IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Медийното ембарго падна

Това е рали колата на Димитър Илиев - Skoda Fabia S2000.

Медийното ембарго падна
Медийното ембарго падна и вече можем да разкрием новото рали возило на петкратният шампион. Вместо скучни снимки и сухи данни сме ви подготвили видео материал разкриващ една от първите тренировки на Митко Илиев с новата Skoda Fabia S2000.



Както вече писахме Skoda Fabia S2000 превъзхожда предишната рали кола на пилота - Lancer Evo IX. В какво се изразява предимството й? Главно в теглото: "Колата буквално се залепя за пътя". Окачването е много по-стегнато и прецизно - няма нито един гумен тампон.

И така Lancer Evo IX доставя 300 к.с. и 608 Нм, които сравнени с цифрите на Fabia S2000 (265 к.с. и 245 Нм) изглеждат още по-впечатляващо. Въпреки това теглото на Fabia, което е с около 200 кг. по-малко от това на Evo IX играе сериозна роля.

Японската машина има предимство на правите, където е способна да развие по-високи скорости, но новата рали кола гарантира по-късно спиране в завоите и преодоляването им със значително по-висока скорост.

Димитър Илиев сподели, че е очарован от колата и му е изключително приятно да я кара. Все още не се ангажира с прогнози, все пак е успял да навърти малко над 100 км с нея.

Технически характеристики на Skoda Fabia Super 2000:

Размери: дължина - 3992 мм, широчина - 1798 мм, колесна база - 2486 мм, тегло - 1200 кг;

Двигател: атмосферен, бензинов с алуминиев блок, 4 цилиндъра, 16 клапана, 1996 кубически см, мощност 265 конски сили и максимален въртящ момент 245 Нм;

Елетроника: Magneti Marelli;

Задвижване: двойно предаване 4х4 с 2 механични диференциала;

Трансмисия: X-trac, 6-степенна секвенциална, съединител AP Racing 184 мм;

Окачване: McPherson, амортисьори Reiger Racing system, джанти OZ (18 цола за асфалт, 15 цола за макадам), гуми BF Goodrich;

Спирачки: Brembo, предни дискове - 355/300 мм, задни - 300 мм.
0 от 500
  • #28
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    BGRS, понеже си един от малкото интелигентни и незлобливи хора тук, ще ти отговоря. За да ме разбереш по- добре, ще ти дам някои детски примери, но не се обиждай...Представи си на спъната картинг писта двубой между болид от Ф1 с 800 коня и карт с 40 коня. Болидът просто няма шанс! Но с рали-автомобилите е доста по различно. На сух асфалт с много остри завои, без голяма денивелация, определящо е теглото на автомобила. Общо взето за там са достатъчни добри гуми и спирачки....Но
  • #27
    2 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Не съм много сигурен, но както и да e. За момента в Турция, разликата между най-доброто EVO IX на Saluk и Fiesta S2000 на Kuipers e 10 секунди след 13 етапа.
  • #26
    3 rate up comment 1 rate down comment
    az ( преди 15 години )
    абе аз нашия шампионат не го гледам, ама ми прави впечатление, че има доста остри изказвания. та искам да питам, защо Евото хем е по-хубаво, хем К. Дончев има Супер 2000 и беше без конкуренция, а тази също е Супер 2000. другия ми въпрос е, като Д. Илиев е толкова некадърен колкото някой казват, защо е толкова трудно да го победят (погледнах справка за последните 5-6 години). за мен е озадачаващо и ако няма разумно обяснение, не мога да не си мисля, че това са коментари на победени състезатели.
  • #25
    4 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    много слаба работа в тоя клас нама да има конкуренти за това ще кара тази RS2000 а по въпроса коя ще е по бърза EVO или RS2000 който задава въпроса е просто пълен тъпоъгълник едното е турбо мотор а другото атмосферка естествено че турбо моторът на EVO е много по напред +35кс. и +363Nm. въртящ момент направо ще размаже Fabiqta ;) директен двубой !
  • #24
    3 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Благодаря за отговора!
  • #23
    8 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Доколкото разбрах от брат си, той е там, всички с +5 минути са имали техн. проблеми и се връщат в надпреварата по системата суперрали с 5 мин. наказание. Блок е разбил предно окачване в стърчащ камък. Връзката беше много лоша, не гарантирам, че това, което казвам е 100% истина.
  • #22
    4 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Защото тук се намекна, че Тодор Славово бил пред Кен Блок. Да, пред него е, но Кен във всеки етап получава + 5 минути.
  • #21
    3 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    А ти като си запознат, би ли казал, защо в Турция някои пилоти почват с времена + 5 минути ?
  • #20
    2 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Не ми преписвай неща, които не съм казал! Казах, запознатите да кажат мнението си, кой автомобил е по-добър. Законите на физиката си важат и за тия два автомобила. Дали по-малкото тегло е предимство или по-голямата мощност? Дали 200 килограма по-малко или 55 к.с. повече? Дадох пример, защото в последният брой на АБ се сравняваха мощност и тегло.
  • #19
    12 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    BGRS, ако знаеш какво е въртящ момент и ако знаеш с какви диференциали са Шкодата и Лансера, и ако знаеш особено на макадам какво значение имат тези диференциали, няма да водиш глупави спорове.....И сравненията ти са абсолютно неуместни. По твоята логика мога да сравнявям драгстери с камиони....Лансъра е по добрия автомобил за рали. Това, че някой се оправдава с колата за неуспехите си е друга тема. Много неща знам от кухнята на ралиспорта в България. Митко не е лошо момче, но като пилот.......