IMG Investor Dnes Bloombergtv Bulgaria On Air Gol Tialoto Az-jenata Puls Teenproblem Automedia Imoti.net Rabota Az-deteto Blog Start Posoka Boec Черно море

Колко реално струва Tesla Model 3?

Обявената цена от 35 000 е почти недостижима, показват сметките

Колко реално струва Tesla Model 3?

Дългоочакваният старт на производството на обявения за най-достъпен електромобил на Tesla – седанът Model 3, най-после бе даден. Колата бе представена лично от собственика и изпълителен директор на Tesla Motors – Илон Мъск, който разкри подробности за автомобила.

Колко реално струва Tesla Model 3?

Официално цената на Model 3 е 35 000 долара, което го прави най-евтиният електромобил в САЩ. Според експерти обаче, тя е почти непостижима, въпреки че за тези пари клиентът получава доста приемливо оборудване – електромотор и комплект батерии, позволяващи пробег с едно зареждане от 354 км.

В сумата влизат още 8 въздушни възглавници, двузонов климатик, USB-портове за зареждане и включване на допълнителни устройства, мултимедийна система с Bluetooth, задна камера, електрически стъкла с автоматичен режим, светодиодна оптика и система за контрол на налягане в гумите.

Колко реално струва Tesla Model 3?

Оттук-нататък започва допълително плащане. Ако клиентът не хареса салона, може да си поръча Upgrade Package за 5000 долара. В него влизат кожен салон, предни седалки с възможност за регулиране в 12 посоки, загряване на всички седалки, електрически огледала с нагряване, премиум аудиосистема, фарове срещу мъгла и централен подлакътник.

Срещу още 9000 долара собственикът на Model 3 получава пакет Long Range. При него пробегът се увеличава до 500 км, а времето за ускоряване от 0 до 97 км/ч (60 мили) се намалява от стандартните 5,6 секунди на 5,1 секунди.

Колко реално струва Tesla Model 3?

„Автомобилът може да бъде във всякакъв цвят, ако той е черен”, е казал някога Хенри Форд за Ford Model T. Явно Илон Мъск е усвоил уроците на патриарха на американското автомобилостроене и предлага Model 3 само в черно. Ако някой иска друг цвят, трябва да доплати минимум 1000 долара.

Въпреки че Model 3 е оборудван с всичи системи за автономно придвижване, някои от тях се активират срещу нови 5000 долара. Това са функция за поддържане на лентата на движение, самостоятелно престрояване при включен мигач и система за автономно паркиране.

Колко реално струва Tesla Model 3?

От Tesla  предупредиха също, че собствениците на автомобила няма да  могат да обновяват програмното оборудване. Това ще става само с помощта на централния компютър на компанията, с който колите са свързани непрекъснато. И при опит за външна намеса, автомобилът просто ще бъде блокиран от централата.

Мъск обещава и по-мощна версия на Model 3, която ще разполага с впечатляващи характеристики, но и съответно ще е доста по-скъпа. Кога ще се появи тя, не е ясно. Почти сигурно това ще стане, след като предварителните поръчки за автомобила – около 500 000 на брой, бъдат изпълнени.

Колко реално струва Tesla Model 3?

Първите щастливци ще получат колите си в най-добрия случай в края на годината, когато Tesla ще постигне производство от 5000 бройки на месец. Първите бройки са предназначени за служители на компанията, като целта е именно те да тестват Model 3 в реални условия – нещо, което Tesla Motors не успя да стори заради спешното пускане на електромобила в производство.

Снимки: Tesla

Тагове: tesla model 3
0 от 500
  • #3
    9 rate up comment 14 rate down comment
    До г-н "Анониме ( преди 6 години )
    Господине, в разсъжденията Ви има истина,но има един много скъп консуматив,батерията, която се сменя, доколкото си спомням, на 7 години. Цените са космически и тъй като все още няма от новите Тесли на тази възраст, заради това масата народ не е пропищял от цените. Докато този консуматив не бъде усъвършенстван, електромобилите няма да успеят да завладеят пазара напълно. С уважение , Навуходоносор.
  • #2
    19 rate up comment 7 rate down comment
    Анонимен ( преди 6 години )
    Недостижима ама има 500 000 поръчки вече. Хората си правят сметката че нямат разход за обслужваме и гориво и за 10 години тази кола ще се изплати.
  • #1
    12 rate up comment 30 rate down comment
    хаха ( преди 6 години )
    А така,и ква стана тя.. електро-кашона май не е това дето се очакваше.Щайга с плазма бухахаха.. а ръждата доплаща ли се..електро седалките в екстрите,дето толкова се напъваше Мъск да обяснява как ако имаш ел седалки не ти трябва парното баш зимъска.Егати мъката! Честито на капариралите.За постоянно свързания кашон с офиса на Мъск няма да коментираме това е безумство.Абе да се радват лакираните нокти и да си вярват че са еко.