IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Медийното ембарго падна

Това е рали колата на Димитър Илиев - Skoda Fabia S2000.

Медийното ембарго падна
Медийното ембарго падна и вече можем да разкрием новото рали возило на петкратният шампион. Вместо скучни снимки и сухи данни сме ви подготвили видео материал разкриващ една от първите тренировки на Митко Илиев с новата Skoda Fabia S2000.



Както вече писахме Skoda Fabia S2000 превъзхожда предишната рали кола на пилота - Lancer Evo IX. В какво се изразява предимството й? Главно в теглото: "Колата буквално се залепя за пътя". Окачването е много по-стегнато и прецизно - няма нито един гумен тампон.

И така Lancer Evo IX доставя 300 к.с. и 608 Нм, които сравнени с цифрите на Fabia S2000 (265 к.с. и 245 Нм) изглеждат още по-впечатляващо. Въпреки това теглото на Fabia, което е с около 200 кг. по-малко от това на Evo IX играе сериозна роля.

Японската машина има предимство на правите, където е способна да развие по-високи скорости, но новата рали кола гарантира по-късно спиране в завоите и преодоляването им със значително по-висока скорост.

Димитър Илиев сподели, че е очарован от колата и му е изключително приятно да я кара. Все още не се ангажира с прогнози, все пак е успял да навърти малко над 100 км с нея.

Технически характеристики на Skoda Fabia Super 2000:

Размери: дължина - 3992 мм, широчина - 1798 мм, колесна база - 2486 мм, тегло - 1200 кг;

Двигател: атмосферен, бензинов с алуминиев блок, 4 цилиндъра, 16 клапана, 1996 кубически см, мощност 265 конски сили и максимален въртящ момент 245 Нм;

Елетроника: Magneti Marelli;

Задвижване: двойно предаване 4х4 с 2 механични диференциала;

Трансмисия: X-trac, 6-степенна секвенциална, съединител AP Racing 184 мм;

Окачване: McPherson, амортисьори Reiger Racing system, джанти OZ (18 цола за асфалт, 15 цола за макадам), гуми BF Goodrich;

Спирачки: Brembo, предни дискове - 355/300 мм, задни - 300 мм.
0 от 500
  • #38
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Ами в момента едиствено при Павел Жеков можеш да си изкараш, в Сливен. Ще ти струва около 3-4хиляди лева...Идея нямаш после какви пари трябват за участие....А на същите тези синчета се дават парите на федерацията...Не ми се говори. Толкова талантливи момчета позновам, които така и ще си остареят с несбъднатите мечти.
  • #37
    6 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Винаги синчетата са пробивали. така бе и при комунизма. И аз имах мечта като малък, да стана пилот, но как? Имаше някакво правило, че за да вземеш лиценз, трябва да си карал, а за да караш, трябва да имаш лиценз. Така и не разбрах, как мога да стана пилот, без баща ми да е бил такъв.
  • #36
    6 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Не мразя Митко. Просто за мен не е толкова добър, колкото им се иска на някои...Ако изпитвам неприязън към някого, това е Илия. Отвратителен неспортсмен....Както и да е. И Шумахер, колкота и да беше добър, има много грехове на пистата. А в нашата федерация е по-голяма *** и от Биг Брадър...Пет-шест човека са окупирали всичко и не дават глътка въздух на младите пилоти, с изключение на синчетата си. Така спорта загива. Аз помня добрите години, когато не бяхме световен кръг, но идваха най-голем
  • #35
    3 rate up comment 0 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Прав си вероятно в заключенията си, ако изключим пилота като фактор. Обаче и ти погледни едно реално рали. Виждам, че се опитваш да ни кажеш, че си в кухнята. ОК, ясно е, че на асфалт ще е едно, на макадам съвсем друго. В Турция, EVO IX на Saluk е в клас N4, както и Fiesta S2000 на Kuipers. Разликата бе само 7.5 сек, преди Saluk да изостане доста, вероятно заради повреда. Kак може да твърдиш, че EVO IX ще смаже Fabia S2000? Мислиш, че 35 коня повече са много? Аз бих казал, че 200 кг по-малкo са достатъчни! Не исках сам да правя заключенията си, защото не съм навътре в нещата, но явно тук има пристрастие и вероятно злоба към Митко Илиев! А и следващата година WRC си заминава и остава S2000. Това мисля, е доста добре за родните ни пилоти, още повече, че рали България стана кръг от световния шампионат. Винаги ми е било странно, защо има такава вражда между българските пилоти. Та това е спорт, в който коректността трябва да бъде на първо място! Това не е лекоатлетическа писта, на която всеки показва какво е постигнал през годините усилени тренировки, а техника, която се чупи и която струва пари! Това, че някой загубил, не го прави автоматично по-слаб пилот от колегата си! Приемайте и загубите! Само така ще успявате в бъдеще!
  • #34
    4 rate up comment 1 rate down comment
    BGRS ( преди 15 години )
    Защо с лошо? Fabia S2000 спечели първите 2 места в рали "Аржентина" пради месец. Виж как се представя EVO IX в Турция и тогава пиши глупостите си. Виж как се представя и Fiesta S2000, понеже няма Шкодички там. Най-малкото са равностойни. Бъдещето е на S2000, така, че злобните коментари са излишни.
  • #33
    5 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Славо, казва се ДЖАНДОМЕНИКО БАСО....
  • #32
    2 rate up comment 0 rate down comment
    Slavo ( преди 15 години )
    Нямате си работа и за това си пишете и си сравнявате Шкодувката с МИЦУБИШИ! Когато представяха тази машинка през 2007 година в Бърно с помощта на "Barum Rallye" oще караха хора като Себеста и Ириковиц в Чехия. Още тогава господин Джакомо Франко Басо им сипа здраво за закуска! Е то фабийката е много по-зле от Гранде Пунто пък Вие се пробвате да я слагате с Evo на чертата! Ваша си работа. От мен-УСПЕХ НА БЪЛГАРИНА! Ако ще и ЗАЗ-ка да кара- да ги кърти без ред и без жал!
  • #31
    8 rate up comment 0 rate down comment
    666 ( преди 15 години )
    също от голяма значение е и надморската всочина на по високо атмосферните мотори по се задъхват температурните разлики също оказват влияние ! много зависи от настройките на автомобила тоест до колко пилота с познава автомобила и сръчността на неговите механици !!!
  • #30
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    ...дифове, нямаш идея колко време се губи в една 20-километрова отсечка! В България ралиспорта се свързва предимно с асфалт и тук действително шкодата има шанс. Но ако примерно я пуснат срещу Лансъра в Швеция, просто ще бъде жалка картинка. А отнтосно въртящия момент, който при Лансъра е убийствен, при голяма денивелациа и дълги прави, дори и на сух асфалт ще бие Шкодата.
  • #29
    9 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Но какво става, ако отидем в Мексико, примерно? Рали настилките не са само асфалт! Върху сняг, прашен макадам или ситен чакъл диференциалите са определящи. Разбира се и гумите и спирачките...но, за диференциалите...Върху настилка, на която нямаш добро сцепление, поне едно от колелата ти увисва, казано на жаргон. И ако имаш електронноуправляеми дифове, които реагират на това буксуване за стотна от секундата, всичко е ок, защото нямаш загуба на въртящ момент. Ако си с чисто механични дифове...