IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Финландец навъртя 400 000 км с Tesla Model S

Шофьорът на такси е използвал автомобила през последните 3 години

Финландец навъртя 400 000 км с Tesla Model S

Финландски шофьор на такси навъртя 400 000 км. с своя Tesla Model S. Собственикът, чието име е Ари Нисьосеста, е използвал автомобила през последните 3 години, като твърди, че не е имал сериозни проблеми с електромобила през целия период.

Финландец навъртя 400 000 км. с Tesla Model S

Пред местното издание Helsingin Sanomat, Нисьосеста сподели, че единственото по-сериозно премеждие е било свързано с батерията. Това наложило тя да бъде ремонтирана, но финландецът добавя, че начинът на работа на Model S не се е променил след това.

Според професор Юха Пирьонен, преподавател в университета в Лапенранта, надеждността на Model S не е изненада, като се има предвид колко висококачествени могат да бъдат електрическите двигатели.

„Трайността на електродвигателите е доста различна в сравнение с тези с вътрешно горене. Обикновено електродвигателите имат работен капацитет от около 100 000 часа. За това време автомобилът може да измине приблизително 10 млн. километра“, обяснява Пирьонен.

По време на премиерата на Tesla Model 3 миналия месец, шефът на компания Илон Мъск съобщи, че задвижващата система на новия модел може да бъде използвана над 1,6 млн. километра преди да бъде проверена и евентуално ремонтирана.

Снимка:Tesla

Тагове: model s tesla model 3
0 от 500
  • #18
    15 rate up comment 2 rate down comment
    Този ( преди 6 години )
    За тия които си мислят че този е единствен в ютуб може да се види собственик на Модел S който качва редовно клипчета и пробега му е достигнал над 300 000км. Човека се занимава с транспортни услуги и спокойно си навърта над 100000км на година, че и ексглокзии в европа си прави с електромобила.
  • #17
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Един основен проблем имал и то с батерията! Тук някаква изненада има ли? Отделно статията мяза на фейк, както вече споменаха предвид високата средна скорост и всичко останало. Трябва да не е спирана тази кола, което е почти невъзможно. Дълъг му е бил кабела за зареждане, не е вадена от контакта.
  • #16
    18 rate up comment 1 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    В скандинавските държави и Канада (може и в други държави) има специални транспортни програми за отдалечените райони. Това са слабо населени страни. Има махали по няколко къщи или отделни къщи отдалечени една от друга на десетки и стотици км. Децата се карат на училище, като минава кола, която ги събира. Ако са малко минава малка кола. Таксита се наемат от общината, като им се плаща заплата да го правят а през останалото време си въртят като такси.Така, че тези км. са напълно реални.
  • #15
    7 rate up comment 2 rate down comment
    чичо до този ( преди 6 години )
    Така е:В статията никъде не се твърди, че има авери...,а някъде да прочете, че няма авери!?А сега де!?
  • #14
    16 rate up comment 5 rate down comment
    man ( преди 6 години )
    Опааа, май полека-лека митовете за това колко били скапани електричките започват да изветряват! От много години хибридите на Тойота показват завидна здравина точно на хибридното задвижване с батерии, така че за тези, които имат отворено съзнание за нещата, резултатът на Тесла Модел Ес не е никаква изненада. Истината е че Тесла, ускориха многократно процес, който така или иначе щеше да се случи.
  • #13
    5 rate up comment 4 rate down comment
    До чичо от този ( преди 6 години )
    В статията никъде не се твърди, че има авери...
  • #12
    13 rate up comment 7 rate down comment
    И така ... ( преди 6 години )
    големия рев на швабените е: йок да не бараме печките щото са сложни, чупливи и като как ще се плаща една кола 2-3 пъти ако дойдат "простите" електрички!?
  • #11
    9 rate up comment 9 rate down comment
    до: Този от чичо ( преди 6 години )
    А, ако са 2-*** шофьори, както е обикновено? А ако са 3-***? А ако си имат твърди клиенти, които пътуват непрекъснато? А ако са както в Германия е нормално от някое село да пътуват 3-4 човека в една посока близкият град и да се връщат после и са си наели да ги вози такси на специални цени и да им излиза по-евтино или горе-долу същото, като в градски транспорт? Тогава кво праим? Май мисленето не ти е силната страна!!!И таксиджиите не са на раб.време да ти кажа и нямат регламентирани поч.дни.
  • #10
    13 rate up comment 8 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    С батериите няма никакъв проблем. Не зная на Тесла дали са така, но явно са, защото батериите им са Панасоник. Тойота ползват същата марка и те нямат проблеми. Има много Приуси по света с над 1 млн. км навъртени и са с оригинални батерии.Правиха тест и изследваха батерията на Приус от Consumer Reports след навъртени 200 000 мили и 10 г. на колата.Резултатите показват, че е почти като нова.Не случайно Тойота дават 10г. гаранция на батерията и цялата хибридна система без ограничение на пробега.
  • #9
    10 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Ей мишо ти не опитвай да мислиш. Автомобил за толкова пари да не мислиш че ще се кара от един човек и то само в работни дни по 8 часа.Научи се да четеш!!! Авъомобила е купен 2014-та година. Май не можеш да смяташ, досега не са само 3год или 36 месеца. Намери си някой да мисли и смята вместо теб.