fallback

Кога механичните скорости са по-полезни от автоматика?

Ето 13 основателни причини да се избере ръчната смяна на предавките

Автоматичните скорости кутии стават все по-популярни, като в някои държави  те отдавна са изпреварили механичните трансмисии. И все пак има много случаи, в които механиката е за предпочитане. Експерти посочиха 13 убедителни причини да се избира вариант с ръчна смяна на предавките. Разбира се, като всяко нещо в живота, и този въпрос има две страни, и лесно могат да се намерят 13 причини в полза на автоматиците - но на тях ще се спрем в следващата статия.

13 причини да изберете ръчните скорости (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #43
    анонимен ( преди 4 години )
    Нищо вярно няма в тази статия. Явно авторът има предвид автоматите от средата на 80-тте години. Съвременните автоматици са по-икономични, по-динамични, по-надеждни и несравнимо по-приятни за каране. Ръчните скоростни кутии отдавна са вариант само за бюджетните автомобили и са екзотика в по-скъпите.
  • #42
    анонимен ( преди 4 години )
    Всичко е въпрос на вкус и предпочитания.Много хора използват автомобилите просто за придвижване и не им се занимава даже и волан да въртят.Аз лично предпочитам ръчните предавки защото ми идва твърде скучно,а и скромния ми опит от автоматици е една неадекватност на кутията която лично мен ме дразни.
  • #41
    Факт ( преди 4 години )
    Колите с автоматици са по-евтини на старо от аналозите им с ръчни.Защо ли?Иначе за скъпите автомобили е ясно-който има 200 бона за кола,няма проблем да хвърли 10-20 хилядарки за скоростите.Да му мислят тия,дето са си надхвърлили възможностите по една или друга причина.
  • #40
    Бутача ( преди 4 години )
    Само това с бутането и паленето е вярно!!!
  • #39
    Ввв ( преди 4 години )
    Само ръчка,най-вече за бегачки до 450 коня,несравним кеф,справка БМВ М4,Порше 911,иначе който не може да кара,разбира се има и автомат
  • #38
    Анонимен ( преди 6 години )
    Не бих казал ,че ръюната кутия на един 10 годишен автомобил излиза по-евтино.Един маховик и си прескочил бюджета с години напред . Ако сменяш маслото на втомата всеки 40-50 хиляди си потенциално застрахован за толкова скъп ремонт.
  • #37
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ръчката в жигулито/голфа е свещенна за някой неандерталци, но вече сме 21век и ръчните скорости бавно но сигурно изчезват. Най много още 30тина години при бюджетните малолитражки.с електричките смърта им ще дойде и по рано Имам опция за ръчна смяна но колко пъти го ползвам- николкоПлатил съм си всичко да ми е автомат- седалки с памет които ме посрещат, фарове които сами светват дневни/къси, багажник отваряне/затваряне с бутон, дори си дресирах огледалата да ми показват автоматично бордюра на R
  • #36
    Романтика ( преди 6 години )
    Ех кво готино беше с на дедо каручката - камшично запалване, безстепенни ръчни скорости, пълно кабрио, на завоите кът пришпориш коня/магарето даже дрифт може да праиш!Ей тва е да си караш, а не кът днешните лиготии с некви си коли!
  • #35
    Анонимен ( преди 6 години )
    никога!
  • #34
    Анонимен ( преди 6 години )
    какви проблеми на автомата при спускане?обикновено автоматика задържа на по ниска предавка надолу...и ако имаме хубав дълъг баир мотора започва да се чува и се губи инерция .в сегашната ми кола не е проблем защото имам планки на волана и всичко се решава с едно цъкване на дясната ръка без да пускам геврека. танка продължава да се пуска безшумно ,а бордкомпютъра показва 0 лт/100км
fallback
Последни