IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Показват българската кола на Great Wall в Пекин

Премиерата на новия компактен седан, който ще се произвежда и у нас, е след броени дни.

Показват българската кола на Great Wall в Пекин
Както вече знаете, китайската Great Wall ще произвежда коли на българска територия. Производството трябва да стартира догодина в съвместното предприятие на Литекс Моторс и Great Wall в село Баховица край Ловеч.

Там ще се произвеждат няколко модела, един от които ще има премиера на автомобилното изложение в Пекин този месец (25.04.2010 - 02.05.2010). Става дума за Tengyi C30 - компактен седан с размери, близки до тези на Toyota Yaris седан - междуосие - 2610 мм, обем на багажника - 510 литра, и маса - 1136 кг.

Tengyi C30 ще разполага с алуминиев 1.5-литров бензинов двигател, снабден със система за променливо газоразпределение. Мощността ще бъде 105 к.с, а максималният въртящ момент - 138 Нм.

Китайските компании вече срещнаха сериозни проблеми при първите си опити да стъпят на европейския пазар. Провалът на краштестовете на китайските коли накара хората да се отдръпнат от тях, въпреки конкурентните цени. С новия Tengyi C30 обаче Great Wall обещава качествен и безопасен автомобил, който ще посрещне всички норми на Евросъюза.

Сред системите на борда на автомобила ще бъдат ABS, EBD и двойни въздушни възглавници. Ще са налични още защита от крадци, кожена тапицерия, люк на тавана и др.

Вероятно Tengyi C30 ще се сдобие с ново име на европейския пазар. Заедно с него в България ще се произвеждат и моделите Florid, Coolbear, Hover 5 и Wingle.
0 от 500
  • #15
    21 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Нека да започне производството и тогава да отваряме шампанското! Нещо много се проточиха нещата и работата започна да понамирисва. Аз съм от Сливен и такава еуфория ни беше обзела, когато започна строежа на пистата за Ф1....Ама ядец! Останахме си с 2км заравнено трасе и един тунел...А тогава унгарци, чехи и разни други още идея нямаха да строят...
  • #14
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Точно това казах - не съм експерт! Стандартният Ярис е с междуосие 24?? мм. Може наистина да е удължено на въпросния седан. Но междуосия над 2600 мм са доста сериозни! 60 мм разлика е доста голяма!
  • #13
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Светли ( преди 15 години )
    Аз мога да кажа, добре е, нека се почне от нещо и тук в БГ да се сглобяват автомобили. Това на снимката може да не е нещо особенно, ама си има приличен вид и форма. А относно сигурността какво е достатъчно сигурна кола. Когато в главата няма никой, колкото и добър да е автомобила няма никакво значение. S- класата в която принцеса Даяна и не само тя загинаха, да не е китайска. А иначе китайците имат и добра стока и качествени неща. Просто те не се продават в магазините за левче.
  • #12
    4 rate up comment 10 rate down comment
    ?dx ( преди 15 години )
    Малко ме притеснява това. Ще земат да ни наложат некви яки такси и данаци та да караме само "български" коли, като в Румъния... по добре да не произвеждаме въобще ако ще е така.
  • #11
    10 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Дано секне нискокачествената помия от Германия,под форма на утрепани от концерти вагенчета.
  • #10
    1 rate up comment 8 rate down comment
    Automaniak ( преди 15 години )
    Що не се застреляш бе левак?! Обзалагай се с *** *** недоклецан
  • #9
    11 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Great Wall дори според самите китайци е на последно место по качесвтогрища ганчев е топ -измамник в Българияна какво ви прилича цялата работа - на мен на пране на парище "позтроят"завод който след няколко месеца ще "фалира" и ето ти припрани стотици милиони "вложени" в завод, в който са вложени всъщност няколко хиляти за куха черупка :)надявам се прокуратурата час по скоро да го погне и тоз селски тарикат и да го сложи на местото му
  • #8
    11 rate up comment 3 rate down comment
    Nick ( преди 15 години )
    Evalata na kitaicite, 4e ni spasqvat.Taka vmesto da kupuvame rumanski ili koreiski bokluci za taxi, pone ste se vzimame kitaiski proizvedeni ne kade da e a V BULGARIA.
  • #7
    12 rate up comment 0 rate down comment
    ;) ( преди 15 години )
    на какво се обзалагаш за междуосието на Toyota Yaris седан? Защото е точно 2550 мм. П.с. - голф е известен с късата си колесна база... като експерт предполагам знаеш ;)
  • #6
    12 rate up comment 5 rate down comment
    ( преди 15 години )
    "компактен седан с размери, близки до тези на Toyota Yaris седан - междуосие - 2610 мм"За Ярис се обзалагам, че междуосието му не достига 2,50! А междуосието на Голф не достига 2,60! Аудимедия, пак ли сте катастрофално неподготвени? Тези размери трябва да са ви в главите, ако искате да пишете за автомобили. На мен не ми е това работата и пак ми вадят очите глупостите ви. Почти във всяка ваша статия е пълно с нелепици!