IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Nissan отново модернизира GT-R

Изглежда доста странно, но Nissan отново обнови своя суперавтомобил GT-R.

Nissan отново модернизира GT-R
Странно защото този модел беше показан за първи път само преди около две години – в края на 2007. Още на другата година, през декември 2008, спортното купе получи няколко промени и модернизации, като бяха обновени включително двигателя и окачването.

Сега, след още една година, Nissan отново пуска обновен модел, който ще се продава в Япония от 7 декември, а в останалата част на света от пролетта на 2010. Промените при преминалия през фейслифт GT-R съвсем не са малки и козметични.

Отново има промени в окачването и двигателя, колата е с ново поколение навигационна система. Новата навигационна система е с HDD от фирмата CARWINGS, като има и редица други функции, USB вход и връзка за iPod.

Според съобщението на Nissan, окачването на модернизирания модел „предлага изключително качество на управление на автомобила, като в същото време създава на водача усещане за директен контакт с пътя”. Променено е действието на предните шокови абсорбери, нови са пружините и окачването е по-твърдо.
Променен е и задния дифузьор, като това подобрява охлаждането в задната долна част на колата. Подобен дифузьор досега имаше само версия GT-R SpecV. При обновената версия на GT-R SpecV са променени и задните шокови абсорбери, гумите на специалната версия вече са от Dunlop (предишните бяха от Bridgestone).

Преминалите през модернизация Nissan GT-R и GT-R SpecV са с подобрено охлаждане и по-добро поведение на двигателя при ниски и средни обороти. Двигателят е би-турбо V6 с обем 3.8 литра.
0 от 500
  • #19
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Vancool ( преди 16 години )
    ей тапанарин ***! къде казват че GT-R-a е със скоростна кутия на ваген! че и като на голф.... ей перничанин такъв! такава кутия да не да има само VW?
  • #18
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    много ми се иска да видим заводско изпълнение GTS , че тунерите само го преработват тоя GTR :)
  • #17
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Проста главооооо прочети и товааааа... И после ни разкажи на всички ,колко си тъъъъп:http://volkswagen.bg/lexikon/doppelkupplungsgetriebe_dsg.html
  • #16
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Тапанареее .. Вместо да показваш ,че си най-тъпия човек по-добре не пиши.. Всички те разкрихме вече.. Ей ти да четете с другия *** Vancool ,кой кво е направил и измислил. Глупацииии ПРОЧЕТЕТЕ ТОВАААА: http://***.volkswagen.bg/rund_um_vw/innovation/antrieb_fahrwerk/dsg/dsg/
  • #15
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Vancool ( преди 16 години )
    аха значи могат да слагат вата в колите!! а от изброените от теб Civic e най-добрия избор за шофиране, изглежда на 100 години пред останалите, а Type R с 200 коня от 2 литра атмосферен... как е? кажи коя европейска фирма е направила нещо подобно! НИКОЯ!
  • #14
    0 rate up comment 0 rate down comment
    chavv ( преди 16 години )
    ХАХАХА, скоростната кутия била на ФВ Може ли да си толкоз ***, DSG не са измислени от ФВ, а от Borg-Warner, ФВ ги ползва по лиценз. За по-тъпите обяснявам - бацанен кинти за всяка бройка и ползваш технологията. Трансмисии от този тип собствена разработка имат Хюндай и отскоро Хонда(засега само в новия VFR1200), всички други фирми ги ползват по лиценз на Борг. 7-степенната в новите фаувета е разработена от Лук пак по лиценз от Борг
  • #13
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Лееек много си ***. Един час мисли и това ли успя да измисли тъпата ти глава? Незнам кви технологии са назад ама скоростната кутия на GT-R е от Фолсваген DSG с двоен съединител. Като на Голф! Така ,че не дрънкай много за технологиите в GT-R! А сега към Иван. Цената на GT-R е малко по ниска от М5 и RS6.Но и класовете са различни. Немците са пълнометражни 5-месни лимузини а GT-R е двуврато купе. Компромис между спорт и комфорт или тотален спорт, това е разликата и вече е въпрос на предпочитание.
  • #12
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Triforce ( преди 16 години )
    А ти май нямаш компромиси с нервите! Какви са тия глупости за изостанали технологии? Знаеш ли каква голяма разлика има между Тойота Корола и Хонда Сивик с Ауди А3 и БМВ1? Нямаш си и на представа за каква разлика в комфорта, возията, обезшумяването и т.н. Като не знаеш, не говори, МОЛЯ!
  • #11
    0 rate up comment 0 rate down comment
    до М3 ( преди 16 години )
    В Германия ги има официално колкото искаш -)
  • #10
    0 rate up comment 0 rate down comment
    М3 ( преди 16 години )
    Всичко добре, ама в Европа официално ще го видим през ...КРИВ МАКАРОН!Някой да каже КЪДЕ В ЕВРОПА СЕ ПРОДАВА ОФИЦИАЛНО ТОЗИ АВТОМОБИЛ/като изключим UK - с десните волани/!?