IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

На пазара идва „горещата” Fabia RS

Новата Skoda Fabia RS все още не е в дилърските центрове на фирмата, но вече може да се поръча в много европейски страни.

На пазара идва „горещата” Fabia RS
Докато при първата генерация на Fabia RS двигателят беше турбодизел, сега нещата идват на мястото си и „горещата” версия е с подходящия бензинов двигател. 



Все още не се знае дали Fabia RS ще се предлага и с турбодизел, както е при SEAТ Ibiza FR 2.0 TDI (105 kW). Спортната версия на Fabiа, чиято премиера видяхме в Женева, ще струва в Чехия 499 900 крони (около 38 300 лева), а спортното комби 515 000 крони (около 39 450 лева). 



Новата Fabia RS предлага уникален интериор, който ще видим само при този модел – кожен волан с три спици, от който може да се превключват и седемте скорости на трансмисията DSG, спортни седалки регулируеми на височина и с логото на RS на облегалките, електрически прозорци, табло Onyx, климатична система Climаtronric, аудиосистема Swing и др. 



Модел RS на Fabia може лесно да бъде разпознат благодарение на дневните LED светлини и халогенните фарове, летите джанти с размер 17 цола Gigaro и спойлерът на покрива (при хечбека) в цвета на каросерията. 



Спортно окачване е комбинирано със системите ESP, ABS, ASR, като предлага и нещо ново – функция наречена XDS, която при преминаване през остър завой електронно задейства спирачката на предното вътрешно (за завоя) колело, което повишава въртящия момент на външното предно колело. 



Двигателят на Fabia RS е 1.4 TSI (132 kW, 250 Nm), същият който използва и най-силната Ibiza Cupra и новото Polo GTI. Двигателят 1.4 TSI работи в комбинация със системата за директно впръскване на горивото и има освен турбина също и компресор. 



Бензиновата помпа доставя горивото до инжекторите под налягане от 150 бара. Комбинацията между турбина и компресор позволява хармонично нарастване на мощността с увеличаване на оборотите. При максимум до 2400 обороти в минута, въздухът в цилиндрите се нагнетява от механичния компресор. При по-високи обороти (към 3500) компресорът се изключва и работи турбината. 









 
0 от 500
  • #37
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Щом не те интересува, не се обаждай тогава!
  • #36
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ...
  • #35
    1 rate up comment 1 rate down comment
    U96 ( преди 15 години )
    и по- добре да не те интересува, и без това ти смърдят краката за такава кола. Карай си дръгела и си свиркай.
  • #34
    0 rate up comment 3 rate down comment
    U2 ( преди 15 години )
    Грозна е!Ако ще и 3000 кубиков двигател да съберат в коша и,не ме интересува.
  • #33
    0 rate up comment 1 rate down comment
    achtung_el ( преди 15 години )
    ami neznam kakvo da kaja...... az ve4e sum vluben....., mnogo dobra malka bombi4ka :-) ama mai ot kum cena malko sa se izhvurlili, starata RS-ka tuka beshe 31 bona posledno kato gledah. Dano doide v bg na po narodni ceni, puk sled 4-5 godinki ako e pisano krizata da mine i 2012 oceleq s udovolstvie 6te se metna na skodaka
  • #32
    0 rate up comment 1 rate down comment
    ... ( преди 15 години )
    ...
  • #31
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Смешен тест. Уж тестват спортни автомобили, а гледат пригодността за ежедневието и цената. Сякаш някой ще тръгне всеки ден да кара куршума с 300 к.с :) Ами така е. Един автомобил се прави спортен, за да бие другите на пистата или в планината. Останалото е завоалиране на реалността. Който си взема спортна кола, се примирява с твърдото окачване, малкото пространство за спътниците или багажа.
  • #30
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Ето тест на Leon Cupra R, Scirocco, и BMW 130i - http://ams.bg/?act=content&rec=8274Scirocco-то печели :)
  • #29
    2 rate up comment 1 rate down comment
    Ford Fiesta ( преди 15 години )
    Защо питаш мен? Това бе мой въпрос в статията за Leon Cupra :) Мен тая фабия ми харесва, още повече, че рали версията печели състезания. За мен това е достатъчно. Не виждам БМВ-та и Мерцедеси да се състезават често. И как ще се състезава БМВ, като и една шосейна версия на Focus RS бие 135i на пистата, въпреки предното предаване и еднаквата мощност. Няма как да стане. BMW и сие са АУТ.
  • #28
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ABE AMA KAK PAK POLOTO E NAI-NAI,TO AKO NE BE6E 6TQH DA SE U4UDQ :D