IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Медийното ембарго падна

Това е рали колата на Димитър Илиев - Skoda Fabia S2000.

Медийното ембарго падна
Медийното ембарго падна и вече можем да разкрием новото рали возило на петкратният шампион. Вместо скучни снимки и сухи данни сме ви подготвили видео материал разкриващ една от първите тренировки на Митко Илиев с новата Skoda Fabia S2000.



Както вече писахме Skoda Fabia S2000 превъзхожда предишната рали кола на пилота - Lancer Evo IX. В какво се изразява предимството й? Главно в теглото: "Колата буквално се залепя за пътя". Окачването е много по-стегнато и прецизно - няма нито един гумен тампон.

И така Lancer Evo IX доставя 300 к.с. и 608 Нм, които сравнени с цифрите на Fabia S2000 (265 к.с. и 245 Нм) изглеждат още по-впечатляващо. Въпреки това теглото на Fabia, което е с около 200 кг. по-малко от това на Evo IX играе сериозна роля.

Японската машина има предимство на правите, където е способна да развие по-високи скорости, но новата рали кола гарантира по-късно спиране в завоите и преодоляването им със значително по-висока скорост.

Димитър Илиев сподели, че е очарован от колата и му е изключително приятно да я кара. Все още не се ангажира с прогнози, все пак е успял да навърти малко над 100 км с нея.

Технически характеристики на Skoda Fabia Super 2000:

Размери: дължина - 3992 мм, широчина - 1798 мм, колесна база - 2486 мм, тегло - 1200 кг;

Двигател: атмосферен, бензинов с алуминиев блок, 4 цилиндъра, 16 клапана, 1996 кубически см, мощност 265 конски сили и максимален въртящ момент 245 Нм;

Елетроника: Magneti Marelli;

Задвижване: двойно предаване 4х4 с 2 механични диференциала;

Трансмисия: X-trac, 6-степенна секвенциална, съединител AP Racing 184 мм;

Окачване: McPherson, амортисьори Reiger Racing system, джанти OZ (18 цола за асфалт, 15 цола за макадам), гуми BF Goodrich;

Спирачки: Brembo, предни дискове - 355/300 мм, задни - 300 мм.
0 от 500
  • #18
    3 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Искам да попитам запознатите и може би по-специално RS1600. Защо на рали "Турция", пилотите след 31-во място получават +5 минути от първия при всички специални етапи? Извън класирането ли са? Или колите им не отговарят на изискванията? Защото ако е така, Ken Block с Fokus RS 2008 държи втора позиция след Henning Solberg със същия автомобил. Иначе за деня изостава с 26 секунди, което не е чак толкова зле. След него на 11 сек е някакво EVO 10.
  • #17
    3 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Зависи за какво ще ползвам колата. Ако е за писта и завои, естествено Лотус.Иначе Мерцедес :) Но аз написах предния си коментар за друго. Някой твърдеше, че Фабията нямала шанс срещу Митсубишито. Незнам, нека запознатите кажат.
  • #16
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Бен ( преди 15 години )
    Няма спор за пистата, но с тоя лотус ако пътуваш на дълъг път си мъртвец - 1во ще ти отидат бъбреците, 2ро той е с къси скорости и на 250 км/ч никаква силица не му остава, а в мерджана се чувстваш като в президентски апартамент и с тея 500 коня може да поддържа постоянна скорост от 300км.ч без проблем (ако е с махнат ограничителя). Аз във всички случаи бих предпочел мерцедеса пред лотуса. А ти?
  • #15
    3 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Момчета и момичета ( и такива видях сред нас), погледнете последния брой на АБ. Там има едни интересни сравнения за градските легенди. Вижте, какво прави Lotus Exige на пистата, сравнен с Mercedes SL63 AMG. първият е 260 коня (случайно съвпада с мощността на Фабията) и тежи 918 кг, вторият е 525 к.с. с тегло 1992 кг. Време за обиколка на Лотус - 1.34.60, време за обиколка на Мерцедес - 1.36.75. Няма какво повече да говорим.
  • #14
    6 rate up comment 4 rate down comment
    Вес... ( преди 15 години )
    Абе карайте си голфовете и се пукайте от яд...Аз му се кефя на Митака и на новата колица...който казва че е по зле от евото си е прав...ама това е бъдещето...и като искаме българи на престижни ралита ще се развиват в тоя клас...освен това е по евтино да се поддаржа отбор...Така че стискам палци на всички българси състезатели, да ги гледаме по евроспорт...
  • #13
    9 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    И вижте колко СЛЕД него е оня *** Кен Блок, дето се насрахте да го хвалите!
  • #12
    11 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Аутомедия, не ни занимавайте с тоя кавал, ами пишете за отличното представяне на Тодор Славов на рали Турция!!!
  • #11
    7 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Днес беше първия ден на Рали Турция, който му е интересно:***.wrc.com
  • #10
    7 rate up comment 0 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    То последните години тука не е интересно, щото Крум Дончев кара 207 S2000 и другите просто нямат шанс с техните машини. Сега ще е що годе равностойно.Хомологацията на S2000 е в основата на регламента за WRC автомобилите от 2011. Идеята е да се понамалят разходите и да влязат повече отбори.S2000 са ок. 3 пъти по-евтини от големите батковци.
  • #9
    11 rate up comment 1 rate down comment
    RS1600 ( преди 15 години )
    Момчета, що коментирате като не ви е ясно?! Приказките ви са абсолютно наизуст.Машините от клас S2000 са осезаемо по-силни от група N като Мицубишито. Това да не ви е математика?!Все едно Бугати Вейрон като е 3 пъти по-мощна от WRC автомобил да го отвее с лекота. То е точно обратното.