IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Great Wall ще прави коли в Ловеч

Джип "Ховър", пикап "Уингъл" и евтиният масов автомобил "Флорид" ще бъдат първите автомобили, които ще произвежда бъдещият завод край Ловеч.

Great Wall ще прави коли в Ловеч
Партньори в него ще бъдат "Литекс моторс" АД на Гриша Ганчев и китайската компания "Грейт уол". Вестник Стандарт съобщава, че заместник-министърът на икономиката и енергетиката Явор Куюмджиев е казал, че финалното споразумение е подписано в края на миналата седмица и до 18 месеца трябва да бъде изграден завод за производство на автомобили. 

По предварителни данни инвестицията е в размер на 80 млн. евро, а предвижданията са да бъдат открити близо 1500 нови работни места. 

В информацията се казва, че България е привлекателна за китайските производители от Great Wall заради членството си в Европейския съюз, но не се обяснява, че много от моделите на китайците са забранени за внос в ЕС, поради това, че изцяло са копирани от чужди. 


Вижте автомобила наречен GWPeri, който всъщност на външен вид е Fiat Panda. 


Или модела Flоrid, (който се каним да произвеждаме в Ловеч) с дизайн изцяло прекопиран от  Toyota/Scion.  

Great Wall Motors е един от най-големите китайски производители на автомобили. На предстоящия от 20 април автомобилен салон в Шанхай, фирмата ще представи  12 нови модели. 


Между тях ще бъдат и кросовърите Hover H5 и Hover M3, някой от които (или и двата) вероятно ще бъдат произвеждани и в България.  

0 от 500
  • #46
    1 rate up comment 6 rate down comment
    neam dumi ( преди 12 години )
    ZA BOGA HORA NE KUPUVAITE!!! HAH UJAS i samoleti sha pochnat da pravat tia nagleci repliki na boing i razni takiva za bez pari
  • #45
    7 rate up comment 1 rate down comment
    Stef Nikolaev ( преди 12 години )
    Защо няма вариант градски електромобил ?
  • #44
    11 rate up comment 4 rate down comment
    Пострадал от Китай ( преди 12 години )
    Ако тия коли са като китайското ми моторче(скутер) ,дето спира където си реши и тръгва когато му кефне ......Аман от "китайски технологии"!!!
  • #43
    1 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    ?//????????????
  • #42
    16 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 13 години )
    Дизелите са на Мицубиши, много са тихи. Поне това е първото ми впечатление от един такъв пикап, който кара един съсед в Ловеч. Вече повече от година го кара човека, язденето е доста сериозно и пикапа е в цветущо здраве. Ще видим как ще е по-нататъка.
  • #41
    4 rate up comment 9 rate down comment
    ... ( преди 13 години )
    Я си пии хапчетата бе ! "качествен контрол какъвто има в БГ" къде пък го видя тоя контрол... Това ще е поредната измишльотина.Не стига, че е китаиско пък и правено в БГ ... ще стане уникалният ХИБРИД просто и с наще пътища тея подобия на "патфаиндар" и "ярис" дали ще искарат по повече от 15-20к км ?? аьхАЬХЬ
  • #40
    22 rate up comment 9 rate down comment
    Информиран ( преди 13 години )
    1во - колите отговарят на всички европейски стандарти! В тях няма нищо китайско - електроника ,двигатели (освен 2та дизелови) И причината да се правят в България глупачета е че сме страна от ЕС - няма мита акцизи и т.н.! Освен, че сме най-нископлатената работна ръка в ЕС, сме и по-нископлатени от китайчетата. И не слагайте всички китайски коли под общ знаменател. Това че старите опели гният означава ли че АУДИ и БМВ гният ?! А качествената изработка идва от качествен контрол какъвто ИМА в БГ !!!
  • #39
    14 rate up comment 1 rate down comment
    Тед Минков ( преди 13 години )
    А вече с пълна сила върви и кампанията по наемането на експертния персонал, халетата са почти готови... Да видим. Успех!!
  • #38
    22 rate up comment 2 rate down comment
    Jack Bauer ( преди 14 години )
    Относно автомобилите, те са с двигатели на Mitshubishi и ако сглобката в Ловеч е направена качествено от компетентни и мотивирани специалисти според мен ще се получи добър автомобил от среден клас в нискък ценови семент.
  • #37
    10 rate up comment 0 rate down comment
    Jack Bauer ( преди 14 години )
    Христо , Николов е прав за едно : в българия няма добри мениджъри и далновидни инвеститори които да организират прекрасните ни специалисти и да разработят стабилно производство. Всеки гледа да завърти нещо краткосрочно да издои някаква печалба и после довиждане - препродава се предприятието няколко пъти и се затрива. Дано и в този случай да не е така.