fallback

Кога механичните скорости са по-полезни от автоматика?

Ето 13 основателни причини да се избере ръчната смяна на предавките

Автоматичните скорости кутии стават все по-популярни, като в някои държави  те отдавна са изпреварили механичните трансмисии. И все пак има много случаи, в които механиката е за предпочитане. Експерти посочиха 13 убедителни причини да се избира вариант с ръчна смяна на предавките. Разбира се, като всяко нещо в живота, и този въпрос има две страни, и лесно могат да се намерят 13 причини в полза на автоматиците - но на тях ще се спрем в следващата статия.

13 причини да изберете ръчните скорости (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #23
    професионалистта ( преди 6 години )
    Дженди,изкарал съм книжка по бай Тошово време момченце, когато още си бил в ергенските *** на баща си или си вървял прав под масата. Бях в механо-техникум специалност ДВГ и дирекно изкарах Ц категория преди да навърша 18. Като навърших 18 отидох в КАТ да си взема книжката. После в казармата 2 г. и 3 м. бях шофьор. В СОМАТ бях преди да ги купят Вили Бец и т.н. Та точно ти не ми говори за автоматици и как тези с автоматик не можели да карат. С тези смешни доводи си жалък! От 15 г карам само АТ
  • #22
    Анонимен ( преди 6 години )
    От 2011 сме с роботизирана на Пежо. Супер са! А сега жадувам за Ауди А4, 6 или 8 с автомат или Шкода Сучърб с автомат.
  • #21
    Анонимен ( преди 6 години )
    Истината е в задното и ръчката. Ако веднъж си подменил вече книжката и на втората си към края, ще ме разбереш. Или инак казано ако си от онова поколение дето карахем глоксовете на Лади през зимата и след Б-то отивахме и за останалите категории, щот бащата се кара, ха ей тогава ще ме разбереш.Иначе за жената има и автоматик, на А3-седан какъв е автоматика не знам, но е удобно за града или да те возят, на нея й харесва.Само не пийте и спазвайте ограничението, пък карайте каквато ск. кутия искате.
  • #20
    de ( преди 6 години )
    по принцип в щатите по-трудно ще ти откраднат колата ако е с ръчни скопости. Скоро и тук :)Автоматика е удобство, но не е както някои се изразяват "без него не мога" тип екстра. По-скъпо е със сигурност и има по-голяма вероятност от повреди, съответно по-ниска надеждност. Но това не пречи човек с възможности да се глези.
  • #19
    Анонимен ( преди 6 години )
    20 годишния петстепенен автомат на Мерцедес като слизаш наклон и си чукнал темпомата на 90 сам си сваля предавките за да поддържа 90 км/ч.За новите предполагам също е мислено
  • #18
    Анонимен ( преди 6 години )
    Най-опасното нещо на автоматика е, че потегля без газ и само с отпускане на спирачката. Ако например чакаш на път без предимство и се отвеяш да пуснеш спирачката, за секунда може да си излязъл на главния път и да те отнесат отстрани. При ръчната това трудно става защото си изключил от скорост и държиш съединителя и спирачката.
  • #17
    Гост ( преди 6 години )
    Автоматиците, които съм карал имаха само до принудителна втора, която при наклон вкарва двигателя в един безумен режим или пък без газ те принуждава да караш с 20 км./ч, което е изнервящо и пречи на останалите. Наклонът надолу винаги е бил сериозен проблем за автоматика.
  • #16
    Анонимен ( преди 6 години )
    Какво ти пречат тунингованите ботове ?За тях ти си като КАМЪК на пътя, застигат те и от някъде те заобикалят/прескачат и ти повече не ги виждаш. И след това можеш да си продължаваш да си плаваш и пафкаш цигарката :)
  • #15
    Анонимен ( преди 6 години )
    "Втората причина да си вземеш автоматик е , че си трагичен шофьор с ниво три годишно дете , което върти волана , но няма синхрон в движенията ръце -крака и най-вече в главата.Това те прави по -скоро пътник в автомобила и то доста мързелив." Ти сигурно си един и същ състезателен ***, който няма пари да си купи нова кола, камо ли автомат и винаги когато има тема за автоматици пишеш, колко са некадърни онези, които карат автоматици?! :D
  • #14
    Анонимен ( преди 6 години )
    Е да ама понякога искаш просто да си седнеш на удобната седалка да си запалиш една цигарка и прикрепяйки воланът леко да отплаваш нанякъде.Кракът натиска газта когато е нужно,друг път спирачка и останалото е зяпане през прозореца и удоволствие от пътешествието.Особено ако няма некви *** ботове да напрягат и изнервят с тунинговани кeнефи колко са бързи и яростни. Е тва механичната скоростна кутия никога няма да ти го даде. А за спускане -нали има та 1,2,3 освен D.Избираш си някоя опция и си ти.
fallback
Последни