IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka Posoka Boec

Колите от 90-те години, които промениха света

Без тези модели автомобилният пазар щеше да е съвсем различен

Може да не харесвате някои от тези модели, но фактите сочат, че без бях автомобилният пазар щеше да бъде напълно различен. Те са толкова прогресивни, че формират не само епохата, в която са създадени, но и налагат стандарти в индустрията, които важат дори в наши дни. Всъщност това не е никак лесна задача – да създадеш нещо, което ще продължи да вдъхновява и бъдещите поколения.


7 автомобила от 90-те, които промениха света (ГАЛЕРИЯ):


0 от 500
  • #12
    1 rate up comment 0 rate down comment
    анонимен ( преди 8 месеца )
    За рав 4 не сте прави, първи са киа със своята спортидж. Много преди тойота правят първия SUV
  • #11
    5 rate up comment 2 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 години )
    за окачването има, за спирачките не и не съм го казал!!!, но изобщо това твърдение не знам колко е вярно, най-добрата спортна кола да има лоши спирачки и окачване...та това са от малкото елементи,които правят колата спортна, ама не ми се спори, лека
  • #10
    8 rate up comment 3 rate down comment
    Някой ( преди 3 години )
    Какво общо има електрониката с мекото окачване и гадните спирачки? Колата е легендарна най-вече заради шофьорската позиция и v12 двигателя от bmw.
  • #9
    7 rate up comment 3 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 години )
    Пич, преди 20г компютрите и електрониката не бяха като сега, въртиш бутона по 5-6 различни настройки и имаш и такава за писта и такава за града, тогава настройката е била постоянна.Все пак е номер 1 завинаги.
  • #8
    4 rate up comment 8 rate down comment
    Някой ( преди 3 години )
    Mclaren F1 в стокова форма e далеч от добър състезател автомобил. Слаби спирачки, меко окачване, сериозно недозавиване. И преди да сте ми сложили минус на коментара това не са мой думи а на Faisal Bin Laden, новият собственик на f1-цата, принадлежала на мистър бийн(Роуън Аткинсън). Двамата са професионални състезатели с богат опит в автомобилните спортове а имението им за поведението колата на писта е отрицателно.
  • #7
    6 rate up comment 9 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 години )
    доджа е колата тука
  • #6
    20 rate up comment 0 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 години )
    М-класата е една от най-трошливите, проблемни и ненадеждни автомобили правени някога. Това е едно недоразумение от където и да го погледнеш.
  • #5
    11 rate up comment 12 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 години )
    BMW 3-Series Compact E36/5 1993 г. Що за простотия!? Преди него излиза Опел Кадет. Баварката е просто лошо копие на Кадет с 3 врати и нищо повече.
  • #4
    5 rate up comment 0 rate down comment
    FenIX ( преди 3 години )
    Рейндж ровъра е добра кола - съчетание на лукс и проходимост, но не може да се сравнява по иновативност с Мака. Ф1 и след 20 години е по-добър от доста съвременни супер коли, а сравни Ровъра със съвременните му аналози...
  • #3
    16 rate up comment 4 rate down comment
    Анонимен ( преди 3 години )
    Ако 80-те години са ерата на хотхечовете, то най-емблематичните коли от 90-те са четиривратите суперседани като М5 Е34 и Е500 Hammer (правен съвместно с Порше). Тези коли поставят тенденцията, че една кола може да е едновременно много бърза, комфортна и практична. Преди тях, почти всичко с което можеш да вдигнеш 250 е било двуврато, екзотично, италианско, чупливо и неудобно.