IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Volkswagen пуска най-мощното Scirocco R

Volkswagen публикува официална информация и снимки на най-мощния хечбек Scirocco, получил в името си и буквата R.

Volkswagen пуска най-мощното Scirocco R
От базовия модел „горещата” версия се различава по по-агресивната предна част с нова решетка и големи отвори за въздух. Предната престилка е променена , появил се е и спойлер върху задната трета врата. Задните светлини са затъмнени, нова е и  задната броня. Джантите са с размер 18 цола и имат по пет спици.

Предаването на движението при Volkswagen Scirocco R е към предните колела. Двигателят е взет от предното поколение на Golf GTI. Неговата мощност обаче е повишена, главно чрез увеличаване на налягането в турбината и монтирането на нов интеркулър. Така от стандартните 200 к.с. мощността на двигателя е станала 265 к.с. Максималният въртящ момент е  350 Nm.

Двигателят се комбинира или с механична скоростна кутия с шест степени или с DSG с два съединителя. Според данните на производителя „горещото” Scirocco ускорява от място до 100 км/час за 6.5 секунди (с DSG с 0.1 секунди по-бързо), а максималната скорост е ограничена електронно до 250 км/час.

За сравнение при хечбека VW Golf GTI от най-ново поколение с двигател имащ максимална мощност 210 к.с., ускорението до 100 км/час е за 6.9 секунди. Хечбекът Scirocco R е с понижено окачване с нови пружини и амортисьори, диференциал XDS и по-мощен спирачен механизъм с дискове имащи размер 345 мм отпред и 310 мм отзад.

В Европа горещото Scirocco R ще се продава от тази есен.
0 от 500
  • #52
    0 rate up comment 0 rate down comment
    yo ( преди 15 години )
    mersi
  • #51
    1 rate up comment 0 rate down comment
    StreetRacerSL ( преди 15 години )
    Съжалявам но ще се наложи да те разочаровам! Тази кола не е направена да поддържаш добра скорост по магистрлаите, това можеш да го постигнеш и с 1.8 90 к.с.... това е кола за манияци ... и като се замислиш си прав не е добре да излезеш на центъра на село и да правиш простотии. Но това се случва само в България, то и за това модела няма да се предлага за нашата държава като начало.Дрифт състезнията се организират на специални писти... и там вече може да покажеш умения и класа...
  • #50
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Kiko ( преди 15 години )
    Това е електронен ограничител,който не ти позволява да вдигнеш повече от 250 км/ч :) Моя зет има рено клио 1.9Д 1999г. с ограничител на скоростта 140 км/ч.
  • #49
    0 rate up comment 0 rate down comment
    yo ( преди 15 години )
    Имам 1 въпрос. Защо в статията пише, че скороста е ограничена до 250км/ч, а на километража пише 300км/ч?
  • #48
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    обазлагам се че ти нямаш и шофьорска книжка и си под 18 години-така че недей саи хаби клавиатурата-ами бягай да изкараш курсове докато са евтини ;)
  • #47
    0 rate up comment 0 rate down comment
    666 ( преди 15 години )
    Bmw samo x-drive na snqg ina4e pe6a hodene 6to ne probvate 7-ma ili 5-ta seriq samo s zado predavane s hubava electronika da potuvate prez predela ili belovo,undola ili da se ka4i na pistite v bansko na ubav snqg bez verigi nemoje da mrudne osven ako ne e 4x4!
  • #46
    1 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    Добре де какви са тези простотии за професионалисти със задно, за дрифтове, за недозавиване? В нормалните държави има закони за движение по пътищата, които се спазват и кола като този VW са мислени точно за такива държави. Целта на 265-те коня не е да излезеш с тях в центъра на селото и да се въртиш на едно място, а да може да поддържа добра скорост по магистралите, при изпредварване да е по-пъргава и да не се усещат чак толкова много баирите.Всичко останало, което пишете си е чесане на езици.
  • #45
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    брей и тази седмица имаме един най бърз WV тея журналисти ще ме уморят просто.... поне веднъж седмично излиза няй бързото WV ..?! Колата е добра , и интересна...
  • #44
    0 rate up comment 0 rate down comment
    dtm ( преди 15 години )
    lele kolko kompetentni komentari, vse ot profesionalisti... pitam se povecheto "razbirachi" ot vas dali imat 18 godini i shofiorski knijki
  • #43
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 15 години )
    най добре е 4х4 с разпределение на всички колела-4ворен доференциалпри-предното педаване има недозавиване-при задното има презавиване-но това само при висока скорост-и двете са опасни,но определено-презавиването може да не го керегираш навреме-тръпката все пак е по голяма4х4 обаче не става за дрифтове,а и FWD и RWD особено с новите системи няма начин(ако са включени ABS,ABD,ESP и много други-които подобряват стабилноста).Аз обаче смятам че тия състезания с търкане на гуми са пълна безсмислица