IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Медийното ембарго падна

Това е рали колата на Димитър Илиев - Skoda Fabia S2000.

Медийното ембарго падна
Медийното ембарго падна и вече можем да разкрием новото рали возило на петкратният шампион. Вместо скучни снимки и сухи данни сме ви подготвили видео материал разкриващ една от първите тренировки на Митко Илиев с новата Skoda Fabia S2000.



Както вече писахме Skoda Fabia S2000 превъзхожда предишната рали кола на пилота - Lancer Evo IX. В какво се изразява предимството й? Главно в теглото: "Колата буквално се залепя за пътя". Окачването е много по-стегнато и прецизно - няма нито един гумен тампон.

И така Lancer Evo IX доставя 300 к.с. и 608 Нм, които сравнени с цифрите на Fabia S2000 (265 к.с. и 245 Нм) изглеждат още по-впечатляващо. Въпреки това теглото на Fabia, което е с около 200 кг. по-малко от това на Evo IX играе сериозна роля.

Японската машина има предимство на правите, където е способна да развие по-високи скорости, но новата рали кола гарантира по-късно спиране в завоите и преодоляването им със значително по-висока скорост.

Димитър Илиев сподели, че е очарован от колата и му е изключително приятно да я кара. Все още не се ангажира с прогнози, все пак е успял да навърти малко над 100 км с нея.

Технически характеристики на Skoda Fabia Super 2000:

Размери: дължина - 3992 мм, широчина - 1798 мм, колесна база - 2486 мм, тегло - 1200 кг;

Двигател: атмосферен, бензинов с алуминиев блок, 4 цилиндъра, 16 клапана, 1996 кубически см, мощност 265 конски сили и максимален въртящ момент 245 Нм;

Елетроника: Magneti Marelli;

Задвижване: двойно предаване 4х4 с 2 механични диференциала;

Трансмисия: X-trac, 6-степенна секвенциална, съединител AP Racing 184 мм;

Окачване: McPherson, амортисьори Reiger Racing system, джанти OZ (18 цола за асфалт, 15 цола за макадам), гуми BF Goodrich;

Спирачки: Brembo, предни дискове - 355/300 мм, задни - 300 мм.
0 от 500
  • #8
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ами той човека ще го видим какво ще направи със Шкодата....На калпавия нали знаеш какво му пречи?! А дали разбирам, не си ти човека, който може да прецени. Тоя ***, дето потроши милиони, щото татко му го бута напред, спечели рали България едва когато истинските пилоти спряха да идват тук! И не съм казал нищо против Шкодата! Но при добре подготвен Лансър, тази атмосферка просто няма шанс!
  • #7
    3 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Той човека си го казва ,че е по-доволен от Шкодата , иначе защо ще сменя с Мицубишито? Или ти само по снимките и сухите цифри се ориентираш? Виж кои коли са с най-добри обиколки на Нюрборринг и виж колко по-мощни коли с по-големи нютонметри са на по-задни места. Поне като не разбираш нищо ,слушай какво ти казват хората с опит.
  • #6
    6 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Абе май ти *** х*йове, що седиш на ПЦ- то и злобееш.
  • #5
    10 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Х.я ми да яде тоя спец дето казва, че Фабията е по-добра!!! Вижте им въртящите моменти и ако разбирате от коли, повече няма какво да говорим! А на тоя *** и на Льоб колата да му дадат, пак ще си остане само за местна консумация!
  • #4
    9 rate up comment 0 rate down comment
    unAbated ( преди 15 години )
    Този звук на рали двигател мога да го слушам до оглушаване!
  • #3
    7 rate up comment 0 rate down comment
    Passatora ( преди 15 години )
    Днес видяхме автомобила на представянето му.И е невероятен .Поздравлена на победителя в конкурса за дизаина !
  • #2
    9 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Че кой говори тук за красота?
  • #1
    4 rate up comment 5 rate down comment
    wrc ( преди 15 години )
    може шкодата да е по-добра, но все пак евото ми харесва повече