Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Snimka

Най-яките хот-хечове на 90-те години

В Топ 5 попадат два германски, два японски и един италиански модел

Най-яките хот-хечове на 90-те години

През 90-те години на миналия век се наблюдаваше разцвет на "горещите" хечбеци, някои от които не отстъпваха по динамични характеристики на прочути спортни автомобили. Европейските експерти припомниха петте от най-значимите хот-хечове в онези времена.

Най-яките хот-хечове на 90-те години

Първо място в класацията заема 3-вратият Audi S2, който в германската компания наричаха купе. Под капака на този автомобил се крие 5-цилиндров турбодвигатл с обем от 2,2 литра, който развива мощност от 220 коня.

Най-яките хот-хечове на 90-те години

На втора позиция е поставен Nissan Pulsar GTI-R със задвижване на четирите колела. Автомобилът може да се похвали с 2-литров двигател с турбокомпресор и мощност от 230 к.с. При собствено тегло от 1200 кг този хот-хеч ускорява от място до 100 км/ч за 5,4 сек.

Най-яките хот-хечове на 90-те години

Челната тройка се допълва от петвратката Lancia Delta HF Integrale, която може да се похвали с доста победи на ралита. "По-обикновената" модификация е снабдена с 2-литров турбодвигател, развиващ 210 к.с. Ускорението от място до 100 км/ч отнема 5,7 сек.

Най-яките хот-хечове на 90-те години

Веднага след него се нарежда тривратият хот-хеч Volkswagen Corrado VR6 с 2,9-литров V-образен шестцилиндров двигател с максимална мощност 190 к.с. Автомобилът ускорява от място до 100 км/ч за 6,4 сек.

Най-яките хот-хечове на 90-те години

Топ 5 в класацията затваря Honda CRX SiR, оборудван с 1,6-литров VTEC двигател, развиващ мощност от 160 коня. Ускорението от място до 100 км/ч отнема 7,5 сек, което за времето си съвсем не е лошо постижение.

0 от 500
  • #7
    0 rate up comment 1 rate down comment
    Milen ( преди 10 месеца )
    Защото С 2 ка има под път и над път... та била рядка хондата хахаха...
  • #6
    3 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Този Нисан, нещо менте заводски ми се вижда. Истинският по-ми харесва, тука с тия смотан тунинг само са го опорочили.
  • #5
    6 rate up comment 5 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Honda CRX беше разкошен автомобил. Невероятен за времето си. Държи много висока цена и много трудно се намират запазени екземпляри. Препочитана кола за авто маняците и тунерите. Малко и леко купе, надежден двигател, който търпи на зверски тунинг. Единствен недостатък беше антикорозионното покритие на колата. След 5-тата година започваше да избива ръждица. За онова време и за коли внос от Австрия, Холандия и Германия си беше напълно в реда на нещата.
  • #4
    8 rate up comment 4 rate down comment
    М ( преди 10 месеца )
    Honda CRX от второто поколение като на снимката е супер яка кола. И много приятна за каране. 1.6 литровия двигател едно време със малко доработки и турбо безпроблемно достигаше 300-350 коня. А самата кола тежи само 970кг. Не случйно през 90-те тази Хонда я наричаха джобната ракета. Бая народ се изтрепа със тая машинка. Единствения и проблем беше ръждата. Но по това време почти всички коли страдаха от същия проблем.
  • #3
    16 rate up comment 3 rate down comment
    1 ( преди 10 месеца )
    Ланчията е легендарна. Жалко, че Елкан и Маркионе я затриха, без да им мигне окото. ПП. Иначе нещо липсва ръждивата Астра? :))
  • #2
    7 rate up comment 3 rate down comment
    GTE ( преди 10 месеца )
    Honda CRX, Венто, Съни и Ауди ягодка съм карал. Добри коли за времето си бяха. Един познат имаше Ланча Делта, не беше спортна, много ми харесваше тази кола, но не си намерих като за мен запазен екземпляр и така и не се сдобих с мечтаната колица. Търсих Призма и Делта, но все бяха много зле.
  • #1
    32 rate up comment 6 rate down comment
    Анонимен ( преди 10 месеца )
    Ланчата кефи най-маного