IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Nissan отново модернизира GT-R

Изглежда доста странно, но Nissan отново обнови своя суперавтомобил GT-R.

Nissan отново модернизира GT-R
Странно защото този модел беше показан за първи път само преди около две години – в края на 2007. Още на другата година, през декември 2008, спортното купе получи няколко промени и модернизации, като бяха обновени включително двигателя и окачването.

Сега, след още една година, Nissan отново пуска обновен модел, който ще се продава в Япония от 7 декември, а в останалата част на света от пролетта на 2010. Промените при преминалия през фейслифт GT-R съвсем не са малки и козметични.

Отново има промени в окачването и двигателя, колата е с ново поколение навигационна система. Новата навигационна система е с HDD от фирмата CARWINGS, като има и редица други функции, USB вход и връзка за iPod.

Според съобщението на Nissan, окачването на модернизирания модел „предлага изключително качество на управление на автомобила, като в същото време създава на водача усещане за директен контакт с пътя”. Променено е действието на предните шокови абсорбери, нови са пружините и окачването е по-твърдо.
Променен е и задния дифузьор, като това подобрява охлаждането в задната долна част на колата. Подобен дифузьор досега имаше само версия GT-R SpecV. При обновената версия на GT-R SpecV са променени и задните шокови абсорбери, гумите на специалната версия вече са от Dunlop (предишните бяха от Bridgestone).

Преминалите през модернизация Nissan GT-R и GT-R SpecV са с подобрено охлаждане и по-добро поведение на двигателя при ниски и средни обороти. Двигателят е би-турбо V6 с обем 3.8 литра.
0 от 500
  • #39
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Asen ( преди 16 години )
    batko ti normalen li si ? zakvo pi6e6 kato neznaesh ! do predi nqkolko godini imashe zabrana da sa nad 280hp kolite s cel po golqma bezopasnost ! a ako iskash da razberesh iaponcite ot koga imat limuzini nameri istoriata naNissan Cedric/president/laurel/cimatoyota Avalon/Corona/Cressida/Crowntova sa koli v klasa na Mercedes S-klasse do Bentleya kolkoto do ferrari i porsche vinagi sa se borili s tqh otshte ot dale4nata 1969 kogato izliza 2000GTR i e gazil porsche po pistite, NSX sushto Rx7
  • #38
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Asen ( преди 16 години )
    Evala nisan mnogo napraviha s tazi kola, no nai mnogo shte q podobrqt ne ako i mrusnat spolera s 1mm a ako e olekotqt sas 200-300kg makar i mn burza kolata e dosta tejka :( 1750kg teji, spokoino moje da q smuknat do 1300
  • #37
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Asen ( преди 16 години )
    pulni gluposti govorish, Japoncite si pravqt golemi motori, nissan i toyota imat 4/4.5/5/5.5/6 litrovi motori ot mnogo odavna prosto tezi koli ne sa exportvani nikoga izvan japen zaradi visokite taxi, mnogo me kefqt takiva liubitelski mneniq kade nqkoi govori nepodgotven s kli6eta ot sorta na "frenskata vozia" "nemskoto ka4estvo"ako ti se varti tva v glavata mal4i i 4eti !
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Мисля, че след втората световна война на Япония е наложена забрана да произвежда двигатели над 3.0 литра. Не съм 100% сигурен, че това е чиста истина...Но ако е, то това е оказало голямо вляние върху колите, които произвеждат...Иначе, да - немската лимузина, италианската спортна кола и британският комфорт нямат равни :)както и японската технология :)
  • #35
    0 rate up comment 0 rate down comment
    йок ( преди 16 години )
    Аз това казвам,такъв им е бил стандарта на Японските коли,никога не са правили конкуренти на Порше и Ферари,както и на луксозни лимузини като Мерцедес и Ягуар.Просто автомобилната индустрия много се разви в Япония и вече гледат към нови сегменти при моделите.
  • #34
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Супра се появява през 93, а преди 5-6 я спряха. Има 320-30 кс заводско, но може да извади поне три пъти отгоре с не много работа. 3000 GT MR - 320 кс от същите години.Все пак това са съвсем обикновенни марки, които правят и компактни коли. Не са като италианските, немски или британски екзотични спортисти ;)За технологиите - нито една от тези японски коли не е с двигател на д 3.0 литра!Сравни един европейски двигател с такъв обем от тези години с гореизброените и сам ще си отговориш на въпрос
  • #33
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    to4ko kato teb, i az kAto go vidqh na jivo, napravo mi ostanaha o4ite! na snim ka e mnogo po-razli4no, kolata e UBIEZ, NEVEROQTNA! da si polelaem nqkoi den i da q karame! aide sus zdrave vsi4ki!!
  • #32
    0 rate up comment 0 rate down comment
    йок ( преди 16 години )
    Абе хора,стана банален тоя ГТ-Р.Много добър спортист,ОК.Оттук нататък,всичко за японските коли приключва.Ако има някой на повече от 16 г.,значи добре знае,че до преди 5-6 години,нямаше японска кола над 300 к.с.Супра беше първата 300 коня и това е,Хонда имат 1 модел 286к.с. и това им бяха най-бързите коли.През това време спортните коли в Европа вече имаха пребогата история.По-долу някой ми говореше за технологий от япония и Германия,къде си тръгнал да сравняваш,просто незнам....
  • #31
    0 rate up comment 0 rate down comment
    :D ( преди 16 години )
    Далече е от суперавтомобилите тоя Нисан, това че за парите си получаваш максимома незначи че е цар на пътя.
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    :D ( преди 16 години )
    Я кажи некое нововъведение с тази технологично ориентирана кола.