата помпа доставя горивото до инжекторите под налягане от 150 бара. Комбинацията между турбина и компресор позволява хармонично нарастване на мощността с увеличаване на оборотите. При максимум до 2400 обороти в минута, въздухът в цилиндрите се нагнетява от механичния компресор. При по-високи обороти (към 3500) компресорът се изключва и работи турбината. 









 
0 от 500
  • #27
    0 rate up comment 5 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Не, тоя дизайн е прекрасен.
  • #26
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Fiesta RS ( преди 15 години )
    Изключително утрепан дизайн!Все едно корейка от началото на 90-те.Ако ще и над земята да лети,като не ме редва външния вид,сори!Полото е същата помия.
  • #25
    2 rate up comment 2 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Айде и аз да кажа нещо за волана. Харесвам интериора на Шкода и заради волана :) Просто е различен от другите. Някак си разчупен и каращ те да се радваш, че го държиш в ръцете си. Споделих едно мнение преди, че Пежо е хубав автомобил, но воланът му прецаква нещата, що се отнася до интериор. За мен воланът е може би най-интересната част от таблото, защото я държа постоянно в ръцете си. Тя ме кара да се чувствам перфектно понякога :)
  • #24
    3 rate up comment 2 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Иначе тая Фабия с това електриково зелено е прекрасна! Пожелавам и на Митко Илиев успех с неговия нов автомобил! Само не почвайте да ме плюете за това ;) За мен е важно българите да се представяме добре навсякъде и във всички сфери. Нека оставим дребните дразги настрани, за масата или за шеговоти форуми като тоя (ако може да се нарече форум)
  • #23
    1 rate up comment 3 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Ами по-голямо тегло, по-голямо сцепление. От там тракшъна се намесва по-малко и ето ти изравнение на силите при ускорение. Това все пак е кола с предно предаване. За пример вземи Fokus RS и BMW 135i. И двата са с 305 коня, но баварецът ускорява с близо секунда по-добре, като теглото му дори е малко по-високо. Тук си проличава, как предното предаване не е никак подходящо за бързо ускорение, тъй като огромният въртящ момент се неутрализира от електрониката.
  • #22
    1 rate up comment 2 rate down comment
    MaXx^GaBbeR ( преди 15 години )
    *** казал съм ти да не ми говориш бе червей. Селските ти лафове си ги пази за хора на твойто ниво.
  • #21
    1 rate up comment 2 rate down comment
    он ( преди 15 години )
    sis, ти сам си го каза, че е ПОЧТИ същия, кво повече да коментираме не робувам на марки още по-малко на немски
  • #20
    3 rate up comment 4 rate down comment
    sis ( преди 15 години )
    Относно волана. Почти същия е на стария модел Ауди. Така, че ако говорехме за Ауди сега, нямаше да казват, че грозен волана.
  • #19
    1 rate up comment 1 rate down comment
    он ( преди 15 години )
    е*ах ти и грозния волан повръща ми се като го гледам
  • #18
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Badi ( преди 15 години )
    Iskam takava Fabia no 40bona za Fabia nqma da dam ako 6te tursko da stane dano da pusnat obiknovena versiq bez luxozniq salon skapite djani i avtomati4ata kutiq stariq Fabiq RS be6e 28 bona kato nov nqma takava oferta 131 konq kola i be6e dizel i razhoda ot 6 be6e po realen tuka sig pi6at 6 ama pod 10 nqma da e.