IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Показват българската кола на Great Wall в Пекин

Премиерата на новия компактен седан, който ще се произвежда и у нас, е след броени дни.

Показват българската кола на Great Wall в Пекин
Както вече знаете, китайската Great Wall ще произвежда коли на българска територия. Производството трябва да стартира догодина в съвместното предприятие на Литекс Моторс и Great Wall в село Баховица край Ловеч.

Там ще се произвеждат няколко модела, един от които ще има премиера на автомобилното изложение в Пекин този месец (25.04.2010 - 02.05.2010). Става дума за Tengyi C30 - компактен седан с размери, близки до тези на Toyota Yaris седан - междуосие - 2610 мм, обем на багажника - 510 литра, и маса - 1136 кг.

Tengyi C30 ще разполага с алуминиев 1.5-литров бензинов двигател, снабден със система за променливо газоразпределение. Мощността ще бъде 105 к.с, а максималният въртящ момент - 138 Нм.

Китайските компании вече срещнаха сериозни проблеми при първите си опити да стъпят на европейския пазар. Провалът на краштестовете на китайските коли накара хората да се отдръпнат от тях, въпреки конкурентните цени. С новия Tengyi C30 обаче Great Wall обещава качествен и безопасен автомобил, който ще посрещне всички норми на Евросъюза.

Сред системите на борда на автомобила ще бъдат ABS, EBD и двойни въздушни възглавници. Ще са налични още защита от крадци, кожена тапицерия, люк на тавана и др.

Вероятно Tengyi C30 ще се сдобие с ново име на европейския пазар. Заедно с него в България ще се произвеждат и моделите Florid, Coolbear, Hover 5 и Wingle.
0 от 500
  • #45
    3 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Дизайнът е много изчистен и семпъл, харесва ми. Без да преувеличавам този дизайн е доста по-добър от всички китайски, които съм виждал, а и от много изчанчени дизайни на японски, европейски, корейски, американски и т.н. возила.
  • #44
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Ice ( преди 15 години )
    Имаме един много талантлив дизайнер на коли - казва се Мирослав Димитров и твори за ферари.... Инжинери също имаме кадърни, пари съм сигурен, че може да се намерят, но просто никой не би им създал условията, при които бачкат на запад.
  • #43
    13 rate up comment 2 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Всички пари преминаха в ръцете на бивши комунисти, техните наследници, доносници от ДС и новосформиралата се мафия, която не може да се раздели от гореспоменатите. Към тях нека добавим и "онеправданите турци", начело с терориста атентатор - Доган или Меди Доганов, за да бъдем по-точни. Тия типове не позволиха в България да се развива автомобилостроене. Роувър се оттеглиха, защото държавата не ги подкрепи и те успяха да продадат само 200 бройки на вътрешния пазар при план 2000! Сега станах ли ясен или да продължавам с поясненията?
  • #42
    8 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Ами карайте си ги бе комшу :) Оставете ни сами да си решаваме бъдещето. Все пак знайте, че от България главно зависи, дали Турция ще се присъедини към ЕС. С тая ваша имперска политика, дълбоко се съмнявам в това. Имате 25?% кюрдско население, което никой няма да нарече "турци". Не сме 15-ти, нито 16-ти век.
  • #41
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Anonymous ( преди 15 години )
    Не можем да се сравняваме с Румъния и Турция. И двете държави са по-големи като територия и население и съответно и пазара там е по-голям!
  • #40
    6 rate up comment 1 rate down comment
    Тангра ( преди 15 години )
    Хахаха дребни, черни душици, не ви ли омръзна да злобеете :))) Това че произвеждате тези марки означава само едно - че сте евтини :))). И в Китай се прозивеждат същите марки, поради същата причина. Great Wall правят кола в стрна от ЕС, защото искат да внушат стабилност и качество, за разлика от предишните китайски коли които се изложиха на краш тестовете.
  • #39
    5 rate up comment 0 rate down comment
    Patanov ( преди 15 години )
    Някой беше писал, че построяването на завода ще е пране на пари - самото изграждане няма как да препере парите на който и да е! За да се перат пари трябва да има показани приходи, а не завишени разходи! Прочетете някоя друга книга преди да пишете глупости по форумите!!!
  • #38
    6 rate up comment 4 rate down comment
    autoaddict ( преди 15 години )
    Това, че има такава промишленост и реализация на продукцията е добре дошло за икономиката на страната ти. Тук в Абсурдистан, всеки който е проумял за какво подобие на държава става въпрос и има възможност да избяга не се колебае много. В това число и образованите хора-тук просто нямат реализация. Ще дойде момент,в който няма да има българи тук и твоето правителство ще си "разиграе коня" както поиска.Скоро и аз ще се изнеса на запад от Сърбия с идея да не се връщам повече.Честито на печелившите!
  • #37
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Patanov ( преди 15 години )
    И на корейските производители всички се присмиваха, но сега всички виждат Хюндай какви продажби има! Много специалисти казват, че китайските производители рано или късно ще започнат да произвеждат качествени коли или поне с прилично качество. За мен не е проблем първите модели да са зле конструирани и зле сглобени, а по късно да се коригират недостатъците. Важно е завода да бъде изграден и да започне производството. Инвестицията е голяма и ще се отрази върхи много сектори.
  • #36
    18 rate up comment 1 rate down comment
    САВАТА ( преди 15 години )
    Българската кола на Great Wall-В ИЗПЪЛНЕНИЕ НА КОМБИ ВАРИАНТ-от мене :http://pics.data.bg/categories/1/общи/634acb1e06506e782cc960b0a40f27d6/dwa