IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen пуска най-мощното Scirocco R

Volkswagen публикува официална информация и снимки на най-мощния хечбек Scirocco, получил в името си и буквата R.

Volkswagen пуска най-мощното Scirocco R
От базовия модел „горещата” версия се различава по по-агресивната предна част с нова решетка и големи отвори за въздух. Предната престилка е променена , появил се е и спойлер върху задната трета врата. Задните светлини са затъмнени, нова е и  задната броня. Джантите са с размер 18 цола и имат по пет спици.

Предаването на движението при Volkswagen Scirocco R е към предните колела. Двигателят е взет от предното поколение на Golf GTI. Неговата мощност обаче е повишена, главно чрез увеличаване на налягането в турбината и монтирането на нов интеркулър. Така от стандартните 200 к.с. мощността на двигателя е станала 265 к.с. Максималният въртящ момент е  350 Nm.

Двигателят се комбинира или с механична скоростна кутия с шест степени или с DSG с два съединителя. Според данните на производителя „горещото” Scirocco ускорява от място до 100 км/час за 6.5 секунди (с DSG с 0.1 секунди по-бързо), а максималната скорост е ограничена електронно до 250 км/час.

За сравнение при хечбека VW Golf GTI от най-ново поколение с двигател имащ максимална мощност 210 к.с., ускорението до 100 км/час е за 6.9 секунди. Хечбекът Scirocco R е с понижено окачване с нови пружини и амортисьори, диференциал XDS и по-мощен спирачен механизъм с дискове имащи размер 345 мм отпред и 310 мм отзад.

В Европа горещото Scirocco R ще се продава от тази есен.
0 от 500
  • #42
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ski_person ( преди 16 години )
    излишно е да казвам че тези умения трябва да се използват разумно.. като гледам по телевизията, некаф на 17 *** кара със 150 и се размазва... лошото е че човек колкото и да е различен само по себе си, като седне в кола и се чуватва неуязвим... самия контрол който получаваш те кара да се чувстваш така.. нека бъдем разумни... оня ден си бех на разходка из ценъра и един пич говореше на висок глас по телефона как излизал всяка вечер с некъв Голф със 175 коня и се бега със всички. пффф
  • #41
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ski_person ( преди 16 години )
    .. как подхождаш към шофирането и знаеш динамичните натоварвания и характеристики на различните видове задвижвания - това някои хора наричат "про", стига да разбираш тези неща, дори да не ги владееш пак ще си малко по добър шофиор, вече ако имаш времето, мястото и подходящия автомобил можеш да си развиеш способностите. Аз лично съм карал и нормални и мощни автомобили, знанията ги научих от Дискавъри, там ти казват как става и вече с ушражнения става, разбирасе на безопасно място ;););)
  • #40
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ski_person ( преди 16 години )
    вече при съвременните автомобили със всички системи за сигурност не е необходимо да си специалист или "про" за да можеш да караш и двата вида автомобили, но принципите на движение и каране остават същите, все пак за да можеш да направиш разлика трябва по мощен автомобил, а всеки нов и мощшен автомобил има изключване на системите за сигурност, ако знаш какво е дрифт - техниката за правене при задното предаване е една, при предното съвсем различна. затова заднмото предавне си е задно, вече това,
  • #39
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ski_person ( преди 16 години )
    Има разлика межу управленито на колата с предно и на тази със задно предаване. проблемът при предното предаване е че гумите не само трябва да завиват, но и да движат автомобила, лошото при тях е, че в завой при подаване на повече газ се получава недозавиване и поднасяне на гумите - сиреч загуба на сцепление. при автомобилите със задно предаяване си има други "чалъми" на каране, при него например в завой при подаване на газ се получава презавиване или някои казват задницата да ипревари предницата
  • #38
    0 rate up comment 0 rate down comment
    dil ( преди 16 години )
    Виждам, че някои хора с еиказват, че задното предаване било за "порфесионалисти", а предното е по-евтино. Може ли някои да ми обясни, защо като е по-трудно за управление, задното предаване е "по-про". Може и полезен линк...ПСНе се заяждам, порсто искам да се образовам :)
  • #37
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Много японска муцунка са избарали от VW...
  • #36
    0 rate up comment 0 rate down comment
    сигурно ( преди 16 години )
    да особенно ако визираме коли със задно от преди 20 години дето нямат електроника, само че, особенно новите такива, искам да ти кажа че си се справят и на мокро и на сняг достатъчно добре със електрониката, от личен опит го знам, особенно БМВ-тата са с перфектна електроника
  • #35
    0 rate up comment 0 rate down comment
    666 ( преди 16 години )
    universalniq avtomobil e AUDI quattrovapreki 4e i s predno nqma poblemi na kakvato i da e nastika za razlika ot liglite s zadno malko vlajno ili malko snejec i aide v garaja ili po kanavkite hahaha!!!
  • #34
    0 rate up comment 0 rate down comment
    РРР ( преди 16 години )
    Да и ягуар е със задно, или поне спортния модел със сигурност, другите може и да са покварени от форд вече. Ами професионалистите карат БМВ примерно, най-добрата спортна кола със задно за нормална цена спрямо алтернативите
  • #33
    0 rate up comment 0 rate down comment
    NANI ( преди 16 години )
    Aми Ягуар?И те ли са със задно?