fallback

Кога механичните скорости са по-полезни от автоматика?

Ето 13 основателни причини да се избере ръчната смяна на предавките

Автоматичните скорости кутии стават все по-популярни, като в някои държави  те отдавна са изпреварили механичните трансмисии. И все пак има много случаи, в които механиката е за предпочитане. Експерти посочиха 13 убедителни причини да се избира вариант с ръчна смяна на предавките. Разбира се, като всяко нещо в живота, и този въпрос има две страни, и лесно могат да се намерят 13 причини в полза на автоматиците - но на тях ще се спрем в следващата статия.

13 причини да изберете ръчните скорости (ГАЛЕРИЯ):

 

fallback
  • #33
    до въглищата ( преди 6 години )
    Аз и на въглища да е пак ще си карам. Ти защо се мъчиш? Вземи си автопилот. Тия с автоматиците са минало вече. Старомодни и бедни са. Ти си пич - цъкаш на картата и колата те вози.
  • #32
    Анонимен ( преди 6 години )
    Имам корейска кола в класа на Пасата, 7-степенен автоматик DCT. Амо голям кеф е. Има и смяна от волана, ако искш ръчна смяна.
  • #31
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ми то навремето е имало автомобили на въглища и предполагам духовните предшественици на тия дето сега се прескачат да хейтят автоматичните скорости и да обясняват колко много могат да управляват и са големите карачи щото могат да върнат на втора или трета и да изреве на умрело мотора са казвали,че истинските шофьори първо подгряват котелът после пълнят въглища дигат налягането,пускат парата и потеглят като едни истински огняр машинисти а другото е за инвалиди?Са кво стана?Що не карате на въглища
  • #30
    Анонимен ( преди 6 години )
    Големи спорове тука за и против!?Аз имам кола с ръчна СК, на жена ми е автоматик, 7 скоростен-S-tronic. Ми карам ги и 2-те без да ми прави впечатление едната или другата да имат големи предимства и недостатъци. Като свикнеш и на 2-те - на мен даже не ми прави впечатление дали карам ръчката или автоматика.В задръстване автоматика ми е по-удобен,по разбираеми причини, но на извънградско с ръчката ми е по-комфортна.
  • #29
    Анонимен ( преди 6 години )
    *** вие толкова ли не можете да карате или изобщо нямате книжки /18/, че говорите глупости? Да минавате по 50-70 хиляди км градско на година, че да ви е писнало от ръчни скорости разбирам. Ама как било "отживелица", "досадно", "тъпо" и накрая един тука обяснява, че искал да си гледа навън. Ти лоста винаги ли го гледаш като сменяш? Малеееее, пич, НЕ карай опасен си!
  • #28
    Общо взето ... ( преди 6 години )
    пълни глупости! Ръчката и задното са допотопни отживелици от поне 10-15 години!
  • #27
    аз ( преди 6 години )
    никога вече отживелицата ръчка.голяма досада е да сменяш постоянно и да ръчкаш.ремонта е в кърпа вързан.
  • #26
    1234 ( преди 6 години )
    Автоматикът е скучна работа.
  • #25
    ... ( преди 6 години )
    "Ако например чакаш на път без предимство и се отвеяш да пуснеш спирачката, за секунда може да си излязъл на главния път и да те отнесат отстрани."ЗНАЧИ НЯМАШ МЯСТО ЗАД ВОЛАНА!!!То и на ръчката може да отпуснеш спирачката и под наклон да удариш преден или заден. Абсолютно същото е, само че при наклон.Значи... какво беше, да си припомним?НЯМАШ МЯСТО ЗАД ВОЛАНА! :)
  • #24
    ... ( преди 6 години )
    Авторите, вие в кой век живеете?! Половината точки не са актуални за автоматика!Отделно - сервиз ли? Има пътна помощ, автоасистънс и т.н.Който кара над 20 000 км. на година му е по-изгодно да си вземе автоматик и да не се занимава с ръчки! Какви са тия ръчни кутии през 2018 година, още не мога да им се начудя на хората. Едиственото автоматично нещо в автомобила, което е УДОБНО не са чистачките, не са светлините а имаенно - автоматичната скоростна кутия! Особено разработка на Мерцедес или ZF!
fallback
Последни