IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Chernomore

Volkswagen пуска най-мощното Scirocco R

Volkswagen публикува официална информация и снимки на най-мощния хечбек Scirocco, получил в името си и буквата R.

Volkswagen пуска най-мощното Scirocco R
От базовия модел „горещата” версия се различава по по-агресивната предна част с нова решетка и големи отвори за въздух. Предната престилка е променена , появил се е и спойлер върху задната трета врата. Задните светлини са затъмнени, нова е и  задната броня. Джантите са с размер 18 цола и имат по пет спици.

Предаването на движението при Volkswagen Scirocco R е към предните колела. Двигателят е взет от предното поколение на Golf GTI. Неговата мощност обаче е повишена, главно чрез увеличаване на налягането в турбината и монтирането на нов интеркулър. Така от стандартните 200 к.с. мощността на двигателя е станала 265 к.с. Максималният въртящ момент е  350 Nm.

Двигателят се комбинира или с механична скоростна кутия с шест степени или с DSG с два съединителя. Според данните на производителя „горещото” Scirocco ускорява от място до 100 км/час за 6.5 секунди (с DSG с 0.1 секунди по-бързо), а максималната скорост е ограничена електронно до 250 км/час.

За сравнение при хечбека VW Golf GTI от най-ново поколение с двигател имащ максимална мощност 210 к.с., ускорението до 100 км/час е за 6.9 секунди. Хечбекът Scirocco R е с понижено окачване с нови пружини и амортисьори, диференциал XDS и по-мощен спирачен механизъм с дискове имащи размер 345 мм отпред и 310 мм отзад.

В Европа горещото Scirocco R ще се продава от тази есен.
0 от 500
  • #32
    0 rate up comment 0 rate down comment
    666 ( преди 16 години )
    kakvi koli karate s zadnono be profesionalisti smotani
  • #31
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Предно ( преди 16 години )
    Предното предаване не се прави защото има по-голяма проходимост при лош терен, а просто защото е по евтино за производство, изобщо не си мислете че масовите производители много ги е грижа чак толкова за практичността на колата, просто си гледат разходите. И ауди за това с големите двигатели са 4х4 щото те оригинално никога не са били със задно, те са си били евтин бъркоч, и един ден решили да станат лукс, ама сички други истински лукс марки са със задно :Р
  • #30
    0 rate up comment 0 rate down comment
    RWD ( преди 16 години )
    Най-вече защото предното е много по-евтино, води се по-безопасно за некадърни шофьори(лесно се усеща кога губи сцепление,защото го губи при всяко по-силно натискане на газта) и защото имаш 20 литра повече обем в багажника. Задното предаване има много други предимства, но те не вълнуват средностатистическия европеец. Но за кола, която претендира да е спортна задното или 4х4 е задължително.
  • #29
    0 rate up comment 0 rate down comment
    RWD ( преди 16 години )
    Точно така! RWD Rules. Предното е за некадърници.
  • #28
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    Щом е високо - гроздето е кисело а?
  • #27
    0 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 16 години )
    В производството на дървета ли са най-велики че не те разбрах. Те правят Голфове но не и коли а слепци като теб неможе и господ да им помогне.
  • #26
    0 rate up comment 0 rate down comment
    EmoXide ( преди 16 години )
    VW са най-великите!...най-великите самохвалковци! Ха-ха-ха
  • #25
    0 rate up comment 0 rate down comment
    ... ( преди 16 години )
    Само да кажа: Предното е за пенсионери, 4x4 е за аматьори, Задното си е задно!
  • #24
    0 rate up comment 0 rate down comment
    kozaria ( преди 16 години )
    в профил копие на civic 5 hatch, отпред бяга към audi r8...аи стига че и с турбо-няя се научат как се прави кола с дуX и меч...или както казват ауто билд- civic type r вози твърдо и бръмчи, за това като цяло печели фв в теста...
  • #23
    0 rate up comment 0 rate down comment
    rix ( преди 16 години )
    В профил е точно копие на Civic 1992.