

При тест на немския автомобилен клуб ADAC за поведението на автомобила при рязка смяна на тежестта в завои Nemo се преобърнал при скорост от 80 км/ч. Тестът симулира ситуация, в която внезапно пред автомобила изниква препятствие, което трябва да бъде заобиколено. Затова се прави рязко ляв завой и веднага след него десен.
Любопитното е че са тествани на практика три еднакви автомобила Citroën Nemo, Peugeot Bipper и Fiat Qubo, но резултатите са различни, защото италианският автомобил е имал ESP, а френските - не.
Citroen-ът се провалил на теста, а Fiat-а – не. Тестваният Fiat Qubo е разполагал с електронна система за стабилизация ESP и се е справил безпроблемно с маневрата, всички колела на автомобила останали „здраво стъпили“ на земята.
При Peugeot Bipper, който както и Citroën Nemo е продукт на PSA, тестът не е бил направен, поради съображения за сигурност. Поради тази причина, според тестващите, можело да се очаква същото пътно поведение, както при Nemo.